Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 14:11


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 15 feb 2002 21:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jun 2001 01:01
Indlæg: 455
Geografisk sted: DK
Klart Soma er en cool butik lad være med at misforstå mig, de har mange fede ting, men som du selv er de ret uproff på nogen områder, og det burde man bare ikke være når man har med sådan nogen ting at gøre.
Anyway jeg tror da jeg vil begynde at skrive helt normalt hvis folk ligefrem har svært ved at læse det når jeg forkorter, det er bare blevet en dårlig vane og så går det et splitsekundt hurtigere [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Jeg er ude.
Det med hvor meget det minder om hinanden er vist også blevet diskuteret en del gange så vidt jeg husker så hvis du søger kan du finde mere info Liquid.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2002 21:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 feb 2002 02:01
Indlæg: 7
Geografisk sted: København
(soma) men der findes ikke ret meget andet derude hvor du kan få nogle svar på dine spørgsmål. Hvis du har homegrow kender du heller ikke styrken, så.. ja nogle gange giver de forkert dosis til indtagelse, men det er altid på den svage side! (min erfaring) hvis du køber af en pusher er han sgu da pisseligeglad om du brænder hele lortet af på en gang!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 feb 2002 10:35 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
@Scug> Med den slags kemikalier BØR man være helt sikker på dosis. F.eks. på ting som aMT betyder 3 miligram fra eller til en helt anden form for trip. Og når man køber fra en kemikalieleverandør, bør det altså være en smal sag at få afvejet stoffet nøjagtigt og få lavet en passende fortynding. Hvis jeg ikke kan være sikker på at de gør det ordentligt, vil jeg til hver en tid hellere dosere research-chemicals selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2002 15:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jun 2001 01:01
Indlæg: 455
Geografisk sted: DK
Jeg var på 2-CI igår og jeg var fuldstændig fear and loathing, det var så overdrevet... Jeg tog en pille, der jo skulle være 5 mg svagere end væsken, men jeg var 25 gange mere væk igår end da jeg tog det på væskeform, hvor jeg også tog E og cola....... Jeg vil ikke begynde at påstå noget ´for jeg ved det jo ikke, men det kunne måske skyldes en doseringsfejl i pillen, det burde i hvert fald ikke kunne lade sig gøre at der er så stor forskel på tingene, og at jeg endda blev MERE væk af pillen frem for væsken.... Lyder det ikke underligt?? poster nok lige en rapport senere for det var simpethen så vildt, jeg troede mit første møde med 2-CI var sindsygt, det var ingenting i forhold til igår... Nå jeg r ude hey heyy.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2002 17:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 jan 2002 02:01
Indlæg: 506
Lige et ?

Hvad er så fedest, 2C-B eller 2C-I ??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 feb 2002 20:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jun 2001 01:01
Indlæg: 455
Geografisk sted: DK
Ik fordi jeg ved det personligt, men jeg tror sq ikke folk kan mærke forskel, den største forskel er vel nok doseringen, 2-CI er mere potent, så det skal man ha lidt mindre af for "samme" trip men en lidt større mængde 2-CB. Dem jeg har snakket med der har prøvet begge dele ku ikke mærke forskel.

[ 22 Februar 2002: Besked ændret af: platon ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2002 14:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 jul 2001 01:01
Indlæg: 154
Geografisk sted: Søllerød
Hey Alle
Syntes I at 2-CI ville være et godt første gangstrip drug?? Havde ellers regnet med at det skulle være svampe, eller Salvia...!

GF


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2002 15:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 feb 2001 02:01
Indlæg: 399
2CI er et glimmrende psychedelisk stof at begynde sin rejse i de psychedeliske substanser med. Svampe kan være ret forvirrende... Men HUSK at det skal være i lave doser. 2CI og 2CB er MEGET intenst i højere doser. Ved en 2CB dosering på omkring de 40 mg, fører det til en tilstand der minder meget om høj dosis meskalin, som ikke er noget en nybegynder har lyst til at opleve!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2002 15:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 feb 2001 02:01
Indlæg: 399
2CB skulle være mere stimulerende end 2CI, såeh umiddelbart ville mit gæt falde på 2CB... Men det er nok der færreste der kan mærke forskel på de to substanser...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2002 15:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 jul 2001 01:01
Indlæg: 154
Geografisk sted: Søllerød
Det går pænt stærkt herinde...(cool)

Hvad har egentlig mindst bivirkninger: Svampe, 2-CI eller Salvia?

Kunne aldrig finde på at prøve mdma, da det jeg har læst er temmelig skræmmende. Har nogle af de ovenstående stoffer samme bivirkninger!?

GF(noob inden for drågz)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2002 15:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 feb 2001 02:01
Indlæg: 399
Tjaa... Det kommer vel an på hvordan du definerer bivirkninger... Jeg får selv et buzz i kroppen af 2CB, som man kunne kalde bivirkning, men jeg kan godt lide det, så det er jo en definitionssag... Svampe giver et klart tryptamin buzz i kroppen og salvia giver savlen(ik også dopestar *gg*?).

Men 2CI er nok det med mindst bivirkninger...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2002 16:28 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Så 2-CI (i små doser) ville altså være foretrække som nybegynderstof? Jeg har prøvet div. stimulanser og nogle få psychedelisk stoffer, svampe (Amazon + mexi. i små doser, 1-2g.) og hash.

Hvis jeg så skulle prøve et nyt psychedelisk stof, ville 2-CI så være at foretrække? Jeg har selv gået lidt og rodet med tanken om at prøve LSA, salvia eller MDMA som næsten psy.-stof, skulle man så heller vælge 2-CI?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2002 17:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jun 2001 01:01
Indlæg: 455
Geografisk sted: DK
Du kan også bare prøve det hele på èn gang og få en go' rus [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2002 18:43 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2001 01:01
Indlæg: 1406
Ganjafarmeren:
Du skal i hvert fald ikke tage salvia hvis du ikke har trippet før!(!!!). Æd nogle svampe eller evt. nogle HBWS


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2002 01:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 maj 2001 01:01
Indlæg: 78
Jeg vil gætte på, at der er steder man kan fremskaffe 2-CI billigere end i SOMA. Samtidig vil jeg også gætte på, at der er nogen der har en ide´ om hvor?

Men alt dette er selvfølgelig kun gæt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2002 16:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 jul 2001 01:01
Indlæg: 154
Geografisk sted: Søllerød
Hvad er HBWS?

(og ja jeg har UTFSE!*G*)

GF


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2002 17:15 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
søg på Argyria Nervosa, Baby Hawaiian Wood Rose eller Hawaiian Baby Wood Rose


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team