Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 17:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg fik et flydende stof af en af mine venner igår, han sagde at det var en mildere form for GHB end sædvanligt.
Drak 3 kapsler, og efter en ½ times tid sejlede jeg rundt.
Det var et skidemærkeligt trip man følte sig normal og ristet på samme tid, men
placebo-et-eller-andet var det ikke.
Væsken var klar og kunne næsten ikke smages i juice...
Er der nogle af jer der har en idé om hvad det kan være???

Medlem

Geografisk sted: DK
mon ikke det har været GHB... at det har været i en "mildere form" er vel bare hvis det er blevet fortyndet i forhold til hvad det har været.... Men det er jo stadig GHB. Men pas meget på med det, alkohold og GHB er en farlig cocktail. SØG her på boardet og læs alt hvad der står om GHB, se også i lexikonet og læs på www.erowid.org
Sæt dig ind i stofferne før du tager dem, så er du meget bedre rustet til at indtage dem, og du formindsker de risici der er ved indtagelse MANGE gange..!

Mvh Platon

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
det har uden tvivl været ghb.

Insane psychedelia user!

Det var helt sikkert GHB. Især det med alt føle sig blæst og så ikke være blæst [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]. Det med mildere GHB var, som Platon skrev, sikkert bare at opløsningen var mildere.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Tjaaeh, det kunne også være butandiol. Eller chlorbutanol.

de ghb jeg får er i pulver og de gbl jeg får er flyden så jeg tror de er de og jeg syns også at gbl virke best.....

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
jamen gbl kan man fandme godt smage! han snakede om at smagen var væk... jeg holder på at det var ghb.

Insane psychedelia user!

@Kalle Kanin; Hvor stor var dosen? (mg eller ml.?)

Det er jo realtivt små doser, man tager når vi snakker om butandiol eller GBL (<4ml). Hvis han kun har taget <4ml så må det vel være butandiol eller GBL. En GHB opløsning på <4ml ville vel smage STÆRKT af NaOH?!

Junior medlem

Geografisk sted: Sjælland
Narkohund: Forhåbentlig ikke af NaOH, så er det i hvert fald noget shitty GHB man får... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Ved ikke den præcise dose, vi havde en lille (ca. 15 cm høj) gennemsigtig plastflaske med grønt skruelåg, nogle af jer kender dem sikkert. Vi indtog tre kapselfulde hver, kapslen har vel været lidt mindre end fra en ½ L. cola.
Ang. alkohol, jeg drak ikke samtidig, da jeg havde hørt om at det kan være livsfarligt.

En pige jeg kender røg på psyk´en efter at have indtaget GHB/Fantasy, kan det passe?
Syntes nu det lyder mærkeligt da trippet ikke føltes særlig stærkt, og hun var da vant til at æde kiks hver weekend (selvfølgelig kan det have været dråben der fik....)
Vil egentlig også gerne høre hvor meget det skader i forhold til kiks og andet, hørte at det skulle riste ens hjerne røv-meget???

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Det lyder meget mærkeligt at nogen skulle få psykiske problemer af at tage fantasy. Faktisk er der meget få bivirkninger ved det, med undtagelse af den lille forgiftnings margin og så faren for afhængighed. Det er de eneste potentielle farer, men ved afhængighed kan man godt opleve svære depressioner. SST har udgivet en bog hvor der bla. står om fantasy, "rusmidelernes biologi" hedder den. Det er faktisk en udemærket bog, selvom der er nogle fejl i den.

Mvh. Psyko

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Forresten synes jeg ikke bare at du skal skylle et eller andet ned som dine venner giver dig. Søg på nettet for informationer om de forskellige stoffer og sørg for at sætte dig grundigt ind i det materiale der om dem. Derefter kan du så eksperimentere med det pågældende stof.

HR herfra!

Mvh. Psyko

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror ikke du kan smage på smagen hvad det er, det smager så dårligt aligevel - jeg holder nu også på det er GHB, bare en anden opløsning end normalt (1g pr. kapsel ca.).

Smagen af GBL og GHB er ikke meget forskellig, der skal bare ikke så meget til med GBL'en. Hvad jeg husker smager 5-MeO-DiPT'en egentlig meget hen af GHB / GBL smagen. Men det er jo noget helt andet end GBL og GHB [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] hvordan var det ? lækkert ? helt sikkert GHB [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Det var rigtig lækkert, klart noget der skal prøves igen.

Til Psyko: Plejer også altid at sætte mig nogenlunde ind i hvordan og hvorledes, kyler ikke hvad som helst ned.

Er blevet lidt lun på 2-CB/2-CI efter at have læst om det, men hvor fanden får man fat i det???
Jeg bor midlertidigt i Århus, men har alle trip-vennerne i min hjemmeby i sønderjylland, men er aldrig stødt på det [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Apropro (?) GHB, er der nogen der har læst sidste nr. af Euroman?

Der bliver forskellige personer interviewet omkring hvad de har lært af livet etc. etc. etc.

Jokeren bliver også interviewet, og til spørgsmål til hvad han IKKE vil anbefale til andre, svare han;

"At prøve stoffet fantasy eller som det også hedder, amino-GHB. Det er virkeligt ubehageligt"

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Hva' satan mener han med det? GHB kan da ikke være ubehageligt på nogen?! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg tvivler på at man kan få psykoser af GHB... stoffet virker derimod angsthæmmende, og antidepressivt ved at hæmme dopamin-genoptagelsen. Omtrent som de fleste benzodiazepiner og antipsykotiske medikamenter virker.

Medlem

Geografisk sted: DK
Narkohund-> joooooo hvis man kvajer sig og er stiv når man tager det, så kan det være meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeega ubehageligt... Helt ukontrollabelt..... Ik sjovt....... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]