Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 20:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Jeg vil da selvfølgelig respectere Bandils ønske om ikke at nævne lovlige stoffer, som i så tilfælde bare vil blive ulovlige. MEN:

der er et stof som starter med alpha og slutter med T som jeg lige vil kommentere hurtigt. skulle prøve det i fredags sammen med halifaxx & Jensus. Jeg ved ikke om det kan ha noget at gøre med at jeg havde for store forventninger til det (for de var store) men jeg blev fandme skuffet.(Eller måske var det fordi jeg blev tvunget til at høre [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] HeavyMetal [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] næsten hele aftenen) næsten ingen effekt, som varede i 14 timer. Først 2½ times kvalme, så kunne plakater ol. se ud som om de trak vejret, lidt motoriklam, men... og da jeg kom hjem ved T: +7½ time, begyndte det at virke fuckin stimulerende, og jeg lå ov vendte mig i sengen i manbge timer(er ikke sikker på om jeg fik sovet [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] ). Jeg vejer <65 og fik at vide (efter jeg havde slugt det klamtlugtende lort) at jeg havde fået ca. 40mg, så jeg fatter det ikke

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Det er vel meget simpelt = tag noget mere!

Der er vel ikke så meget at sige til det, hvis det ikke virker ordentlig skal der vel bare noget mere til. Det var da forresten en forfærdelig undervægt du lider af kammerat, du vejer jo ligeså lidt som jeg [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

-Psyko

Insane psychedelia user!

Jeg er 100 % enig i at det klamme metal ødelagde trippet, men web, jeg forstår det ikke rigtigt, de andre var da ret fucked og det blev jeg også selv. Men prøv lige at se det her link:

Erowid's *** doserings skema

talking about skema, hold kæft hvor var det en latterlig ide med det guns n roses skema [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 06 Juni 2002: Besked ændret af: Jensus ]

Insane psychedelia user!

Tripper i a**? I er jo syge i hovedet! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Yeah, jeg overvejede også at fortælle dig det igår Narkotæve, men jeg lode være da jeg regnede med at du havde læst det. Men det lød ikke på Jensus beskrivelse som om det var helt så vildt som visse andre har beskrevet det. Jensus gav mig nemmelig en fyldigstgørende statusrapport inde på IRC.

-Psyko

Junior medlem

Geografisk sted: Denmark
Tja, alle som jeg har prøvet det med har umidbart sagt "Uha, dette her er jo sjovere/bedre end kiks".

Men så igen vi har heller aldrig taget det for at trippe, men mest til at gå i byen på - hvilket det har været ganske perfekt til [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
nu tog de jo også (Jensus i hvert fald) 35mg hvilket jo ikke er helt vildt.

Erowid er lidt meget forsigtige når det kommer til doser, fx. står der at en LSD strong dose er fra: 150-400ug, og 150 er sq ikke så stærk, men 400 er fandme deroppe af (tror jeg i hvert fald hehe) Så man er i hvert fald på den sikre side hvis man følger deres råd.

Jeg tager i hvert fald mine 35mg sammen med et mærke, jeg gider sq ikke noget der ikke virker efter hensigten....visuels here I come !

Insane psychedelia user!

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Web> Heavy er sqda fedt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
/me vil også have aMT! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fenriz:
Web> Heavy er sqda fedt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Ja nyere heavy, men når man sidder og hører totalt gammelt iron maiden, ozzy, Rob Halford, Pantera osv. så er det altså meget tripdestruerende!
Og desuden foretrækker jeg til enhver tid nyere og hårdere ting som Sepultura, Slayer, Soulfly osv.....og når man tripper hører man sgu ikke metal, det er min mening.

/Jens Chr.

In our memories

"Bob jeres hoveder og bank dem ind i væggen/ det her det er tungmetal som Iron Maiden/ jeg kan bevæge den crowd som Limp Bizkit/ det rock'n'roll bajer og bitches/ der slår dig i gulvet så læg dig bar', det det den ægte vare/ ey yo det el guitar"
-Machacha, Rock'n'roll

-Psyko

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Diagram, Jensus -det var et Guns n' Roses DIAGRAM! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] -men ja, det var sgu lamt! *g*

Jeg tror måske at effekten er meget individuel. Jeg synes også at der skal højere doser til, men nogle af de andre var kraftsparkme lamme. En lå faktisk og savlede ud på sofaen på et tidspunkt *lol*

[ 05 Juni 2002: Besked ændret af: Halifax666 ]

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
Det er vel meget simpelt = tag noget mere!<HR></BLOCKQUOTE>

det synes vel at være det eneste rigtige [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[QUOTE]Det var da forresten en forfærdelig undervægt du lider af kammerat, du vejer jo ligeså lidt som jeg [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [QUOTE]

tjaa, det sker... hvorfor tror du jeg stemte for T-shirts str. S...? og hvad bliver det til (ingen stress)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
a*T er et cool stof, nu har jeg ikke haft fornøjelsen at prøve det i lidt større dosering - kun 25mg hvilket ikke gav ret meget, 250mg BZP to' da ihvertfald over ret let.

Men de folk jeg har snakket med der har prøvet 40mg virker det ihvertfald pænt godt - hvem husker ikke truckermuffin på bastionen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] hehe

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
jeg prøvede selv 35 mg i lørdags.. og fandt det heller ikke særligt vildt....

tog det kl 9 på tom mave.

ca 1 time efter får jeg det vilde speed trip på og voldsom kvalme...

ca. kl 24 begynder det at blive lidt psychedelisk, og sidder og snakker med Trucker Muffin i en times tid.. kl 01 begyndte der at ske lidt mere, men skulle stadig koncentrere mig om at få lidt "ryste" halluer frem..

først kl 7 om morgenen til morgenfest med en streg cola og massiv hash rygning kom der halluer.

så næste gang napper jeg 45-50 mg

og opløser det i appelsin juice... kan stadig fornemme lugten/smagen af det.. bvadr

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
smager det så klamt?

tror sq lige jeg hælder mit op i appelsin juice så...

Medlem

la vær at lugte til det inden du smager det!!

Insane psychedelia user!

Vi kan vist godt blive enige i at, det smager værre end halllifax666's absinth [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] og det siger jo meget om smagen.

En person her fra boardet beskrev smagen og lugten som noget lignende hestemøg, det kan jeg kun give ham ret i (selv om jeg selvfølgelig ikke har smagt hestemøg [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]).

Senest rettet af Dr. Phibes 25 nov 2004 20:01, rettet i alt 1 gang.

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Jensus:
(selv om jeg selvfølgelig ikke har smagt hestemøg [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]).

/Jens Chr.
<HR></BLOCKQUOTE>

selvfølgelig tror vi på det!!
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]