Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 10:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Rødlig MDMA
Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg har for nyligt set på dette MDMA. Det er rødt, i mindre knuste krystaller går det mere over i orange. Det smager forfærdeligt stærk af MDMA. Har kun set helt hvide krystaller før. Han påstår det er Russisk MDMA og han siger når han tager det blir han max blæst. Er det noget jeg tør at indtage, har ikke lyst til at blive forgiftet eller over dosere. Han fortæller mig så at 0.1gr er nok pr. person. Den lille sten på billedet er knækket af en større krystal. Nogen der kender til dette produkt?

Mvh. Kristian

Billede

Billede

Titel: Re: MDMA
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hmm, jeg kender ikke det på billederne, men det ser bestemt ikke voldsomt rent ud. Hvis jeg var dig, ville jeg forsøge mig med et acetonevask, det burde kunne fjerne en masse misfarvning og potentielle nasty urenheder.

Medlem

Han fortæller mig yderligere at det noget farvestof de har valgt at putte i for at kende forskel på renheden. Denne skulle så være den stærkeste.. Har læst lidt på nettet om andre der har haft et produkt med denne rødlige farve. De siger det er prima, men om mit er det samme aner jeg ikke. Prøver lige at læse på acetone vasken. Er der en der kunne sende mig et link til en guide? Synes ikke umiddelbart jeg kan finde den.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det lyder som en lidt skummel forklaring..

Google det her: site:psychedelia.dk Acetonevask

Admin
Brugeravatar

Citat:
Han påstår det er Russisk MDMA

Russisk mdma? Fucking lol :lol:

-Jimmy Carter

Medlem

Imp skrev:
Citat:
Han påstår det er Russisk MDMA

Russisk mdma? Fucking lol :lol:

Ja manden er russer. Mere kan jeg ikke fortælle hehe. Og hvorfor skulle det være sjovt :lol:

Tak frugthat :)

Insane psychedelia user!

Det er bolsjevikkerne som prøver at kommunisere kloden, med det absolutte socializerdrug no.1! :lol:

Revolutionen er startet![sub][/sub]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har fandme snart set mdma i grønlige rødlige brunlige grålige hvide og orange farver :o Alt har virket ubeklageligt, noget bedre end andet selvfølgelig og ville helt klart vaske det godt og grundigt med acetone hvis det ikke har farven hvidligt/glasagtigt.
Har været en masse mdma i aalborg egnen, som er grønligt og det er sku noget der har en høj rengheds % men et eller andet biprodukt er der blevet tilbage på grund af den grønlige farve, kan ikke huske hvor lidt biprodukt der skal til for at misfarve men det kan være MINIMALE mængder.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jeg ville godt nok ikke være glad for at indtage noget der var misfarvet rødt på den måde der uden acetone vask.. jeg kan komme i tanke om en del nastie ting der kunne være i det hehe
isosafrol keton eller kviksølvsulfid fx. de vil begge vise sig som dybrøde misfarvninger og er pænt fucking giftige at indtage selv i mindre mængder...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som de andre siger, acetone-vask, og hvis det ikke ændrer noget som helst på farven, ville jeg personligt (og nok de fleste andre rådere) IKKE tage det.

Medlem

Det blev indtaget som det var. Større doseringer end vi er vandt til (250mg) over en aften/nat blandet med en følelse af at ikke være brændt helt igennem, virkningen er der men den stopper igen lige inden trippet burde peake. Så sidder man med en følelse af at det hele var til spild. Vi plejer at få helt gennemsigtige hvide krystaller, der er vi op på 120mg pr. person over en hel aften/nat (8 - 10 timer). Vil ikke anbefale nogen at købe noget som dette.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Må jeg spørge hvorfor du vælger at ignorere en næsten enstemmig skare af folk og indtage et mere urent produkt?
Altså i princippet kan jeg jo være ligeglad, men jeg ville da have tage sådanne råd til mig og have købt noget acetone prompte

Medlem

Shock shock shock
Misfarvet slum mdma havde effekt som misfarvet slum mdma.
Man kan rense rimeligt mange gram mdma for de ca 25 kroner en ½ liter acetone koster.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Har faktisk også hørt det med at farve det, så det nemmere at kende forskel, fra en pålidelig kilde.

Dermed ikke sagt at det kan være meget urent ;)

Medlem

One time try. Vi røre det ikke igen. Jeg siger ikke det var klogt. Men i bund og grund var det vores valg. Tak for alle svar.

Moderator
Brugeravatar

Det med farvetilsætning er en sindssyg dårlig og ugennemtænkt ide. For det er jo fuldstændigt umuligt at hakke noget sukker i sin MDMA, tilsætte en ekstra skvis rød farve og så inddampe muljen til "krystal" igen?
Nogenlunde samme tåbelige ide hørte jeg om fra det frederikshavnske narkomiljø for mange år siden. Den røde GHB var meget bedre end den grønne... Christ!

@Kristian12: Hvorfor skriver du i trådens start "Er det noget jeg tør at indtage, har ikke lyst til at blive forgiftet eller over dosere." når du så alligevel vælger at æde lortet? Dummeslag til dig og dine venner... :roll:

Admin
Brugeravatar

Farve i GHB synes jeg nu ikke er en helt dårlig idé. Har nogle gange farvet mit eget GHB blåt af sikkerhedsmæssige årsager. Uvidende tænker sig om en ekstra gang, før de tager en slurk grøn eller blå væske. Det er ikke altid tilfældet, hvis væsken er farveløs. Selvom det selvf. er dårlig stil, hvis folk bare går og tager tilfældige flasker fra ens skabe, er det langt fra utænkeligt, hvis man holder en fest. Folk opdager det så, når de har taget en slurk, men der kan det være for sent.

-Jimmy Carter

Moderator
Brugeravatar

Ideen med at farve GHB er skam fin nok, men at bruge det som en indikator for styrken er tåbeligt. Det er så falsk en tryghed som man kan forestille sig, når det er pushere, der hælder frugtfarve i narkoen.

Junior medlem

Flere som har erfaringer med den røde MDMA? Kan ikke nå at rense mit til i aften.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Ok kan du ikke nå at rense det til i aften...

Du skal bruge acetone og et kaffefilter - det tager altså ikke et døgn.... Vask krystallerne og tør dem sådan at acetonen damper væk..... Tager max 2 timer at rense 20g amfetamin og nok også mindre, men står ikke ligefrem og kigger på det..

Det røde mdma er noget fucking crap, jeg fik en lille dosis i sommers i en ordentligt koger og det som om det bare aldrig rammer rigtigt.... Lad være med at tage det...

Du burde skrive " Flere der har erfaringer med den URENE mdma"

P.L.U.R

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]