Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 04:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ketamin
Indlæg: 08 feb 2002 10:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2001 02:01
Indlæg: 41
Geografisk sted: Flying wing
Nogle der ved noget om ketamin. Priser, pulver eller piller ??


Top
 Profil  
 
 Titel: Ketamin
Indlæg: 08 feb 2002 12:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 23 okt 2001 01:01
Indlæg: 504
Kig under det syntetiske stof lexikon, eller http://www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine.shtml [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

D e F


Top
 Profil  
 
 Titel: Ketamin
Indlæg: 08 feb 2002 12:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 feb 2001 02:01
Indlæg: 399
Har aldrig set det tilgængeligt på gaden. Det kan købes fra kemikalie forhandlere, men sælges vidst kun til firmaer. Ved ikke om man nu skal have specielt veterinær tilladelse, men det skulle man ikke tidligere. Der er skrevet en glimrende trip rapport af Dopestar under kombinationer. Jeg kan personligt utroligt godt lide stoffer.

Alt for svært at få fat hvis du spørger mig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ketamin
Indlæg: 08 feb 2002 12:42 
Det kan skaffes i Nordjylland hvis man er villig til at smide 800-1000 kroner grammet og kender de rigtige mennesker, et par af mine venner har prøvet det og siger at det er totalt vildt, damn jeg vil gerne prøve det stof.


Top
  
 
 Titel: Ketamin
Indlæg: 08 feb 2002 16:08 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Også mig... jeg har ladet mig fortælle at gadeprisen er 600-800 i KBH.


Top
 Profil  
 
 Titel: Ketamin
Indlæg: 08 feb 2002 17:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 1149
Ved ikke om I har læst Urban i dag.

Tilsyneladende er man lige opdaget det 'NYE' og 'LIVSFARLIGE' 'NARKO' Ketamin....

Under overskriften 'Unge tager dyremedicin' skrev de om en række indbrud på dyrlægepraksissteder, og om den følgende oversvømmelse af Ketamin på dansestederne.
Hvad de nævnte med meget, meget, småt; var at det blev skabt i 65 og er blevet brugt rekreativt i store mængder ligesiden halvfjerdserne [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Hvor vi dog elsker vore medier...

Peace,
Tias.


Top
 Profil  
 
 Titel: Ketamin
Indlæg: 09 feb 2002 19:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jun 2001 01:01
Indlæg: 455
Geografisk sted: DK
ja d læste jeg sq også, men der r sq ingen af mine venner der har prøvet det, endnu da... tror absolut ik d r særlig udbredt - r heller ik blevet tilbudt noget... sygt at d r mere anvendt end E i Kina eller også var d Korea - syyyyygt..... Nå men jeg r ude. hey hey


Top
 Profil  
 
 Titel: Ketamin
Indlæg: 10 feb 2002 08:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jan 2002 02:01
Indlæg: 42
Geografisk sted: Nørre Jylland
Mindes at have læst ganske mange indlæg i nogle rave grupper på usenet hvor mange amerikanere brokkede sig over at "Vitamin K" var på vej til / havde allerede ødelagt deres rave scene fordi personer under påvirking af førnævnte stof vist ikke skulle være de vilde festaber (læs: folk blev som regel så ramt at de ikke kunne danse eller være med til at skabe en god stemning) [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ketamin
Indlæg: 10 feb 2002 21:17 
hæ jeg glæder mig til at vitamin k rammer dk for alvor, jeg skal fandme sniffe det i stride strømme, tror jeg da nok, kommer jo lige an på om jeg kan lide det *gg*

fuck hvor vi alle elsker os selv.


Top
  
 
 Titel: Ketamin
Indlæg: 12 feb 2002 10:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jul 2001 01:01
Indlæg: 27
En venninde av meg sniffet Spesial-K for kr.
15000 i juli 2001.Hun slapp ut fra akutt-psykriatisk i Januar,og må gå til psykriatisk oppfølgning i år fremover.Hun brukte mye stoffer,men store mengder ketamin fikk det til å klikke totalt for henne. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
Dette er trossalt et bedøvelses-middel for dyr.Det kan ikke være bra og ta mye av dette... [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ketamin
Indlæg: 12 feb 2002 17:55 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Så vidt jeg ved, bruges det også til at bedøve børn som er allergiske over for normale bedøvelsesmidler.


Top
 Profil  
 
 Titel: Ketamin
Indlæg: 12 feb 2002 18:15 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Ja, det bruges i tilfælde hvor normale former for bedøvelse ville medføre risiko for lammelse af åndedrættet, ved små børn eller svagelige ældre. Det er relativt mildt mod kroppen i den forstand.
Når voksne mennesker bedøves med ketamin, gives de som regel et ordentligt skud benzodiazepiner sammen med, for at de ikke skal blive traumatiserede af oplevelsen... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ketamin
Indlæg: 12 feb 2002 21:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 540
Geografisk sted: nordjylland
Damn, det er jo _lige_ ved at man ønsker sig en lille operation, måske en fedtsugning *GG*

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad


Top
 Profil  
 
 Titel: Ketamin
Indlæg: 13 feb 2002 17:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
En af mine venner fik det for ikke så lang tid tilbage.Det heder Ketalar,ihvertfald det han fik,flydende Ketamin.Han fik en intramuskulær indsprøjtning,og den virkede 20 sekunder efter(...)Det virker næsten hurtigere,end når man tager et fix i en vene. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team