Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: laaaangt uuddddeee:)
:?: Hej...
jeg kender et par stykker som er gået hen og (efter min mening), blevet dyb latterlig!!!
de "skyder" deres amf, og ikke nok med det så er det ca : et halvt til et helt G, af gangen der ryger i sprøjten!!!...
Og ikke nok med det så gir de grunden til det at så får de EN FED OPTUR!!..., nu kommer det så: de gør det ca hver halve time,og os andre der er i selskab med dem,vi kan tydelig se-høre-mærke på dem at det der hænger slet ikke sammen.
så på et døgn tid der ryger der for deres vedkommende ca 5-10 G!!!det er jo totalt , ja hva ved jeg, men deres såkaldt optur den varer omkring 5 min,derfor indtager de det så tit...
jeg mener seriøst at de er til GRIN, nogen der gir respons på mit indlæg, eller jeres mening(forklaring)...tak...:)
hey fra miiiiggg:):)
:roll: :idea:

Titel:
Medlem

Jeg har en kammerat som har prøvet det ret meget.. Han hedder Fushibask herinde.. Han kommer nok og fortæller lidt om det vil jeg tro :)

Men personligt ville jeg aldrig selv gøre det og synes også dem der GØR det er ret dumme.. det er sgu for langt ude efter min mening :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Lyder lækkert at sprøjte gadeamf inde i årene :s ! Ikke noget jeg ville anbefale

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er da skideulækkert at sprøjte så urene stoffer ind i sig, især hvis det ikke virker bedre. Der har de sgu nået bunden.

Titel: skyde amf...
Junior medlem

godz skrev:
Jeg har en kammerat som har prøvet det ret meget.. Han hedder Fushibask herinde.. Han kommer nok og fortæller lidt om det vil jeg tro :)

Men personligt ville jeg aldrig selv gøre det og synes også dem der GØR det er ret dumme.. det er sgu for langt ude efter min mening :shock:
:badidea: :badidea: ja jeg kan ikke rigtigt , helt fatte det !! jeg mener at hvis man gør som dem jeg kender til, så er man SUNKET DYBT.... og ikke nok med det jeg beskrev før om dem, så glemte jeg lige at sige at: især en af dem, vedkommende han sidder, som en der har junket den i mange år, derfor ingen årer han kan bruge, og (kalder ham X)..- så MR.X han fumler og stikker forkert ,det bløder og...gud hvor er jeg lige ved at brække mig over det, det er som om han, altså MR. X, han synes det ser sejt ud!!!! det er lige før jeg ku finde på at filme ham med skjult kamera, da det er så mega mega dybt latterligt....og han har kun gjort det i omkring 3 mdr.....Jeg ku aldrig drømme om at gøre det...aldrig :!: :!: jeg fatter bare ikke der får dem til det...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Du skal nok se at han er junky. Og med hensyn til de manglende blodårer på rekord tid,så skyldes det at størstedelen af den amf i køber er cutmidler, som ikke nødvendigvis er vandopløselige- dette fører til tusindvis af små blodpropper. Det er jo før sket at idioter har fået amputeret lemmer pga koldbrand osv.

Din ven skal nok vise sig som endnu et sørgeligt tilfælde. Hvis han/de virkeligt er så ignorante som du får dem til at lyde,så er du nok et større fjog for overhovedet at omgås dem.

(Det er pisse farligt at junke lort fra gaden)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nær vrå på landet
chrismaria skrev:
:?: Hej...
jeg kender et par stykker som er gået hen og (efter min mening), blevet dyb latterlig!!!
de "skyder" deres amf, og ikke nok med det så er det ca : et halvt til et helt G, af gangen der ryger i sprøjten!!!...
Og ikke nok med det så gir de grunden til det at så får de EN FED OPTUR!!..., nu kommer det så: de gør det ca hver halve time,og os andre der er i selskab med dem,vi kan tydelig se-høre-mærke på dem at det der hænger slet ikke sammen.
så på et døgn tid der ryger der for deres vedkommende ca 5-10 G!!!det er jo totalt , ja hva ved jeg, men deres såkaldt optur den varer omkring 5 min,derfor indtager de det så tit...
jeg mener seriøst at de er til GRIN, nogen der gir respons på mit indlæg, eller jeres mening(forklaring)...tak...:)
hey fra miiiiggg:):)
:roll: :idea:
jammen som godz skrev så har jeg haft intaget amf intervent, kan godt forstå de er vilde med det, for du går på skyer, og har overbelastning af ideér, men hvis de skyder så tit og så meget hele tiden, så ved de ikke hvordan de skal blandet det op, ofr selve ideén om skydning af amf er og holde det rent og "sundere" folk bliver mærkelige, og hvis ikke du er typen der selv tager snitter sådan lidt ofte vil du nok ikke få så meget ud af dem, ihvertfald mens de er oppe og køre, men hvis du vil ha dem til og stoppe så erstat det med røg, det var det jeg gjorde.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Minimal skrev:
Det er da skideulækkert at sprøjte så urene stoffer ind i sig, især hvis det ikke virker bedre. Der har de sgu nået bunden.

minimal, at skyde intervert virker ikke kun bedre, men er faktisk sundere for dit helbred, hvis nu du tager meget fks amf gennem næse og mund vil du blive nedbrudt på emalje kundbind, næse og mave, hvis du skyder det, og gør det rigtigt er det kun emaljen det tære på, og ikke så meget som de to andre metoder, en læge ville også anbefale det frem for de andre metoder.
intervent betyder ikke bunden og junkie, det er hvorfor og hva manden er villig til og mist og tage for og ha råd til sit fiks, en mand der ryger daglig bong istedet for joints er da ikke en junkie.

Titel: junke amf
Junior medlem

Luca-main skrev:
Du skal nok se at han er junky. Og med hensyn til de manglende blodårer på rekord tid,så skyldes det at størstedelen af den amf i køber er cutmidler, som ikke nødvendigvis er vandopløselige- dette fører til tusindvis af små blodpropper. Det er jo før sket at idioter har fået amputeret lemmer pga koldbrand osv.

Din ven skal nok vise sig som endnu et sørgeligt tilfælde. Hvis han/de virkeligt er så ignorante som du får dem til at lyde,så er du nok et større fjog for overhovedet at omgås dem.

(Det er pisse farligt at junke lort fra gaden)
ja kan udmærket se at han "prøver " at være en junkie, og lige for en ordens skyld, så er det ikke nogen jeg omgåes med, har været i samme selskab med de der tåber, men ups min egen fejl.. skrev jo "bekendt"/ men det jeg bare ikke kan fatte det er; den måde det bliver gjort på.. eks: de kan tage op til 10 g på et døgn!!! det er jo direkte vanvittigt, og dumt tåbeligt....
men det er jo deres valg, og liv der står på spil... og ikke mit!!! 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
fushibask skrev:
Minimal skrev:

minimal, at skyde intervert virker ikke kun bedre, men er faktisk sundere for dit helbred, hvis nu du tager meget fks amf gennem næse og mund vil du blive nedbrudt på emalje kundbind, næse og mave, hvis du skyder det, og gør det rigtigt er det kun emaljen det tære på, og ikke så meget som de to andre metoder, en læge ville også anbefale det frem for de andre metoder.
intervent betyder ikke bunden og junkie, det er hvorfor og hva manden er villig til og mist og tage for og ha råd til sit fiks, en mand der ryger daglig bong istedet for joints er da ikke en junkie.

Det er ikke det at sprøjte han er imod, det er alle de klamme cutte midler der er farlige at få i årene, som der tidligere blev nævn er det ikke alle cutte midler der er vandopløslige og derfor stopper de årere de er kommet i.

Jeg tror ikke det fordi man behøver bekymre sig meget om de risici du nævner.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

det er ikke det at sprøjte han er imod, det er alle de klamme cutte midler der er farlige at få i årene, som der tidligere blev nævn er det de færreste cutte midler der er vandopløslige og derfor stopper de årere de er kommet i.[/quote]

ja det er rigtigt, men ideén med og skydning er du renser det og sorter affaldsstofferne fra, så hvis man ved hva man har gang i er der ingen cutte midler("i det store")

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

fushibask skrev:
ja det er rigtigt, men ideén med og skydning er du renser det og sorter affaldsstofferne fra, så hvis man ved hva man har gang i er der ingen cutte midler("i det store")

Så vidt jeg har forstået på alle de tråde om at oprense amfetamin, så skulle det være en større opgave at rense det fuldstændigt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Og iøvrigt vil jeg ikke mene at det er sundere at junke diverse stoffer, (medmindre du er en desideret misbruger) fordi du på denne måde omgår kroppens primære forsvar (maven osv) og er i fare for at anskaffe dig en hel del sygdomme, infektioner samt skader på de forskellige blodårer- inkl. diverse kemikalierester og cutmidler kan tilstoppe de finere blodkar..

Den skade du pådrager maven og næsen skal nok ordne sig hvis dit forbrug er fornuftigt. Ellers må du tage din omgang med stoffer op til overvejelse.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Xtreme skrev:
fushibask skrev:

Så vidt jeg har forstået på alle de tråde om at oprense amfetamin, så skulle det være en større opgave at rense det fuldstændigt.

ja hvis du skal ha det helt og aldeles rent så ja, men hvis du bare bruger den med og trække det op gennem vat eller ligne, så er det også rent for affaldsstoffer, foruden dem der opløses.

men hvis man vil ha det så rent så laver man det selv, det koster ikke meget mere en 25-50øre og producere et G.

hvis man ved hvordan og vil ta chancen

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det minder mig om nogle af mine tidligere venners bekendte der kom hjem fra en bytur og fortalte at de havde sniffet 6g amfetamin hver på 7 timer, uden at man kunne se på dem at de havde taget noget som helst...

At de så solgte af lortet til en pris af 150 pr g. gør det endnu mere vanvittigt :roll:

Det er ligesom folk der hellere køber 10g standard for 300 end 3g god røg for samme :roll:

Men dine bekendte er da komplet hjernedøde hvis de opfører sig sådan, venligst send dem til Kbh. så skal jeg nok sparke dem langt ind i natten indtil de fatter det

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg skød altid amfetamin dengang jeg stadig tog det, men det du fortæller om lyder helt åndssvagt, der er sgu ingen grund til at tage amf hver time. Men selve det at skyde det er der god grund til, det giver en helt anden oplevelse end at sniffe det.

fushibask: det med at det er sundere at skyde end at indtage det på andre måder er jeg helt sikker på er noget vrøvl. Ganske vist undgår du skader på slimhinderne, men til gengæld får dine receptorer en meget større mængde ind på en gang, og jeg er ret overbevist om at kroppens modreaktion derfor også er meget kraftigere, dvs. der er blandt andet meget større nedregulering af dopaminreceptorer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

fushibask skrev:
ja hvis du skal ha det helt og aldeles rent så ja, men hvis du bare bruger den med og trække det op gennem vat eller ligne, så er det også rent for affaldsstoffer, foruden dem der opløses.

men hvis man vil ha det så rent så laver man det selv, det koster ikke meget mere en 25-50øre og producere et G.

hvis man ved hvordan og vil ta chancen

Jeg ville ihvertfald foretrække det 100% rent hvis det skulle i mig.

Det kræver vel også man kan skaffe de forskellige kemikalier til det, hvilket, der så vidt jeg ved er de færreste der kan. Skal ikke kunne sige noget om priserne på det.

Xpert skrev:
Det minder mig om nogle af mine tidligere venners bekendte der kom hjem fra en bytur og fortalte at de havde sniffet 6g amfetamin hver på 7 timer, uden at man kunne se på dem at de havde taget noget som helst...

At de så solgte af lortet til en pris af 150 pr g. gør det endnu mere vanvittigt

Det er ligesom folk der hellere køber 10g standard for 300 end 3g god røg for samme

Men dine bekendte er da komplet hjernedøde hvis de opfører sig sådan, venligst send dem til Kbh. så skal jeg nok sparke dem langt ind i natten indtil de fatter det

Kender det, hvis nogle fx bliver tilbudt noget god amfetamin til 300kr/g (prisen på disse kanter :wink: ) så siger de at det er aaalt for dyrt for aMfFfFf og ikke det værd, så cutter man det bare op 5/1 og sælger det til 100kr/g, og scorer 500kr istedet, og så synes de de har gjort en god handel. Magen til idioti. :roll:

Derfor man skal langt omkring her for at få noget der minder om kvalitet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Haha kan da huske en af mine første gange på amfetamin. Efter at have indtaget 2g i bomber på tom mave og over ½g nasalt uden effekt, valgte jeg at flippe lidt ud overfor idioten der solgte mig det. De andre sagde at det var skide god amf :roll:

De anede sikkert ikke at der var noget der var bedre

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:
Haha kan da huske en af mine første gange på amfetamin. Efter at have indtaget 2g i bomber uden effekt på tom mave valgte jeg at flippe lidt ud overfor idioten der solgte mig det. De andre sagde at det var skide god amf :roll:

Der starter man jo alle, men det har ihvertfald ikke været god kvalitet hvis du har droppet 2g i bomber uden at mærke noget :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Xtreme skrev:
men det har ihvertfald ikke været god kvalitet hvis du har droppet 2g i bomber uden at mærke noget :wink:

Er du sikker?

:)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]