Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 02:10


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 17 jan 2001 18:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jul 2000 01:01
Indlæg: 59
Geografisk sted: Norway
Hei !
Skulle alle forberedelser og dosering ende i en badtrip, så slit deg ut fysisk, Prøv å hogge ved, løpe raskt oppover en bakke, gjør alt du kan for å slite deg ut FYSISK. Det er en vanlig måte å bearbeide " for mange inntrykk ". Personlig mener jeg at man IKKE skal stoppe trippen. Tror dere at det er bare " gode" tripper som lærer dere noe ?
Skift omgivelser , lys, musikk, men fullfør trippen for guds skyld. Hvorfor iall verden spiste du sopp i første omgang,? det er INGEN vei tilbake når man inntar sopp, og det er jo det som er litt av greia.
HA FULL TILLIT TIL KOSMOS,ALT ER SÅRE VEL HVIS DU VIL


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2001 11:31 
Hmm - at stoppe et badtrip.
Ja vi har vel alle haft et bad trip på diverse sager.

Her er mine erfaringer.

Psilocybin: Hmm ja, Guf noget sovemedicin eller drik en liter appelsin juice og noget sukker (virker på mig)

Psilocybin+MAOi: Spis noget mad så går det over (hvis det ikke gør så er det et meget BAD trip)

Amfetamin: RYG BONGHOVDER i den helt store stil så falder man ned (bad trip på amf er = voldstrip og diverse paranoia angreb)

Kokain: Det kan ikke lade sig gøre at få et bad trip på cola.

LSD: Det ved jeg ikke.

XTC: Hvis det er et bad fysisk trip så går man til lægen (HURTIGT) for det kan godt være lidt alovorligt, hvis det er psykisk, ja så må man ligesom tage noget til at få en ned på jorden (en lille streg coke) hvad jeg ved man ikke skal så er det at æde ketoganer (min vens ven døde af det, ikke så fedt).

(remember allways to have cocaine with you when your tripping, it can cure anything (not shrooms))

------------------
My mind is free.

How about yours?


Top
  
 
Indlæg: 15 feb 2002 03:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 dec 2001 02:01
Indlæg: 83
Geografisk sted: Danmark
Jeg tror gennerelt det er en dårlig ide at prøve at stoppe et trip det fører som regel kun til at det bliver være.. flyd med trippet, og hav altid nogle gode venner med på trips og gerne en sitter men det er nok kun nødvendigt ved de første trips på nye stoffer. Tilbage til bad trip, stop det ikke lev trippet ud, der er en grund til du bad tripper, det er nok en god ide at finde den (efter trippet) da du måske går rundt med nogle psykiske problemer der kom op til overfladen i trippet, udnyt trippet til at komme af med det dårlige. Så kan du også trippe mere sikkert næste gang.
Trip sikkert, husk set and setting, og hav det godt med at du skal trippe ikke noget med at presse dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2002 16:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 jan 2002 02:01
Indlæg: 506
Som dex siger: c-vitamin og diverse juice'er..

men har hørt at også melon skulle være godt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2002 17:19 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2001 01:01
Indlæg: 1406
øhh... hvad med at rive den af? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2002 18:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 aug 2001 01:01
Indlæg: 493
Geografisk sted: et eller andet sted
Jeg har ved et tilfælde stødt på en læge som havde valium med "blue whales" som han havde på sig hvis nogle skulle trippe for hårdt, og gerne ville slappe af/sove.
Jeg prøvede engang en oven på en masse mdma, det fungerede som det skulle jeg fik lige 3 timers ordentlig søvn og kunne ta´på arbejde bagefter..

så en god trip killer valium...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2002 23:39 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Den sikreste måde at komme ud af et trip på, er vel at begå selvmord


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2002 00:15 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 04 feb 2001 02:01
Indlæg: 1284
Geografisk sted: Denmark
Den sikreste...ja!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2002 00:30 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Hmmm faktisk var det også en af mine første tanker på mit første bad trip fordi jeg var sikker på at jeg var sindsyg, men hvis jeg virkeligt ikke var det så kunne det jo ikke betale sig, så jeg tvang mig selv til at sove og det lykkedes delvist selvom jeg vågnede op adskillige gange den nat....det var sygt.....shrooms er nogle nasty fætre!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2002 00:43 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Hmm...

Bad trip på hallucinogener... benzodiazepiner!

Jeg har hørt at aktivt kul kan slå et seriøst slemt trip ud af kroppen, men det er kun til absolut nødsituationer, da det knepper kroppen ret groft!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2002 01:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 apr 2001 01:01
Indlæg: 26
Geografisk sted: Fredericia
min erfaring er at heroin får et trip ned på et mere behagelig niveau hvis man får det dårligt...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 feb 2002 22:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2002 02:01
Indlæg: 109
Geografisk sted: Flensborg
1: Plejer at æde sukker hvis det blir for voldsomt, mest til svampe. Sukker sætter leveren igang, så den får nedbrudt en halv hamster i en helvedes fart.
Æd slikkepinde... De er osse så hyggelige, og noget man kan forholde sig til.

2: Find én ting at koncentrere dig om. Tænd f.eks en cigaret (hvis det er muligt) og prøv bare at koncentrere dig om den ene ting (plejer osse at virke for mig)

3: Har hørt, men er dog ikke noget jeg kan bekræfte, at 5-HTP og andre lignende "opbyggere" skulle kunne hjælpe. Ved godt at 5-HTP er gode at pre-loade, men de skulle vidst åbenbart osse løse et bad-trip lidt op. (Måske lidt lign. Coke??)

Mvh [Terra]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2002 00:18 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Terracotta:
Tænd f.eks en cigaret (hvis det er muligt) og prøv bare at koncentrere dig om den ene ting (plejer osse at virke for mig)

<HR></BLOCKQUOTE>


Lad vær med at forsøg at rulle dem selv mens du tripper, det tog os over en time at rulle een smøg!!!
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2002 01:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 jan 2002 02:01
Indlæg: 23
Geografisk sted: Cph
Boba fett>>

Du siger at man ikke kan samle sig til at slukke/tænde lyset eller æde en valium...

Så lad dig være med at trippe alene!!!!!
Selvfølgelig er det ikke så smart hvis man alle sammen er lige fuckt, men det er sjældent at der ikke er en der er i stand til at foretage sig noget, bare lidt....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2002 01:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 feb 2002 02:01
Indlæg: 6
Geografisk sted: Nordjylland
Jeg har hørt at man også bare ka drikke appelsin juice, er der nogle som ved om det virker i virkligheden eller det bare er en skrøne ???


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 feb 2002 19:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 sep 2000 01:01
Indlæg: 129
Geografisk sted: Mars
Lev det igennem, der er sikkert en grund til man har det om den så drejer sig om dosering eller psyke tror jeg det er sundt (hvis man ikke fucker up af det).

/Lyn


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team