Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 03:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 26 feb 2019 19:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Heyyy

Jeg kunne godt tænke mig at sovse lidt i aften med noget morfin / malfin 100mg (sr). Men sagen er den, at jeg er på 0,6mg temgesic. Hvor meget morfin skal der nogenlunde til, for at jeg bryder bup'ens blokerende effekt, og opnår den der sovseagtige tilstand? Har bare tænkt at indtage det oralt. Har lidt over 200mg af det, og desuden en grapefrugt til rådighed.
Mvh

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2019 19:48 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Hej Shambala!
Umiddelbart er 0,6mg ikk den store.. hvornår tog du det?..
tag først en testdose, og suppler så med en lidt/noget mindre mængde end normalt.. og doser så evt med en sjat mere hvis det ikke er nok jo..
buppen kan både sløre lidt, og osse gi synergi, så ingen hovedsprings-doser!
hvad mener du med sovs? er det at være kogt færdig? :)

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2019 20:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Yo STWOD!
Altså siger du at jeg skal tage en mindre dosis end hvis jeg ikke havde været på temgesic? Jeg tog det i morges ved 6-tiden. Men jeg har jo både opioidtolerance fra temg, samt at det blokerer receptorerne for morfinen, så jeg ville da tro at jeg skulle have betydeligt større dosis end 'normalt' for at opnå samme rus? Eller er det pga fare for potentiering?
Men du har nok ret, er nødt til at prøve mig frem et skridt af gangen, i stedet for hovedspring, for det er nok tæt på umuligt at udregne dosis. Men jeg har dog ingen erfaring med morfin. Hvis jeg knuser pillen, hvor meget er så en 'normal dosis' for rekreativt brug?

Citat:
hvad mener du med sovs? er det at være kogt færdig? :)

Yes, helt færdigbagt!

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2019 20:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
njaeh mit let forsigtige råd pga af potentiering og synergi, sammenspil og lignende.. og det blokerer jo, IME, bestemt ikke komplet ved den mængde..
den sløvende effekt bør IME klart kunne føles kontra bups let speedede effektprofil, men morfinens effekt kan altså godt føles u-synlig/sløret; specielt ved start indgift.. -men tag ikke fejl den er der..
i en "perfekt verden" bør du klart vente mindst til i morgen inden du giver dig i kast med morfin, så du ved hvordan morfin virker på dig, uden andet indover!!..
men uanset, så træd varsomt.. ;)
edit*hov: "Hvis jeg knuser pillen, hvor meget er så en 'normal dosis' for rekreativt brug?"
:?: hvad er (SR) ?
jeg tror det er 10-30mg "normalt" morfin, men har altid haft en høj tolerance når jeg har brugt morfika, såå idk.. :eyes:
så tjek selv for dose-range på erowid mm

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2019 04:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Nå, endte med at gå stille og roligt opad, men måtte sgu helt op på omkring 150mg før jeg rigtig kunne mærke det, og 200 før det begyndte at blive sovset :shock: Tramadol virker ellers ret stærkt på mig, på trods af temg. Men måske det er fordi jeg ikke fik brudt depoteffekten fuldstændig? der var stadigvæk en del små chunks, som jeg altsammen bare smed i gelkapsler og afvejede. Havde ingen idé om hvor fint det skulle knuses.
Du har nok ret i at det ville være smartest at vente og teste den 'rene' effekt og dosis, men har andre planer i morgen hehe.

SR = slow release / depot effekt

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team