Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 maj 2024 04:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 59 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Evotril...
Indlæg: 22 feb 2002 11:07 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
jeg kan et par personer som synes det er ok at nakke fra sin familie, ik også briller og elven raver [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Evotril...
Indlæg: 22 feb 2002 11:24 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 21 mar 2001 02:01
Indlæg: 666
*NDK*

Det er jo ikke at stjæle...
Ihvertfald ikke noget som er noget værd.


Top
 Profil  
 
 Titel: Evotril...
Indlæg: 22 feb 2002 12:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 04 feb 2001 02:01
Indlæg: 1284
Geografisk sted: Denmark
Er det ikke at stjæle? Man tager noget fra en anden person som ikke er ens eget, endda uden at spørge! Er det ikke at stjæle? Jeg tror næppe Speedy vil spørge sin syge moster om han ikke må få noget af hendes vigtige medicin så han kan blive blæst?


Top
 Profil  
 
 Titel: Evotril...
Indlæg: 22 feb 2002 12:44 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 21 mar 2001 02:01
Indlæg: 666
Han tager jo ikke noget hun vil savne... Er man så syg bliver ens medicin dækket af sygesikringen...
Det her i kategorien at gå over for rødt i min bog...


Top
 Profil  
 
 Titel: Evotril...
Indlæg: 22 feb 2002 21:11 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 04 feb 2001 02:01
Indlæg: 1284
Geografisk sted: Denmark
Det her er for mig at stjæle! Det er en sølle måde at skaffe sit narko på! Det beviser blot hvor desperat man er! Jeg kommer til at tænke på junkier når jeg hører sådan noget!

Hvad bliver det næste? Låne lidt penge til tjald fra familiesparegrisen? Låne lidt fra fars pung, han tjener jo alligevel 25k+ - han kan godt undvære 100kr så jeg kan få et par kix!


Top
 Profil  
 
 Titel: Evotril...
Indlæg: 23 feb 2002 03:18 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jan 2001 02:01
Indlæg: 936
Geografisk sted: 3400
HVAD FANDEN ER DER FLØJET OP I RØVEN PÅ DIN N_DK?? du bitcher fandme værre end min mor! Mht. min moster JA hun får de fucking piller i 150pillers glas en gang hver anden måned... og noglegange tager hun nogen og andre gange ikke, jeg vil gætte på at hun på nuværende tidspunkt har omkring 2000 liggende hjemme....


Top
 Profil  
 
 Titel: Evotril...
Indlæg: 23 feb 2002 03:44 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
ønsk dig nogen i fødselsdags-gave af hende [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Evotril...
Indlæg: 23 feb 2002 18:20 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 04 feb 2001 02:01
Indlæg: 1284
Geografisk sted: Denmark
Hellere bitche end at skulle stjæle for at få mit narko!


Top
 Profil  
 
 Titel: Evotril...
Indlæg: 24 feb 2002 01:26 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jan 2001 02:01
Indlæg: 936
Geografisk sted: 3400
deeeet tror jeg nu ikke kommer til at virke.... hun er rimli' sur over at jeg har taget andet en lidt god røg...
ellers et godt råd Zara.


Top
 Profil  
 
 Titel: Evotril...
Indlæg: 24 feb 2002 20:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2000 01:01
Indlæg: 1492
Geografisk sted: Someplace!
Min mormor ville sku glædeligt give mig nogle af hendes skumle piller hvis jeg spurgte !!


Top
 Profil  
 
 Titel: Evotril...
Indlæg: 25 feb 2002 17:18 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
For at vende tilbage til starten...Rivotril er ganske gode piller og eftersom at diazepam er umuligt at skaffe (hvis der er nogen der har indvendinger er de velkomne til at skrive på min email adresse) og du bliver dejligt lam af dem. Jeg startede med en kvart, men det var der ikke så meget ved, så et par dage efter spiste jeg 2½-3 stykker (2mg. that is) og derefter havde jeg et langt blackout. Faktisk var min hjerne først "normal" igen om mandagen (havde frådet dem lørdag), men okay, 2½ hashkage har vist også lidt at gøre med min tilstand=)

-Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel: Evotril...
Indlæg: 25 feb 2002 21:25 
jeg har det squ skideslemt med at du sidder og siger at rivotril er en ok nervepille at æde - det er squ den eneste benzodiazepin som er lavet kun til at modvirke epilepsi - jeg har en stak venner som har totalt skadet deres biler fordi de åd rivotriler - og nu vil en eller anden sige at man fandme skal lade være med at køre når man er høj - nåeh ja - der er lige en ting ved nervemedicin og især med rivotriler - når du har ædt nok så ved du ikke hvad du laver - og det er seriøst at du ikke ved hvad du laver, fordi du kan squ heller ikke huske det bagefter - og jeg hader den lammeren indstilling med at det ikke lige er til at skaffe andet - så må man squ lade være med at fråde noget - det er da lamt at fråde noget der er noget very bad crap pågrund af mangel på bedre - så er man squ narkoman - eller ihvertfald godt derhenne af....

Hold jer fra de lorte rivotriler - diazepammer er så totalt lette at få at i.. hvis man bare gider lette sin røv og kigge de rigtige steder - af en eller anden grund så har junkierne herovre i jylland adgang til nervelort i vildskab - find nogle junkier og bed om stessoer - de koster squ ikke mere end en 5-7 kroner stykket - og de sparker røv......


Top
  
 
 Titel: Evotril...
Indlæg: 26 feb 2002 12:52 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Det er som man ser på det...Jeg er ikke særlig meget inde i de kriminelle miljøer i Kbh. (kald mig bare en wuss, men jeg holder mig sgu væk fra de tabere). Derfor kan jeg ikke skaffe andet end rivotril og jeg er da langt fra at være junkie. For det meste har jeg ikke en gang lyst til at indtage rusmidler (alkohol indbefattet). Jeg synes det er grineren hvis man intet kan huske og jeg ser intet problem i at droppe lidt clonazepam. Jeg kan altså ikke skaffe andet for jeg gider sgu ikke at snakke med rockere, etc. Når jeg ikke kan skaffe downers så lader jeg bare være med at tage stoffer. Og jeg tager aldrig stoffer for at få det godt. Og Elven, du skulle da være den sidste til at prædike moral!!!

-Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel: Evotril...
Indlæg: 26 feb 2002 19:04 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Jeg syn's nu for en gangs skyld at Elven har fat i noget der...

90% af folk med psykiske lidelser bliver behandlet med Evotril - jeg syntes det er for nederen at lamme sig med antipsykotisk medicin!


Top
 Profil  
 
 Titel: Evotril...
Indlæg: 26 feb 2002 19:11 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 21 mar 2001 02:01
Indlæg: 666
Så godt som alle Benzoer bruges til behandling af psykiske/nervøse lidelser, So fucking what?(og ja, i små doser bruges det også imod epilepsi)
I det mindste tømmer de ikke dine Serotonin depoter som E gør, eller smadrer ikke din hjerne som poppers.


Top
 Profil  
 
 Titel: Evotril...
Indlæg: 26 feb 2002 19:58 
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
Og Elven, du skulle da være den sidste til at prædike moral!!!
<HR></BLOCKQUOTE>

jeg prædiker heller ikke moral - jeg ved bare erfaring hvad man skal æde og hvad man ikke skal æde - og en af de ting er tilfældigvis rivotriler - du æder noget som du ikke engang kunne huske navnet på da du skulle poste om det - det får mig til at tænke på en lille nobrainer der bare vil være blæst og som er temmelig ligeglad - den der indstilling holder desværre ikke - man bliver dum af at være ligeglad...

eleusis - ja nervemedicin bliver brugt til mange psykiske lidelser - men som dex siger - 90% af psykiske syge får rivotril - og de er specielt designet til folk som lider af epilepsi - alle de andre nervepiller kan bruges til mange forskellige ting og er ikke designet specielt til en ting....

Men jeg er da ligeglad med om han svitser sin hjerne - altså en afbrænding fra eller til gør os jo hverken mere eller mindre "populære" ved de gamle mænd i grå...


og lad os så for fanden kaste nogle brusten!!!!


Top
  
 
 Titel: Evotril...
Indlæg: 26 feb 2002 20:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 21 mar 2001 02:01
Indlæg: 666
Nå ja, men Rivotril går ind og påvirker præcis de samme receptorer i hjernen som alle andre benzoer (eller alkohol, for den sags skyld)...


Top
 Profil  
 
 Titel: Evotril...
Indlæg: 26 feb 2002 21:15 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
@Eleusis: Var det ikke blevet modbevist i et post her på siden at poppers IKKE brænder hjerneceller af?

Det dér argument med receptorerne holder sgu da overhovedet ikke - LSD går (så vidt jeg ved) også ind og påvirker serotonin-receptorerne og det har da en helt anden effekt end f.ex. MDMA der påvirker de samme receptorer

Når man guffer antipsykotisk medicin der gør at man får blackouts, er der efter min mening noget galt... KØB DOG NOGET ALKOHOL ELLER HASH!


Top
 Profil  
 
 Titel: Evotril...
Indlæg: 26 feb 2002 21:26 
Eleusis: hmm - ok jamen så virker alt nervemedicin ens - doh!!

alt nervemedicin har sin specielle effekt - og diazepam er klart min favorit - den eneste gang jeg har haft seriøse blackouts på dem var min egen skyld - jeg spiste nok lige nogle mg for meget, og sammen med sprit og speed, well, så ender det i det - men man kan jo sagtens nøjes med at gufle en 4 stykker - det er ganske skægt *gg*


Top
  
 
 Titel: Evotril...
Indlæg: 26 feb 2002 22:13 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 21 mar 2001 02:01
Indlæg: 666
Man ved egentlig ikke hvordan LSD virker helt præcist, men MDMA påvirker både seretonin og dopaminreceptorer....
Selvfølgelig siger jeg ikke at effekterne af Rivotril er præcis de samme som af Valium, eller alkohol for den sags skyld, men nogle af effekterne er ens (bodyload, problemer med at huske, manglende motorik, bare for at tage alle de kedelige [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]), og VIRKEMEKANISMERNE er de samme, også selvom effekterne ikke er 100% ens...
Er det sundt at tage en kæmpe tur med blackouts og hele svineriet? Tvivler jeg stærkt på... Der ryger højst sandsynligvis nogle hjerneceller, ligesom hvis man tager en kæmpe druktur, men som undersøgelser af tidligere alkoholikere har vist, så har hjernen en glimrende evne til at kompensere/reparerer sig selv.
Med lige præcis Rivotril kan det sagtens være at der går et par dage før du er helt på toppen, men det skyldes ikke at du har 'brændt hjernen af', men at stoffet har en så lang halveringstid.

Poppers... Der var nogen på siden, eller på Netstationen, der mente at poppers ikke er skadelige... Jeg tillader mig at være kraftigt uenig... Jeg kan ikke helt huske hvad poppers indeholder, men prøv lige at slå det op et eller andet sted... Det er det rene opløsningsmiddel... Nasty shit...

Eleusis

Ekspert i psykofarmaka siden 1995 ;p


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 59 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team