Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 07:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: nobligan...
Junior medlem

Geografisk sted: dk
Hej der..har fået fat i nobligan 50 mg kapsler...er der nogen der har prøvet det og hvordan er virkningen?? hvor meget skal der frådes for at få en virkning??

[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Nobligan er et morfin-lignende stof, atlså rusen er ligesom andre opiater, man bliver afslappet og får en lykkefølelse. Ang. dosis ved jeg ikke noget, men mon ikke den gode Gonzo ved det? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Prøv at tjekke din medicin på www.sundhed.dk eller www.netdoktor.dk, det kan altid give et prej om hvad du har med at gøre!

[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] - Selv!

In our memories

Geografisk sted: København
Sidst jeg havde nogle 100 mg nobliganer skulle jeg spise en 4-5 stykker for at blive høj... men det var også depot-tabletter og blev frigivet langsomt.

Jeg synes faktisk ikke at virkningen var noget at skrive hjem om for at være helt ærlig, ikke sammenlignet med andre opiater.

Meeeen, jeg havde også indtaget andre ting den aften... jeg plejer bare ikke at være i tvivl mht opiater.

Kunne forestille mig at de var gode som 'almindelige' smertestillende piller.

Dedikeret medlem

Er der ikke noget med at man skal være rigtigt forsigtig med at tage depot piller for rusens skyld? Stoffet bliver jo frigivet langsomt, så der er vel god chance for overdosis når man ikke kan mærke det efter en og lige nupper et par til?!?

In our memories

Geografisk sted: København
Jo, det har du helt ret i! især hvis du har nogle piller af mærket Contalgin... de virker i så lang tid, at hvis du spiser flere dagen efter så skal du tage højde for dosen du tog dagen i forvejen, fordi de lægger sig til hinanden [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]

Men i det her tilfælde forhørte jeg mig hos en som vidste meget om dem og havde prøvet dem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nobligan er et stof der heder Tramadol.I starten da det kom frem blev det markedført som ikke vanedannende,men den holder desværre ikke.
I USA er det meget brugt af husmødre der gar og bliver smånarkomane ad det,og f.eks Vicodin(Hydrocodone...fedt Morf stof).
Nobligan virker faktisk ikke så dårligt,prøv en 3-5 stykker og ryg en fed når du bliver varm i maven.Instant Morf.
Bare husk,de ER altså vanedannende. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Forresten jeg glemte,hvis i vil tage depot piller,altid knus dem,og husk at tage højde for den dosis i så egentlig tar,dvs den fulde dosis af det medicin der er i pillen.
Og pas påvis det er ting som Abalgin (dårlig Morf erstatning),de kan give slemme anfald,og det KAN Nobligan også men så skal i op på meget høje doser.;o)

[ 16 Juni 2002: Besked ændret af: Gonzo ]

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
GonZo, Psy's eget lille narko leksikon [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men det er nu dejligt

keep in up gonz

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]