Det er der ingen anden end dig selv, som kan svare på!
Umiddelbart hælder jeg selv mere til psykedeliske stoffer... og selvom jeg mener at alle burde tage den rejse mindst een gang i livet, så er det ikke mit lod at fortælle hvornår det rette tidspunkt er for nogen.
Læs trip-rapporter om forskellige stoffer... se på
http://www.erowid.org og læs om de forskellige stoffers meget forskellige virkninger.
Find ud af til hvilken lejlighed de skal bruges... fest? derhjemme? i naturen? sammen med nære venner? sammen med tusind fremmede på gaden?
Alt sammen betyder ALT for hvilken virkning du får, og har meget at sige mht hvilket stof som er godt.
Man kan generelt mærke en eventyrlyst efter noget -helt- andet, hvis det er hallucinogener man er ude efter... men det er ikke for alle folk at åbne dem selv op på vid gab... man kan ikke bare lukke efter sig når man ikke synes det er sjovt længere...
Så eh... læs rapporter... de er ret gode til at beskrive virkningen af stofferne... og find ud af om du bare vil være beruset og (lige)glad og på toppen (stimulanser) eller vil på eventyr og rive dit hidtil udenadlærte verdensbillede i små stykker for selv at samle det igen (hallucinogener).
Mvh Zonker
[ 26 Juli 2002: Besked ændret af: Zonker ]