Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Nytår
Medlem

Geografisk sted: Meget langt væk fra virkeligheden
heyy

her til nytår der skal jeg rigtig give den gas..
så har jeg bestilt et gram rigtig rigtig god coke og så et gram MDMA mit spørgsmål er, bar om der vil ske noget ved at blande disse to stoffer.. om de modarbejde hindanden ligesom amf og coke gør eller hvad?

Titel:
Medlem

men regned med jeg bar tog coke i løbet af hele natten og så mdma til når festen er ved og gå død så slår mig og min kammerat over på mdma..

er der nogle gode råd til førstegangs bruger med coke.. ??

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg vil umiddelbart mene at kokain og mdma er en dårlig blanding. Virkningerne er jo modsat hinanden, og i vil nok ikke få den ønskede mdma virkning.

Er du erfaren med disse stoffer hver for sig? Hvis nej, og det dermed er en af dine første gange, så synes jeg det er lidt overkill. Tag i stedet én af tingene og gem det andet.

Titel:
Medlem

har aldrig prøvet coke.. men mdma har jeg prøvet...
det er jo bar coke i starten af aftenen og så senere når festen er ved og gå død så stopper jeg med coke og slår over på mdma.. har fået af vide at virkningen på coke ik er så lang tid jo.. så tar først mdma når min virkning på coke er ved og aftage..
men er der ellers nogle gode råd når det er første gang jeg prøver coke.. både med hvor meget jeg skal tage osv..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

niller91 skrev:
har aldrig prøvet coke.. men mdma har jeg prøvet...
det er jo bar coke i starten af aftenen og så senere når festen er ved og gå død så stopper jeg med coke og slår over på mdma.. har fået af vide at virkningen på coke ik er så lang tid jo.. så tar først mdma når min virkning på coke er ved og aftage..
men er der ellers nogle gode råd når det er første gang jeg prøver coke.. både med hvor meget jeg skal tage osv..

Jeg har haft erfaring med at fordøje et gram kokain over 10 timer, hvorefter jeg indtog mdmc da jeg ikke havde mere coke. Det virkede helt fint :)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Midtjylland
hvorfor vil du begynde at suge mdma når festen er ved at gå død?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
ud over det mester... hvis du er fra 91, så tænk lige 2 gange før du sniffer... forhelvede, du ødelægger dit liv før det allerede er begyndt?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
spiffeh skrev:
ud over det mester... hvis du er fra 91, så tænk lige 2 gange før du sniffer... forhelvede, du ødelægger dit liv før det allerede er begyndt?

Jeg tænkte nøjagtig det samme... Det er ikke fordi jeg absolut skal spille voksen og sur, men det er altså MEGET tidligt at starte på den slags. Du risikere at bremse din udvikling, eller endnu værre komme rigtig galt afsted. vent nogle år, det kan virkelig betale sig.

Jeg ved godt det lyder som en rigtig dårlig idé rent party-wise, men du risikere at ødelægge dine muligheder for et fornuftigt stof-forbrug i fremtiden.

Godt nytår!

William Lee

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Enig med både julemix og spiffeh.

Kan ikke se logiken i at indtage mdma hvis festen slutter, og det er en ret tidlig alder at udsætte sin lille teenager krop der langt fra er færdigudviklet, for mdma og kokain.

Senest rettet af wEstzIde 07 jan 2008 03:55, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hold dig til alkohol og hash hvis du er fra 1991, det er alt for tidligt at starte med de hårde stoffer

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Puny_pete skrev:
Hold dig til alkohol og hash hvis du er fra 1991, det er alt for tidligt at starte med de hårde stoffer

I stedet for at pege fingere ad ham så giv ham noget HR viden omkring det han skal kaste sig ud på, jeg er enig at det er en lidt ung alder og begive sig ud på, men vi andre startede jo også omkring den alder med at ekspermenter med de hårde stoffer :)

Titel:
Dedikeret medlem

Incase skrev:
Puny_pete skrev:

I stedet for at pege fingere ad ham så giv ham noget HR viden omkring det han skal kaste sig ud på, jeg er enig at det er en lidt ung alder og begive sig ud på, men vi andre startede jo også omkring den alder med at ekspermenter med de hårde stoffer :)

Nej. Det tror jeg desuden der er mange andre der ikke har.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ayers Rock skrev:
Incase skrev:
Puny_pete skrev:

Nej. Det tror jeg desuden der er mange andre der ikke har.

Jeg har mødt en del her inde fra, gider ikke og sidde nævne navne, men har stødt på en del der sagde de startede ud omkring 16-17 års alderen

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Ja, der er mange der har gjort det, men jeg tror nu størstedelen af os har ventet lidt længere - det vil jeg da ihvertfald håbe!
Jeg havde da røget hash da jeg var 16-17 men ventede med alt andet til jeg var 18 og tog det roligt derfra.
Der er ingen der siger at man skal have nået alt hvad livet byder som 17-årig, så ville der jo ikke være så meget tilbage at lave.

Jeg håber posteren tænker lidt over det, vælger at droppe kokainen og evt. også MDMA´en eller tager det MEGET rolig og forsigtigt også selvom han har prøvet det før.

Tænk nu lidt over det...

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

spiffeh skrev:

Ikke fordi jeg ikke er enig, men hvorfor ville det ligefrem ødelægge hans liv, hvis han prøvede det? Nu startede jeg selv med stoffer, da jeg var 16. Er 17 nu og jeg har ikke mærket nogle problemer overhovedet. Det kan selvfølgelig være nogle ting, som jeg ikke lige umiddelbart kan mærke.

Misfortår nu ikke mit indlæg, jeg vil bare gerne have, det du skriver, uddybet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg føler ikke rigtig jeg har ødelagt mit liv ? og gik da ret hårdt til den i 16års alderen :D

Føler mig derimod mere modent efter nogle nedture hvor jeg er kommet ovenpå igen, derfor jeg har så meget respekt m.h.t MDMA.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvad de siger er bare at han skal tænke sig om :) pas på med at blande stoffer af den karakter når din hjerne ikke engang er 100% udviklet endnu.

Ta det roligt, nyd livet som ung og prøv tingene du har lyst til at prøve hen ad vejen :) ingen grund til at skynde sig

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg vil lige indskyde at det er rigtigt dumt at blande mdma og coke, så skal man i hvertfald tage coken først. Jeg har prøvet at være ung og dum og være mega blæst på mdma, lallende rundt til en fest, og så var der en fyr der spurgte om jeg ikke ville have en ordentlig streg coke. Jo klart. Og så var jeg ikke på mdma mere. Jeg syntes coke lukker og slukker for mdma.

BAD COMBO

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
et er at ikke være udviklet nok, et andet er... i den alder kan du ikke altid styre alt i dit liv?.. samt, du bliver nød til at tage unødig kontakt til kriminelle - og ja.. der er SÅ meget der kan gå galt...

regner sq ikke med at han lytter til det, jeg føler bare det er min pligt at advare ham, stoflivet er ikke paradis for alle. - og bare tanken om at man i sådan en tidlig alder har lyst til at begå sig i den, viser at man har en stor chance, for at gå forkert...

men selvf, jeg skal ikke være den der siger han ikke må, for det kan jeg ikke.. jeg håber bare at han tænker sig om, og vælger uddanelsen og kærlighed forud for stoffer...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Citat:
her til nytår der skal jeg rigtig give den gas..
så har jeg bestilt et gram rigtig rigtig god coke og så et gram MDMA mit spørgsmål er, bar om der vil ske noget ved at blande disse to stoffer.. om de modarbejde hindanden ligesom amf og coke gør eller hvad

Amf og coke modvirker da ikke hinanden, de er nærmere synergistiske.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]