Nu har jeg flere gange prøvet forskellige kiks, men jeg synes aldrig jeg har oplevet det der rush som andre snakker om.
Første gang, 1 ferarri piller. Fik næsten ingen virkning.
Anden gang, 1,5 trekantede X. Tog den første kl. 2200. Fik det nogenlunde dejligt, lidt speedy. Snakkede også en del, men en bane speed eller BZP kunne havde givet mig en bedre følelse. Kl. 0200 sidder jeg så sammen med en ven, vi blev så enig om at vi skulle sniffe en halv hver. BANG, fik den lærkreste fornemmelse i kroppen, fik små synes forstyrelser og musikken lød lige pludselig meget bedre. Efter 1-2 var virkning igen forsvundet.
Trejde gang, ½ x 2 hvide diamanter. Drak den første ½ i the, fik det dårligt af den. Kvalme og general ubehage i kroppen, brækkede mig også. 2-3 timer senere sniffede jeg så en halv. Gav lidt effekt, men ikke noget specielt.
4. gang, 1 hvid armani. Blev lidt underlig i hovedet af den, lidt ligesom at være små skæv, men så heller ikke mere.
Jeg ved ikke om jeg bare har været uheldig med pillerne, eller om jeg tager for lidt af gangen. Nogen af jer der har nogen forslag?
Mvh
daffy duck
|