Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej..
Vi gerne høre et råd om følgende.
Er der nogle i dette forum, der har erfaringer med hvor mange ketoganer man ca. skal indtage og hvordan, for at få en behagelig rus.

Jeg får i forvejen lægeordineret :
Alopam
Efexor
Tolmin
Iozop og
paroxetin
pga. af angst og depression, efter et langt liv som alkoholiker.
Jeg har dog ikke rørt alkohol i 3 år nu og savner bare at komme lidt
"væk" for en enkelt dag.
Jeg er udemærket klar over at det er en farlig vej for en tidligere misbruger, men føler selv at jeg har styrken til at prøve det.

Ketoganerne er de helt alindelige, udskrevet af lægen pga. en brækket fodrodsknogle med dertilhørende operation.

Jeg har søgt meget i psychedelia, men syntes ikke rigtig at kunne finde noget særlig konkret og hvis er det altid kombineret med en masse andre ting, som jeg ikke fatter hvad er og nok heller ikke ønsker at anskaffe mig.

På forhånd tak for hjælpen, jeg glæder mig som en lille dreng til juleaften.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Som du selv er inde på, så vil du til at lege med ilden, men da du jo selv er klar over dette vil jeg springe talen over

Ang dosis, så har jeg kun erfaringer med nogle ketoganer der så vidt jeg husker indeholdt 5 mg af "det aktive opiat"

Jeg har forsøgt mig med en dosis på 2 stk og noget hash. Jeg blev skæv og fik små pupiller intet andet

Jeg har spist 5 stk hvor jeg blev lidt for ramt. Brækkede mig efter noget tid, men selv dette føltes dejligt. Alting føles dejligt og rart på ketoganer.

Så hvis dine også er på 5 mg så start ud med 2-3 stk

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Hvis du i forvejen får oxazepam, som synegerer med opioider, vil jeg råde til ikke at starte med 3 *5 mg ketobemidon, hvis du ikke har tolerance overfor ketogan.
Da du er tidligere misbruger og sikkert kender de forskellige stoffers potentialer, vil jeg anbefale at starte med en enkelt gan, hvis du i forvejen medicineres med et halvt apotek.
Hvis ikke det skulle virke efter dit ønske, kan du gradvis sætte grænsen op til ønsket niveau.
Men pas på med at blande ketogan og benzoer! 2+2 kan pludselig give 10...ligesom alkohol og benzoer, som du sikkert ved :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

det skal nok også lige siges de bliver mere potente når man blander dem med noget det medicin du får, selv om du har tolorance ville jeg klart starte lavt
så jeg ville nok bare sige du skulle prøve med en 5-10mg til at starte med, hellere starte lavt og være sikker

men nu har jeg ikke selv prøvet ketoganer dette er hvad jeg har læst mig til, har dog prøvet at blande opiater/opioider og benzo'er og det er virkelig noget man skal passe på med!

EDIT: ej jeg er bare altid for slow :lol:

Titel:
Junior medlem

Start med 1 eller 2 piller for at se hvordan du reagerer på det.
Allergiske reaktioner er set før, og det er IKKE sjovt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]