Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 jul 2025 22:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

ifølge lars (u)lykke
http://www.bt.dk/Forside.pl?c=forside/sidstenyt&aid=99624

[ 17 Maj 2002: Besked ændret af: eb ]

Medlem

Geografisk sted: DK
NO FUCKING WAYYYYY!!!!!!!!! så hurtigt???????? Nederen mand.......... Fuck hvor er det bare FUCKED........... fucked up medier- og politikere....... det var edder mame hurtigt, troede der ville gå mindst et halvt år før det ville blive til noget........ Han føler sig åbenbart presset....

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Åh nej!

Så bliver det jo umuligt at skaffe, lige som hash, amf, e, coke, svampe, heroin, meskalin og alle de andre!

Hvilken herlig success for systemet!

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Det sker på baggrund af afsløringer af, at stoffet er dukket op i København, hvor det kan købes frit i handelen. Snedige narko-bagmænd har pillet en smule ved ecstasy-stoffets struktur for at gøre det lovligt.

Hvor kommer de 'snedige' narkobagmænd fra ?

det er jo fuldstændig hjerndødt, af en artikel om et stof kan føre til hurtiger lov indgreb. De har tydeligvis ikke forsket i stoffet, når Hr Rindom kan udtale som han gør. Ham Kåre Qvist burde fanme se at lære sig noget ordentlig journalisme !

prøv at læs de bøger Alexander Shulgin har skrevet !

[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jamen, det er jo alletiders, så kan rockerne tjene endnu flere penge. Og vi kan bruge endnu flere penge, men så løber det store hjul jo også rundt: Flere rockere=mere kriminalitet=større behov for politi!

De dumme svin!

-Psyko

In our memories

Ved i hvad det værste er? Efter min mening er det værste at de stof er blevet ulovliggjort fordi de tror det er noget det ikke er. Fordi politikerne er uoplyste! Vi burde næsten skrive et brev, selvom det ikke hjælper en skid!

-Psyko

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Skrive et brev !!! Ha hold da kæft hvor er jeg bare fucking sur på det store svin ! Vi burde stille os op foran ham og bede ham vise os sammenhængen mellem E og 2CI ! Altså det svare sku da til at ulovliggøre chokolade fordi der er kofein i kaffe ! DET KAN MAN FANDME IKKE !!!!

In our memories
Brugeravatar

FOR FANDEN I HELVEDE ! ! !
Nu når jeg måske ikke at prøve det..
Fuck de ludere! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
det er sq for klamt, nu bliver det vildt ukontrolleret hvis man skal købe lortet af en pusher, dem der vil ha 2CI kan jo sagtens stadig få det - bare uden at vide hvor stor dosen af..... FUCKED UP SYSTEM!!!!!!!!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
Husk at i kan jo stadig nå at købe det, inden forbudet sætter ind.... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Danmark
Det var vel hvad man kunne forvente [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] ...før eller siden ville det ske, husk på - vi er jo i (lille) Danmark...

Jeg har bare ikke EN SKID respekt for de politikere, som åbenbart synes at holde sig til målsætningen om at alle stoffer skal være forbudte, uanset graden af risiko / skadevirkning!!
HVIS de så i det hele taget tog og anylyserede de forskellige stoffer og vurderede HVOR farlige de var INDEN de gjorde det hele ulovligt (og skubber os alle ud på det grå marked) - ja så kunne der være en mening med galskaben [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
Sådan synes de åbenbart ikke det skal være....gad vide hvornår det bliver bedre ??!

Måske kan man stadig få fat på det i Soma, hvis de altså ikke har fulgt denne kære spade af en ministers anmodning - om at stoppe salget af 2C-I, selvom det ikke er ulovligt p.g.a. DE UMÅDELIGE SKADEVIRKNINGER..... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Bare min mening....man må jo mene hvad man vil, ikke sandt ??

Dark Sky

[ 17 Maj 2002: Besked ændret af: ~~~Dexofanoiden~~~ ]

HAHAH!

Jeg ser bare ironien i det, damnit... Politikerne fatter ikke en meter (undskyld min subjektive holdning)! Men det er jo for latterligt!

Hver gang politikerne forbyder et stof, går det 2 uger så kommer der et nyt derivat på banen, der er mindst lige så "fedt" af samle på.... Så jeg holder ikke mit humør nede over det!

Glæder mig til at prøve nogle nye meskalin-derivater, de er jo "fantastiske" og flotte visuelle, ik sandt?!

Nå men hahahhahhahaha [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Og sådan en [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] til de fasistiske magtudøvere i Danmark!

Hygge
Ymer former Loo

In our memories

Nope, I kan ikke købe det længere, Soma er stoppet med at sælge af frygt for loven. Det er slut nu!

-Psyko

Dedikeret medlem

NOOO !!!

/me styrter ud på gaden for at finde noget 2CI

Junior medlem

yep, Psyko har ret, de vil ikke sælge det mere, da de frygter at politiet kan gribe ind overfor det nu, hvor det skal til at være forbudt..
Cyklede sgu lige 20km i dag for at få en lille gemmer derfra, men bad luck der :/

Medlem

Geografisk sted: Mars
Jeg synes det er ret sjovt de snakker om de snedige narkobagmænd, så vidt jeg ved kommer næsten alle de phenylaminer der bliver solgt på nettet / soma / osv. fra en kemikaliegrossist i syderoupa der iflg. deres hjemmeside er et hæderligt foretagende der laver meget rene analyse/forskningskemikalier, jeg tror ikke det er dem der er bagmændende. Jeg mener man udviklede 2C-I med radioaktivt Iod til at forske i receptersystemer, så de snedige bagmænd gemmer sig sikkert et eller andet sted i kamerika hvor de sidder sammen med de andre p.h.d'ere og super hemmelige.

/Dr_Frank

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
ehhh, mens det stadig er lovligt, hvor stor dosis 2C-I skal man egenligt indtage som førstegangsbruger [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

så må jeg jo se mig om efter en forhandler [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

http://www.erowid.org/chemicals/2ci/2ci_dose.shtml

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg har hørt om det det var trukket op i sådan nogle små piller som man brugte i 60-70 erne men jeg har aldrig set pillerne med mescalin

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
KEMISKE KODER???? LOL!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]