Hej Resist
Selvom det da er rigtig sjovt, sådan at gøre en idiot ud af julemix, der vel at mærke
kun har lavet den "fejl" at skrive et konstruktivt indlæg, så undrer det mig egentlig, at du ikke har noget bedre at tage dig til.
Det fint du be'r om en kilde, på noget du ikke finder troværdigt, og det også fint, at du forsøger at forklare noget om kildekritik til julemix. Din metode hvor på du forsøger det forklaret, den vammelt arrogante, latterliggørende og bedrevidende tone, er imidlertid ikke i orden.
Du har ret i, at siden han linker til muligvis ikke virker sønderligt troværdig. Ikke desto mindre kunne du jo måske selv have gjordt dit hjemmearbejde og lige søgt på google.
Så ville du have fundet ud af, at "impotence cocaine" giver 300000 hits. Derfra kunne du så gå igang med at pille samtlige sider ned, med begrundelse i stavefejl. Men ved du hvad? Jeg tror faktisk ikke det ville ha' lykkedes for dig - for der må jo næsten være noget om snakken, når nu 300000 hjemmesider popper op, når der søges på de to ord. Desuden kunne du jo også kigge lidt på erowid, der får man i rapporterne meget hurtigt det indtryk, at kokain kan medføre impotens.
Resist skrev:
Nu er der jo forskel på midlertidlig impotens, og impotens. Siden du har ekskluderet ordet "midlertidlig", antager jeg at det er permanent.
Det må siges at være en forhastet og grundløs antagelse.
Der er i øvrigt tale om en fejlcitering, når du skriver "(der medfører permanent impotens)". Det står der ingen steder på den side.
I øvrigt imponerende, at de fire sidste indlæg her i tråden er irrelevant
lort.