Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Alkohol=:(
Indlæg: 18 jun 2002 16:31 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 21 mar 2001 02:01
Indlæg: 666
Er det bare mig, eller er alkohol simpelthen ikke noget særligt godt rusmiddel...
Bevares, et par øl med vennerne kan da være meget sjovt, men for tiden synes jeg bare ikke det er specielt fedt at stavre stiv omkring...
Og stive mennesker, det er jo en post helt for sig selv...


Top
 Profil  
 
 Titel: Alkohol=:(
Indlæg: 18 jun 2002 16:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 jan 2002 02:01
Indlæg: 163
Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
Et eller andet sted har du jo fuldkommen ret. Tænk hvis alkohol kom på gaden for første gang idag. En førstegangsbruger ville sikkert betegne det som en discount-version af GHB [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ... og råde alle til at holde sig fra det...


Top
 Profil  
 
 Titel: Alkohol=:(
Indlæg: 18 jun 2002 19:45 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 04 feb 2001 02:01
Indlæg: 1284
Geografisk sted: Denmark
Jeg kan sq godt li alkohol!

Man blir dejlig lam af det! Men o.k. hvis man er vant til at svæve rundt på tryptaminer, så er en stiv person måske ikke lige toppen!


Top
 Profil  
 
 Titel: Alkohol=:(
Indlæg: 18 jun 2002 19:53 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Jeg må give dig ret Eleusis, har selv været alkoholfri (100%) i henved seks måneder nu. Alkohol er det kedeligste stof man kan indtage og bivirkninger/skadesvirkninger er enorme. Selve rusen er kedelig, udover man kan grine over den ødelagte motorik er der sgu ikke meget ved det. Man bliver ikke engang i særlig godt humør af alkohol. Ned med alkohol!!

-Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel: Alkohol=:(
Indlæg: 18 jun 2002 20:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jun 2001 01:01
Indlæg: 455
Geografisk sted: DK
noooooo waayyyyyyyy det er sq grineren at være stiv, og endnu mere grineren at være super stiv, og når man så er mest stiv så skal man ta cola eller kiks [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Det er noget der du'r :] hehehe........
aj spøg til side (selvom jeg mener det), alkohol er grineren nok, og det er sindsygt hyggeligt at spille ølspil, (gad vide om man nogen sinde bliver for gammel til ølspil egentlig, syns sq jeg har gjort det i mange år nu, men det er stadig skægt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
nå jeg er ude.


Top
 Profil  
 
 Titel: Alkohol=:(
Indlæg: 18 jun 2002 20:10 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
jeg kan sq godt lide alkohol, og især en god flase vodka (hellere end øl). Og at vælte totalt lanm rundt på en fed vodkastiveret, kan være for grinerren, især når man så har en sjat amf i lommen (eller næsen)


Top
 Profil  
 
 Titel: Alkohol=:(
Indlæg: 18 jun 2002 20:53 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Alkohol er et FEDT stof! Stemningen bliver løftet, du bliver glad og synes verden bare er dejlig. De grimme kællinger forvandles til smukke kvinder, og du bliver rå-liderlig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Og så vist du vil et uheld kommer til at blande alkohol rusen med poppers + stimulanser, ja så er det jo bare endnu dejligere [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Alkohol=:(
Indlæg: 18 jun 2002 21:06 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
ALKOHOL ER PISSELAMT, det er min mening.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Narkohund:
De grimme kællinger forvandles til smukke kvinder, og du bliver rå-liderlig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Øhhhm skulle det være en god ting ? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

/Jens Chr.


Top
 Profil  
 
 Titel: Alkohol=:(
Indlæg: 18 jun 2002 21:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 jan 2002 02:01
Indlæg: 163
Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
Narkohund > Jeg tror vi får en meget forskellig virkning ud af alkohol.
Alkohol dulmer mine sanser, mine drifter, mine hæmninger og min tankevirksomhed.
Jeg kan ikke huske at jeg nogensinde har været liderlig og stiv samtidig.
Men selvfølgelig, af og til kan denne effekt være meget rar, og at man bliver mere social er da kun et plus.

Men jeg synes nu stadig at alkohol et eller andet sted er noget opreklameret pis, og jeg tror mange lægger en masse egenskaber i stoffet alkohol, som det slet ikke har. Når det altid er i festligt lag at man drikker, så "lærer" man også at få en bestemt effekt (humørløft etc.) når man drikker. Men i virkeligheden er det ren placebo.


Top
 Profil  
 
 Titel: Alkohol=:(
Indlæg: 18 jun 2002 21:31 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 04 feb 2001 02:01
Indlæg: 1284
Geografisk sted: Denmark
Aldrig liderlig når du er stiv? Nedtur!

Jeg gir NH 130% ret!


Top
 Profil  
 
 Titel: Alkohol=:(
Indlæg: 18 jun 2002 21:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 apr 2001 01:01
Indlæg: 142
Geografisk sted: DK
ja for fanden da, alkohol er sgu da najs...måske ikke alene, men det er superbt sammen med hurtigt og THC produkter. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Alkohol=:(
Indlæg: 18 jun 2002 22:10 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Prøv at se hvad Knox skriver, min konklusion er, hash fører ikke til hårdere stoffer, næh alkohol er vejen.

/Jens Chr.


Top
 Profil  
 
 Titel: Alkohol=:(
Indlæg: 18 jun 2002 23:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 okt 2001 01:01
Indlæg: 584
damn, hvordan kan undgå at blive liderlig af øl?????

seriøst det er sq da det første der sker, når man blive godt basket.......man begynder at kigge sig omkring og alle er lækre [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Alkohol=:(
Indlæg: 19 jun 2002 10:05 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Mit humør bliver sgu ikke særlig godt af alkohol, men det er da rigtigt nok at man bliver liderlig at det. Kan bare ikke rigtig se hvad det skulle hjælpe når man er scorespasser og på det område synes jeg bare alkohol forværrer tingene. Personligt smider jeg næsten ingen hæmninger heller ikke efter store mængder alkohol (alt for store for mit vedkommende). Jeg vælter bare rundt og er lam, dagen efter får jeg absolut intet af fordi tonstunge tømmermænd hænger over mit hoved.

-Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel: Alkohol=:(
Indlæg: 19 jun 2002 10:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Måske er det bare mig, men jeg synes sq at alko er et mega griner stof. Jeg elsker at hærge rundt voldstiv og vælte ting og folk og grine af vamle truckerhoveder og så slås med sine venner (for sjov, altså). Det med tømmermændene lærer man at leve med, på min sidste skoledag (er lige gået ud af 9.) drak jeg 16+ genstande over hele dagen, var konstant stiv fra kl. 10 til kl. 03. og det var da en skidefed dag. Undgik næsten tømmermænd ved at bælle 2 l. iskoldt vand inden jeg gik i seng. Jeg gør tit nogen vildt latterlige ting, men jeg tager ikke mig selv så seriøst at jeg ikke kan grine af dem næste dag.


Top
 Profil  
 
 Titel: Alkohol=:(
Indlæg: 19 jun 2002 11:10 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jan 2001 02:01
Indlæg: 934
Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Drak du kun 16+ (ok +40 måske eller hva? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

På min sidste skole dag i 9. drak jeg 30+ (kan ikke huske om jeg fik flere øl end den kasse jeg havde *GG*) + 1 flaske 37.5% Vodka + et ukendt antal af shots som man kunne købe i baren for 10 kr, alt dette fra kl 10-11 til kl 2-3 om natten. Ok jeg blev også så fuld at jeg ikke kunne bevæge mig, og et par piger fra min klasse spurgte mine forældre næste dag om jeg havde det godt for jeg var hvis LANGT væk [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Fuck jeg savner 9. klasse, der kunne man sq drikke igennem, det er ligesom ved at forsvinde lidt efter man tager alle de stoffer [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Alkohol=:(
Indlæg: 19 jun 2002 11:39 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Det eneste minus ved alkohol, udover tømmermænd, er nok vold. For vold og alkohol hænger ret godt sammen!


Top
 Profil  
 
 Titel: Alkohol=:(
Indlæg: 19 jun 2002 14:07 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
All i can say is: Helt enig hamp.

/Jens Chr.


Top
 Profil  
 
 Titel: Alkohol=:(
Indlæg: 19 jun 2002 14:28 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jan 2001 02:01
Indlæg: 934
Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Lad os få et GHB Spil !!

Så skulle man sefølig lige have lavet nogle regler men ellers skal folk drikke ca 0.4-5g hver gang de skal drikke på den måde kan man også spille i lang tid og man skal sq nok blive lam hen ad aftenen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Man skal nok bare huske at holde styr på hvor mange gange man har drukket, ellers ender det sq nok galt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Alkohol=:(
Indlæg: 19 jun 2002 14:42 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Jeg har et lidt ambivalent forhold til alkohol.
På den ene side synes jeg, at det kan være meget hyggeligt at drikke nogle få genstande og sidde og hygge, og jeg kan også til tider finde på at "stavre stiv omkring" og bedøve mig totalt.
På den anden side bliver jeg alt for træt af alkohol, jeg bliver alt for dum, og jeg mister for meget motorik. Jeg mister alt for ofte kontrol over situationen, og ender med at dumme mig og til sidst brække mig.

Forressten - burde denne post ikke være under et andet forum ? Alkohol er jo ikke ligefrem et syntetisk stof


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 31 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team