Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 19:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Ja man ender jo tit i en diksosion med folk om hvad der er godt eller skidt ved stoffer. Og der er ikke noget jeg hader mere end folk som er totalt imod stoffer, men ikke ved en skid om det og har den der indstilling til det "man dør bare man kigger på det"..

Kan vi få smidt nogle gode grunde til at tage stoffer frem for at drikke sig stiv? For alkohol er squ heller ikke uden risiko..

(Håber dette er postet det rigtige sted, og i kan hjælpe lidt..)

/ZaZZa

Titel:
Flueknepper kongen

- Ingen leverskade som alkohol (med mindre du indtager uansvarlige stoffer)

- Ikke så kraftig en dehydrerende effekt som alkohol

- Ikke så stor risiko for at dø af en overdosis

- Knap så meget kvalme

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Og så høre man tit den der; "Ja men du kan nemt få et pluseligt hjertestop fordi dit hjerte banker så hurtigt" ..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psykedeliske stoffer som svampe og lsd giver INGEN fysiske skader.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Jeg tog svampe i går og i dag sidder jeg og har en dejlig ro over mig. Min krop viser ingen tegn på at være blevet udsat for et overgreb som f.eks. ved alkohol, og jeg har ikke engang hovedpine som nogen ellers får med svampe. All give, no take.

Jeg har 10 A4 sider liggende på gulvet med skriblerier fra trippet. Det ret interessant at sidde og analysere.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Man har kontrol over hvad man laver når man er på knark i modsætning til når man drikker og er helt fucked up.. Og slet ikke har styr på sig selv og sine handlinger..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I den psykedeliske suppe^^
ths skrev:
Man har kontrol over hvad man laver når man er på knark i modsætning til når man drikker og er helt fucked up.. Og slet ikke har styr på sig selv og sine handlinger..

kommer vel an på hvilket knark og hvor meget af det man tager... har set nogle videoer af de der PCP-krigere fra USA... Ret sikker på at de i deres dissocierede tilstande ikke har en skid styr på hvad de laver... Men har også noget at gøre med om at være ansvarlig med sit knark... alt med måde jo

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

De fleste vil jo sige at folk på narko er ustyrelige, men det kommer jo også an på hvilke stoffer der er indtaget..

Jeg leder blot efter en masse "undskyldninger" osv man kan slynge over bordet når folk begynder at spille kloge på stoffer..

Titel:
Medlem

ja det kommer sku meget an på hvilket knark det er :p når jeg er på ecstasy kan jeg slet ik kontrollere mig selv.. synes det er lettere når jeg er på amf eller coke.. men det er måske bare placebo :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

burde den her egentlig ikke have været i generel diskussion?

PRÆGTIG PCP PANTER!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ZaZZa skrev:
De fleste vil jo sige at folk på narko er ustyrelige, men det kommer jo også an på hvilke stoffer der er indtaget..

Jeg leder blot efter en masse "undskyldninger" osv man kan slynge over bordet når folk begynder at spille kloge på stoffer..

Bare lad vær.. Det er ikke til at diskutere med snævertsynede fordomsfulde personer. Giver blot hovedpine.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

tfss skrev:
ja det kommer sku meget an på hvilket knark det er :p når jeg er på ecstasy kan jeg slet ik kontrollere mig selv

Hehe, det kan jeg heller ikke hvis der er søde damer til stede ;)

Mit charmerende serotonin overfalder dem :lol:

Senest rettet af wEstzIde 07 okt 2007 15:45, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Hehe :D jeg kan slet ikke, så længe der er psy musik :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Levose skrev:
- Ikke så stor risiko for at dø af en overdosis

Det kommer da helt an på hvilke stoffer man indtager!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Dr. Ning skrev:
ths skrev:

kommer vel an på hvilket knark og hvor meget af det man tager... har set nogle videoer af de der PCP-krigere fra USA... Ret sikker på at de i deres dissocierede tilstande ikke har en skid styr på hvad de laver... Men har også noget at gøre med om at være ansvarlig med sit knark... alt med måde jo

Så hiver du osse lige et af extremerne op af hatten :D For ja pcp fucker dig seriøst up... Men nu er pcp vist heller ikke det første folk tænker på når de snakker om narko... Men ja hver ansvarlig med dit knark, så går det hele nok :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ths skrev:
Så hiver du osse lige et af extremerne op af hatten :D For ja pcp fucker dig seriøst up... Men nu er pcp vist heller ikke det første folk tænker på når de snakker om narko... Men ja hver ansvarlig med dit knark, så går det hele nok :)

der går da ikke en dag uden at jeg tænker på PCP :roll:
Men det er jo alligevel det billede folk får i hovedet... de tænker måske ikke lige PCP men de tænker folk der slår andre ihjel for at få råd til deres næste fix, DØDSnarko og sådan... problemet er at pøblen ikke kan se forskel på en der godt kan lide en lille streg dope engang imellem(@ths :wink: ) og så førnævnte folk... det er et extremum jeg lige hev op men det er desværre sådan folk tænker... nogle af dem ihvertfald... det er stadig alt for tabu-tabu til at de fleste gider at se sandheden i øjnene... at der ligesom er noget andet udover ekstremerne... desuden er PCP-kriger et vildt fedt ord!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Dr. Ning skrev:
ths skrev:

der går da ikke en dag uden at jeg tænker på PCP :roll:
Men det er jo alligevel det billede folk får i hovedet... de tænker måske ikke lige PCP men de tænker folk der slår andre ihjel for at få råd til deres næste fix, DØDSnarko og sådan... problemet er at pøblen ikke kan se forskel på en der godt kan lide en lille streg dope engang imellem(@ths :wink: ) og så førnævnte folk... det er et extremum jeg lige hev op men det er desværre sådan folk tænker... nogle af dem ihvertfald... det er stadig alt for tabu-tabu til at de fleste gider at se sandheden i øjnene... at der ligesom er noget andet udover ekstremerne... desuden er PCP-kriger et vildt fedt ord!

Du har jo desværre ret i at folk ikke skelner imellem om man godt kan lide en "lille en" engang imellem, eller om man sidder med sprøjten i armen fra morgen til aften.. Det er egentlig lidt sørgeligt at man straks bliver gjort til narkoman.. Derfor er det osse kun gangske få ikke fordømmene personer (mor, bror og et par kammerater ) der ved at jeg godt kan lide at ryge lidt dope engang imellem... Og ja du har helt ret de fleste folk ser straks alle skræmmebillederne når de høre man knarker den lidt engang imellem... En PCP-Pirat må være det vi skal frem til :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ths skrev:
En PCP-Pirat må være det vi skal frem til :)

niiiice! :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

En undskyldning jeg brugte dengang jeg tog lidt af hvert var at jeg ville prøve at kende sider af mig selv jeg ikke vidste var der.... Lære mig selv af kende på nogle andre planer... Den hjælper dog ikke hvis du kun tager stimulanser, men psychadelics graver jo tit i sindet... Jeg er for eksempel ikke lige så "bange" for mørke mere :P

Men husk hvis man siger det vil folk svare igen med "hva er det du vil vide da?", se der blev jeg jordet (var for blæst til at tænke hurtigt)... Men ellers kan du sige du vil se paradis for derefter at se den virkelige verden, og have indset at vi lever i paradis..... Hvorimod folk der ikke tager/har taget stoffer, ikke ser lige så "smukt" på naturen og tilværelsen :)

Ved ikke om det bare er mig der vrøvler? :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg synes ikke, at du kan sige, at folk der ikke tager stoffer, ikke ser ligeså smukt på naturen. Hvad med alle geologerne og biologerne?? Ja, ok, de har nok røget lidt ganja, men svampe har største delen nok ikke taget.

Jeg synes ikke, at jeg kan sige "stofferne har hjulpet mig med X", da ikke alle stoffer for mit vedkommende har været lige hjælpsomme, dog vil jeg fremhæve svampe og andre psykedeliaer som meget positive, og de har bidraget i en positiv grad til mit liv.

F.eks. har svampe hjulpet mig igennem en svær tid i mit liv, hvor jeg følte mig utrolig nede. Det svampene gjorde var, at de hjalp med med at hæve mig over alle de forskellige normer og spilleregler vi har i vores dagligdag, og hjalp mig med at træffe et objektiv valg i den givne situation, noget jeg havde haft utrolig svært ved inden. Det er måske lige lidt overdrevent at give svampene al hæderen, men i så fald kan vi da sige, at de bidrog helt enormt meget til det valg jeg tog, og det er jeg den dag i dag stadig meget glad for.

Så med alt det sagt vil jeg bare sige, at jeg synes psykedelia er en klart positivt ladet 'stof-gruppe' i mine øjne, mens f.eks. amfetamin og E ikke har bidraget med en skid, tværtimod.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]