Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 05:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ecstasy øv.
Insane psychedelia user!

Nu har jeg flere gange prøvet forskellige kiks, men jeg synes aldrig jeg har oplevet det der rush som andre snakker om.

Første gang, 1 ferarri piller. Fik næsten ingen virkning.

Anden gang, 1,5 trekantede X. Tog den første kl. 2200. Fik det nogenlunde dejligt, lidt speedy. Snakkede også en del, men en bane speed eller BZP kunne havde givet mig en bedre følelse. Kl. 0200 sidder jeg så sammen med en ven, vi blev så enig om at vi skulle sniffe en halv hver. BANG, fik den lærkreste fornemmelse i kroppen, fik små synes forstyrelser og musikken lød lige pludselig meget bedre. Efter 1-2 var virkning igen forsvundet.

Trejde gang, ½ x 2 hvide diamanter. Drak den første ½ i the, fik det dårligt af den. Kvalme og general ubehage i kroppen, brækkede mig også. 2-3 timer senere sniffede jeg så en halv. Gav lidt effekt, men ikke noget specielt.

4. gang, 1 hvid armani. Blev lidt underlig i hovedet af den, lidt ligesom at være små skæv, men så heller ikke mere.

Jeg ved ikke om jeg bare har været uheldig med pillerne, eller om jeg tager for lidt af gangen. Nogen af jer der har nogen forslag?

Mvh

daffy duck

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Prøv at drikke to i en kop the for eksempel, eventuelt booste med en halv mere når du er igang. Første gang jeg prøvede kunne jeg sgu ikke mærke en skid ved bare en halv pille. smuttede halvanden mere ned, og bang der kom det. Bare slap af, og vent på rusen, der er ingen tvivl når den er der.

In our memories

Geografisk sted: København
Jeg ville ikke råde dig til at spise 2 på een gang... det kommer mere an på hvad du laver, mens du er på dem...

Sidder du bare i en sofa og venter på at komme til Slaraffenland?

Det er bedst hvis man er til fest og danser til musik eller ude blandt en masse mennesker... Der skal også eksterne stimuli til at få ecstasy til at virke rigtigt.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg vil nu heller ikke anbefale 2 ad gangen, ved mindre du er sikker på hvad og hvor meget der er i.. og hvor ofte er man det ?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det lyder som om du enten er småresistent eller også har du måske bare et stort korpus, der kræver større mængder! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Argh, et "stort korpus" er jeg ikke.. Når, men jeg vil tage i byen nu, med 3 hvide armani'er. Så må vi se om jeg har heldet med mig denne gang. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

God weekenden til alle!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
God rejse og god karma [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Var det mon det ? (altså heldet med dig).

Dengang jeg prøvede MDMA var det også hvid armani, det er selvfølgelig overhovedet ingen garanti for at det er den samme slags, men den virkede fint her.

Jeg har også skrevet triprapport om det, jeg tror/håber at folk der overvejer at prøve MDMA kan bruge den, selvom den er lidt mystisk IMO, men det var jeg vist på det tidspunkt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

/Jensus

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Han var ret lam i går kan jeg så sige..men hvem var ikke det...tihi [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jeg var ikke

Insane psychedelia user!

Jo.. For første gang fik jeg den fulde MDMA-rus! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Tog 2 armani's kl. 2330. Kl.0000 var der ikke sket noget, så jeg sniffede en halv. Og så var den der, den fedeste rus ever!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Daffy Duck> Way to go! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] welcome to the world of ecstasy ! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]