Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 04:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: WARNING
Indlæg: 09 mar 2002 21:33 
hey der


der er nogle ECU og nogle nonamers i omløb lige i øjeblikket

nonameren ligner de gamle dræber mitzuer og ecu har standard størrelse (er dog lidt tyndere end normal) - de indeholder mdma - og well - en fandens masse pma - min buddie kyssede jorden på en pma od imorges og nu ligger han på intensiv fordi han var ved at dø.....

det er ikke så fedt - forresten så er de knalder fra århus af - og tak *navn slettet af admin* for mit livs væreste nedtur...

spank you og dit lorte medicin

ja ok undskyld jeg skrev det navn - men du ved hvem jeg hentyder til - dig som der havde dem..... fjols
[ 10 Marts 2002: Besked ændret af: Dopestar ]

[ 10 Marts 2002: Besked ændret af: Elven Raver ]


Top
  
 
 Titel: WARNING
Indlæg: 09 mar 2002 22:06 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jan 2001 02:01
Indlæg: 936
Geografisk sted: 3400
Damn nedtur... Godt man ikke tager det lort! Hvorfor mon der er så mange advarsler mod E?
BTW ikke for a være en narrøv, men det var da' lidt selvforskyldt ik? Du sagde da' at han drak ALT for lidt væske.

[ 09 Marts 2002: Besked ændret af: speedy ]


Top
 Profil  
 
 Titel: WARNING
Indlæg: 10 mar 2002 11:50 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 604
Geografisk sted: Århus
Hvor ved du fra der er en masse PMA..

Fordi man drætter om = med PMA piller eller hvad ???...

De Ecu der har været i århus i et stykke tid, har sgu været okay piller, tror du ikke bare det er jer der har et overforbrug, + som du selv skriver for lidt væske.


Top
 Profil  
 
 Titel: WARNING
Indlæg: 10 mar 2002 12:09 
hvis man går ind på erowid og kigger under pma - og så kigger på de negative effekter - well - så har man hvordan min kammie havde det igår morges - det er lidt umuligt at gå ned på 7 mdma piller - og jeg havde det osse møgskidt - og det var så tredje gang jeg åd for meget pma - jeg er efterhånden ved at kunne se forskel på en person på mdma og pma - og af mdma vågner man ikke op med sveden haglende ud af kroppen samtidig med at man hiver efter vejret og knækker sig for vildt - det rimer alt sammen på pma.....


Top
  
 
 Titel: WARNING
Indlæg: 10 mar 2002 12:21 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg tog selv en enkelt tyk noname igår, og jeg vil ikke udelukke at de indeholder PMA. Jeg svedte en del, og det føltes mere psykedelisk end MDMA normalt gør. Eller også var jeg bare i et mærkeligt humør.
Jeg har dog testet dem med Marquis, og de tester positivt for MDMA, dog kun en svag reaktion.


Top
 Profil  
 
 Titel: WARNING
Indlæg: 10 mar 2002 14:22 
tror det er de samme piller vi har guflet - mine nonamers gav osse kun et meget langsom udslag - tog ihvertfald 40 sekunder før den blev helt sort......


lorte pma crap.... men det kunne jo osse være pmma - syntes jeg læste noget om at det kunne ez classic ikke måle eller sådan noget..


Top
  
 
 Titel: WARNING
Indlæg: 10 mar 2002 16:38 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Apropos testing af E-piller;

Er EZ-test noget værd eller skal man have fat i et dyrt Mecke/Simon/Marquis Reagent testsæt? Hvad for testsæt bruger i?


Top
 Profil  
 
 Titel: WARNING
Indlæg: 10 mar 2002 17:44 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Standard EZ Test = Marquis

Det kunne ha' været undgået hvis folk havde mulighed for at købe ren MDMA på apoteket.

/Dex - for legalisering af hallucinogener i Danmark.


Top
 Profil  
 
 Titel: WARNING
Indlæg: 10 mar 2002 18:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 dec 2000 02:01
Indlæg: 2137
Geografisk sted: Monkey Island
@ER - Hvordan går det med din kammerat nu?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team