Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 17:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: e
Indlæg: 09 okt 2000 17:12 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 742
Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
ccc


Senest rettet af loader 09 feb 2005 09:33, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2000 17:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 sep 2000 01:01
Indlæg: 68
Geografisk sted: Århus,DK
Tror man kan ringe (anonymt) til lægevakten og spørre hvadfor nogle mediciner der nædsætter effekten på div. stoffer ! (ikk´ at det gav noget svar lige nu, men...!)
Fred ud, mvh.spiot

(Har hørt at et brusebad skulle hjælpe på et badtrip, men det synes jeg lyder lidt...fucked !)

[This message has been edited by spiot (edited 09-10-2000).]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2000 18:03 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 742
Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
ccc


Senest rettet af loader 09 feb 2005 09:33, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2000 18:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 okt 2000 01:01
Indlæg: 5
Geografisk sted: Hobro
Jeg har været i Goa, og der gav de Valium´ er til dem, som havde "Bad Trips". Det er en stærk sovepille og den skulle kunne få dig til at falde i søvn.

Charlie Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2000 18:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 aug 2000 01:01
Indlæg: 1461
Geografisk sted: Sjælland
Valium(Diazepam), Thorazin(chlorpromazin) og andre afslappende stoffer er vist de eneste "modgifte" der findes til bad trips. Ellers skal du have fat i noget medicin som de bruger til folk der er akut sindsyge (Haloperidol), som nok også er ganske ubehageligt bare i sig selv.

Held og lykke

Ashoka


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2000 18:54 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Thorazin bruges faktisk ikke mere. Det har vist sig at kunne give folk seriøse traumer at stoppe deres bad trip med det. Haloperidol anvendes oftere nu, men det skulle også være meget ubehageligt.
Jeg har en gang stoppet et seriøst bad trip med diethyl-barbitursyre, men det kan vistnok ikke anbefales da det er lidt farligt at dosere. Nu tror jeg hellere at jeg ville forsøge at slå det ned med en solid dosis GHB. De fleste ting som virker beroligende eller søvndyssende skulle virke fint.

------------------
The pleasures of Heaven or Hell... I didn't care which...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2000 19:08 
Ja næsten alt der fremkalder søvn, dog ikke hash, for gudsskyld! Wow. Det sparker lige 10 gange i numsen.

Ellers prøv at læse under etc. lexikon, der er en artikkel om psykedeliske kriser.

Jeg vil nu bare anbefale at man tager det stille og roligt, lader være med at dosere overdrevet og planlægger lidt. Så vil man aldrig komme ud i et bad trip.

Mvh. Loonie

------------------
~Laws without victims serve no purpose other than to increase crime~


Top
  
 
Indlæg: 09 okt 2000 20:27 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 540
Geografisk sted: nordjylland
tja Loonie, man kan altså ikke gardere sig 100%, desværre.

Så det ville være fedt at vide man kunne stoppe det hvis det skal være.
Nu er Valium vel recept medicin, hvordan får man fat i dem ?

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2000 10:57 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
jeg mener at staten eller amterne har etableret desiderede afgiftnings ambulatorier, hvis du bliver fuckt af stoffer eller medicin el. hvad man nu har leget med, så kan de hjælpe. man skal sige til alarmcentralen at man er forgiftet...

men det er fuckt up at kontakte staten,,


jeg siger bare.. lad være med at tage noget hvis man kan forudse et badtrip...

skulle det gå galt er den med et bad altid god, og lad være med at intage flere aktive stoffer det hjælper ikke at smide benzin på et bål



------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
http://www.smurf3000.com


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2000 22:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2000 01:01
Indlæg: 362
Geografisk sted: det rager ?
jeg tror det bedste når man har bad-trip er at slukke / tænde lyset, sætter noget andet musik på eller slukke for musikken osv. altså alt for at ændre den givne situation og lede ens tanker hen på noget andet. men det kan jo være svært at overskue det selv, ellers kan man jo smække en god videofilm, som man har set før på ( hvis det er muligt)

------------------
...they say it's liqwid ...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2000 23:38 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 540
Geografisk sted: nordjylland
Ja, det lyder meget godt (naivt) Cactus, når du sidder i lortet og du er så langt nede, kan du ikke end gang fatte at ændre musikken, du kan ikke bevæge dig, du er fuldstændig paralyseret...

Det er noget af det værste, forresten tror jeg ikke end gang selv man kan samle sig om at tage den Valium eller hvad du det kan være.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2000 15:47 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jul 2000 01:01
Indlæg: 1250
ET PAR GODe RÅD:

TAG IKKE NOGET HVIS DU FRYGTER ET BADTRIP,
vent til du er klar....

HVIS DU HAR DE MINDST TEGN PÅ "psykiske-lidelser" så lad være....

MAN ER IKKE SEJ FORDI MAN TAGER MERE END DE ANDRE...det går jo ud på at have det sjovt ik??


nååh ja og hvis man badtripper er det jo helt til hundene hvis man er på svampe, men som caqtus siger , sluk alt musik, åbn vinduerne hvis du bor i stuen (frisk luft), og sluk musikken den fuckker med din hjerne.

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
http://www.smurf3000.com


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2000 16:32 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 742
Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
ccc


Senest rettet af loader 09 feb 2005 09:33, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2000 16:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 okt 2000 01:01
Indlæg: 11
Geografisk sted: Støvring, Danmark
Man kan vist nok få noget, der kaldes After E, som er noget mod Ecstasy, men kan kan også få andre After produkter, jeg ved bare ikke hvor, jeg har bare hørt om det, men det er på internettet, så prøv og søg efter det, det kan være du er heldig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2000 19:41 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Jeg har hørt noget om C-vitamin skulle hjælpe, men det er muligvis bare en and... i hvertfald skader det da ikke at drikke noget friskpresset appelsin-juice Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2000 20:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 okt 2000 01:01
Indlæg: 28
Geografisk sted: Danmark
Jeg mener (ligesom mange af jer) at man skal være i harmoni med sif selv, før man begiver sig ud på "eventyr" Det er nemlig ikke rart at møde "Trolden"
Men anyway, det med c-vitaminer er vist nok godt.
I Indien (også Goa) fik vi ikke valium, men blev henvist til en grønthandler. Citroner er godt. Så mange man kan spise.
Min veninde havde et virkeligt dårligt trip på svampe. Vi gav hende citroner i spandevis.
Det hjalp, hun fik det smadder godt, mens vi andre, der bare havde siddet og skrælet citroner havde et mindre fedt trip.
Så hvis du får et dårligt trip, så sørg for at have den helt rigtige ven ved din side. Du kan nemlig ikke selv overkomme, at skrælle de citroner.

Chris

------------------
The world will end in 5 min. ....Please log out!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 nov 2000 20:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 okt 2000 01:01
Indlæg: 2
Geografisk sted: Ansager
hmm.. C-vitamin er nok ikke en god plan !! (jeg har hørt fra klogere folk end mig at C-vitamin kan bruges til at gøre trippet kraftigere [men også brænde hurtigere ud !])

Jeg læste engang på Erowid at man kan bruge Vitamin B-3 til at sætte farten lidt ned, men det gør også trippet længere...

men hvad ved jeg lige.. prøv lidt af det hele Billede (men husk at hvis du æder for mange C vitaminer får du det herre-dårligt [opkastning/kvalme og hovedepine] og det er nok ikke det sjoveste midt i et bad-trip !) (B vitamin skulle man kunne æde læs af Billede

Og det med sove-piller skulle efter sigende være en rimeligt dårlig plan...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2000 20:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 okt 2000 01:01
Indlæg: 160
Det er ikke en god idé at guffe for mange b-vitaminer. De er fedtopløselige og man kan i værste fald få en forgiftning.
C-vitamin er vandopløseligt, og man kan i princippet spise meget af det. Det overskydende kommer bare ud med urinen.

Jeg vil dog tro at specielt c-vitamin, der er en syre, vil være meget hård mod maven i store doser.. måske endda være skyld i akut mavesår!!

/Para


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2000 23:52 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg ved ikke helt med C-vitamin... Jeg har også hørt at nogen bruger det til at forlænge et trip, altså stik modsat. De mener at da C-vitamin er en anitoxidant, bliver stofferne metaboliseret langsommere i kroppen.
Alt i alt vil jeg ikke tilskrive det den store virkning - men hvis det virker på den måde I forventer, er det da bare fint! Billede

------------------
Only users lose drugs!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jan 2001 12:54 
Den med Citron er go nok. Vi (mig og nogle venner) har altid citroner med til Festivaler ect. ect. Det er godt til næsten alt hvis folk OD'er.
Billede

------------------
Piercer@microsux.dk
http://www.kaktus.microsux.dk


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 71 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team