Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 12:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 mar 2002 20:30 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2001 02:01
Indlæg: 3348
Geografisk sted: Danmark
Jeg har længe godt kunne tænke mig at prøve AMT og 2-ci, men har haft lidt noieren over ikke at ane en skid om det.
Jeg snakkede med en af hovederne i Soma om det, men fik ikke nogle ordentlige svar...
Jeg tror sgu ikke han selv ved hvad det HELT præcist er.
Kunne i ikke prøve at give lidt info om det, altså jeres egne efaringer i forhold til FX svampe.
Er der nogle bivirkninger og farer ved indtagelse?
Jeg blev også lidt forundret da man kunne købe både Amt OG 2-CI sådan uden videre inde i Soma, overvejede lidt at anmelde dem til sundhedsministeriet, da det ikke kan være rigtigt at enhver idiot kan købe reasearch chemicals.
Jeg har kigget lidt rundt på nettet, men det er sgu lidt for kemisk til mig.
På forhånd tak
DR-D [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2002 21:51 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Der er allerede oprettet et par posts om 2-CI og aMT, der er skrevet rimeligt mange triprapporter om begge stoffer hér på psychedelia.dk og der er info på erowid.

Jeg er ikke selv specielt erfaren med 2-CI, men har dog taget det 3 gange; 2/3 Soma-flaske, 4/3 Somaflaske og 2 Soma-flasker. Jeg vil dog gerne lige hurtigt beskrive det for dig:
Første trip mærkede jeg stort set ingenting, højst lidt "fulde-følelse".
Andet trip kunne jeg mærke ændret tankegang, fornemmelser i kroppen og fik også 1 hallu over et billede.
Tredje og sidste trip var ekstremt vildt - jeg startede med at få humør-løft, sære fornemmelser i kroppen og havde så ret vilde hallu'er og en meget sær tankegang i nogle timer, hvorefter jeg selv var i stand til at "dræbe" trippet ved at slappe af og sippe noget vodka.
Jeg må lige nævne, at jeg er ret "ufølsom" overfor 2-CI og at stort set alle andre jeg har hørt om der har prøvet det har trippet ret kraftigt på 1 Soma-flaske

Jeg synes at 2-CI minder meget om svampe. Det tager længere tid før effekten kommer, og der er måske også lidt flere sære fornemmelser i kroppen, men i bund og grund er det en mellemstærk/stærk psykedelisk oplevelse (i højere doser) der varer 5-7 timer.
Den største forskel på 2-CI og svampe er vel at man nemmere "falder ud" af trippet på 2-CI - dvs. bliver helt clean i hovedet for så at blive sær igen lidt efter. Man kan selv styre dette lidt, og jeg har oplevet at musik kan forstærke trippet betydeligt.

Håber at du kunne bruge dette til noget [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2002 22:33 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Du har helt ret, DR-D...

Somafolkene aner MINUS, og det er en skændsel at sælge research chems. uden at være kvalificerede til at informere om dem.

Jeg er forarget... men det er nu meget rart at kunne få det der fra alligevel. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2002 22:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 aug 2000 01:01
Indlæg: 362
Geografisk sted: det rager ?
tog 1 pille en aften vi skulle ind og høre astral projection i amager bio.

efter næsten 2 timer kunne vi mærke vi trippede ---> fuld hammer, men alligvel god kontrol, meget stimuleret syns sans, tog lidt mindre end ½ pille oven i. efter 6 timer røg vi en kæmpe skunk joint, og trippe blev meget intenst igen, især høre sansen.
i alt varede det nok 8-9 timer. synes ikke der var noget mindfuck. men dagen efter var jeg total wasted

- -
synes det minder meget om svampe, bortset fra at der ikke synes at være noget mindfuck, og at det varer ret lang tid...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2002 23:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 feb 2001 02:01
Indlæg: 399
Jeg syntes ikke at 2CB(I) minder på svampe på nogen måde... Der er slet ikke den der tryptamin følelse etc.

aMT er helt sit eget... Det kan ikke sammenlignes med noget rigtigt. Læs evt mine og Dex's triprapport, de forklarer nogenlunde hvordan det virker!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2002 09:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2002 02:01
Indlæg: 109
Geografisk sted: Flensborg
Jeg forstår sgu godt at i synes at folkene inde i soma aner minus.

Synes dog at svenskeren er MEGET rimelig. Var derinede for første gang i sidste uge, og svenskeren ville ikke sælge os bare 2C-i, før han havde snakket lidt med os, og kunne høre at vi havde prøvet en del før.
Da vi så spurgte efter aMT, så ville han ikke sælge os noget, og slet ikke før vi havde prøvet 2C-i, hvilket er ganske rimeligt synes jeg!

Er der forresten nogen der har købt svampe af ham?

Nå, men næste dag kom vi derind igen, og der stod der en rigtig bonderøv der ikke anede en skid... Mega skod...

Nå, gir jeg nogen mening? (morgen!! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] )

Fjoller videre.... Hygge...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 57 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team