Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 07:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: E vs. fantasy
Medlem

Geografisk sted: danmark
hvad er forskellene på henholdsvis e og fantasy? her mener jeg både fysisk og psykisk...
jeg har prøvet eér mange gange og ved nogenlunde hvad det handler om, men jeg ved ikke så meget om fantasy... hoping for help..

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
gå ind på siden www.erowid.com

Det kemiske navn for "Ecstasy" er MDMA.
Det kemiske navn for "Fantasy" er GHB.

Du burde selv kunne klare det herfra

Medlem

ja tak... men når man føler at man er blæst på e'er, hvordan har man det så på fantasy... jeg er mere til folks ord og deres erfaringer..

Junior medlem

Geografisk sted: Nørre Jylland
Som begge findes i overflod på Erowid...

Junior medlem
Brugeravatar

haha

Medlem

hvad griner du af poul??? ve du noget jeg ikke ved? jeg vil bare vide hvad jeg fylder i hovedet...

Medlem

Se her, hvor tålmodig jeg er:
http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb.shtml http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma.shtml

I øvrigt, så har de to stoffer stort set intet med hinanden at gøre. Men det ved du forhåbentligt næste gang du poster.

Insane psychedelia user!

Den første forskel er jo at GHB er en downer og MDMA er en upper.

GHB rusen er en afslappende rus, den minder lidt om alkohol. Du kan bedre nyde mennesker, musik o.lig. Du bliver ikke sæerlig "blæst" eller "langt væk", du føler dig bare godt til pas. Dog bliver din motorik nået fucked. I høje doser bliver du dog ret lam. Men på en dejlig måde [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Den eneste bivirkning ved GHB, er afhændighed som kommer ved et voldsomt forbrug. Det skulle give svære deprisioner at komme ud igen fra afhændigheden. Jeg tror dog at du skal tage GHB ret tit for at blive afhændig.

Som sagt, der er kun en bivirkning ved GHB hvis det bruges ordentlig! Ved for store doser eller hvis du blander det sammen med Benzo'er eller alkohol kan du besvime, komme i koma eller død! Så man skal have tjek på doseringen! Derfor skal du være 100% for stærk en opløsning (som GHB mest sælges som) er! Ved en opløsning kan 10ml svare til 1.g, ved andre 4g.

Enjoy GHB! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

tak drug-dog... du svarer da i det mindste med noget jeg kan bruge.. det er noget andet at høre det fra jer, end læse det på erowid.. see ya.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Problemet er at opløsningen er næsten umulig at kende når du køber det i byen. Det er dog usandsynligt at den skulle være særlig stærk, så du dør nok ikke medmindre du æder mere end en "normaldose", medmindre du er allergisk naturligvis. Du bør nok undersøge sagen nærmere ved at prøve 1/8 dose til at starte med og så langsomt arbejde dig op. Det er ikke helt omkostningsfrit, men hvis du vil være helt sikker er det sgu det eneste rigtige.

Hvis jeg skal sige noget om fantasy, kan jeg sige at det er rimeligt nice. Ved mindre doser (for mig 3-4 gram) svæver dine tanker afsted og du falder lidt i staver. Ved højere doser (for mig i nærheden af 6g) snurrer det hele rundt og det er ligesom en kraftig alkoholrus.

-Psyko

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus, Dk, Jorden.......
Jeg mener absolut ikke at der er nogen sammenhæng mellem GHB Og MDMA.. Dog er de begge nogle gode stoffer hver for sig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Dog er det møg svært at gøre noget rigtigt når man har fået en skvat for meget af GHB.. Men alt ialt meget rart [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

tjoo, GHB, kan så bruges fra alt til en upper til en downer...
Hvis man er MDMA ramt #f.eks." så er GHB en KÆMPE optur, men det kan samtidig også bruges til en en downer, hvis man gerne vil "downe" fra andre drugs,(deraf navnet [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]) !!

FISSE!!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
GHB er fantastisk godt til at komme ned fra amfetamin, coke eller MDMA... det glatter comedownet ud på en pissebehagelig måde, så man ikke går og har tudefjæs om morgenen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg husker en vist dag inde i en park hvor jeg var godt amf/e ramt, hvor "nogen" gav mmig lidt GHB, og det forøgede da klart effekten af det hele.. jeg var væk, men efter GHB indtagelse, kom jeg lidt længere væk, men det var daaaajjligt!! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]