Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 00:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Kbh området
Har hørt en smule til syre- er må sige, at jeg er en heel del nysgerrig og føler mig draget henimod et for mindblowin' bevidsthedsudvidende trip [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
Nogen der kan fremhæve og anbefale en førstegangsexperimenterende ét særligt slags mærke ??
Og forresten, hvor tæt op af et svampe-trip er et syretrip ?

Cao cao [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Jeg kan sige sådan, at hvis du syntes et svampe-trip er overvældende, så skal du ikke prøve syre foreløbig.

Insane psychedelia user!

Mange synes LSA ligger mellem svampe og LSD, så du kan jo evt. prøve det før LSD..

Personligt synes jeg nu ikke LSA minder SÅ meget om svampe.

Medlem

Geografisk sted: Det vilde West Jylland
Hmm,...Lsa ??
Det er det man selv laver ud af Hawaiian Baby Woodrose??
Efter hvad jeg har hørt fra en del. skulle man næsten altid få et rigtig dårligt resultat ud af det. for man får det vist nok smadder dårligt af dem.
Og så skulle det ikke minde så vildt meget om syre.
Har ikke prøvet det endnu, men regner snart med at se om man ikke kan få noget godt ud af det. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Man skal lige give det en chance. Hvis man æder rene frø, får man det vist 100% dårligt!

Men hvis du laver ekstrakt, that works!

Lave en ekstrakt med 11-12-13-14-15 frø, husk og soak frøene i rensebenzin i en time.

Alle de tripreporter der er postet på psy.dk med ekstrakt har da alle været gode?!

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
har ædt de frø engang...tja, man får det lidt dårligt, men de virkede OK, de par gange jeg har gjort det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
LSD er måske ikke det smarteste at starte med hvis man ikke ved hvad der sker for en ... Et mildt svampe trip ville nok være bedre at starte på.

Men det er altid en god idé at checke trip rapporterne igennem, der er altid nogen der har prøvet noget lign. Hvis nu LSD er det stof du nu vælger så check LSD rapporterne og se hvad du kan forvente ...

Men igen, dumt at starte med ...

Medlem

Jeg har prøvet sjov tobak, amf, cola massere gange. E har jeg prøvet ca 6 gange og gringo-svampe 4 gange. Og nej, jeg synes ikke svampe-trippene var overvældende. Bare en oplevelse m hvad skal man sige LIV i [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]Sjovt nok på sin egen specielle måde- helt sikkert.

Men folkens, spørgsmålet gik sådan set på om der er et bestemt slags mærke man skal søge efter som skulle være fedt-nogen har GODE erfaringer med) !?
Jeg er i fin balance m mig selv, havde nogle helt vildt positive trip på svampene (selvtillids- og selvværdsmæssigt)På nær de få sekunder jeg ikke lige koncentrerede mig om at holde foccuset mens j så mig selv i spejlet- ha ha- og I ved ens ansigt skiftede lidt over i alien-genren- alt, alt for sjovt [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
aldrig sjovt at se sig selv i spejlet når man er på psychedeliske stoffer... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Men nu vi snakker om mærker, så skulle de nye Explorer hvis være gode nok. Det finder jeg i hvert fald ud af på lørdag [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

God tur ! Du vender lige tilbage efter rejsen, k !!! Forventer fuld rapport [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Det skal være sq være ordentligt, når vi er ude i de stærkere sager [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Jeg synes ikke syre er vildere end svampe(kommer selvfølgelig an på dosen) - det er et mindre uforudsigeligt og klarere trip, hvor man ikke på samme måde som med shroomsne, bliver kastet rundt mellem forskellige bevidstheds tilstande.
Jeg synes klart at, flydende LSD(helst 25) er at foretrække. God tur!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]