spiffeh skrev:
ja for folk der ikke forstår noget?.. her har vi en person der 10 minutter efter at have begået sin fejl, retter den... og stadig skal vedkommende svines til flere timer efter?.. erhrr?.. -
lad os antage, du parkere din bil ulovligt, du er uopmærksom og kender måske ikke reglerne godt nok. - der kommer en gut, i det her tilfælde 2 og siger til dig, den holder ulovligt parkeret... du flytter den... hvad ville du så sige hvis der begyndte at komme folk hen og svine dig til, flere timer efter - fordi du lavede den fejl?.. ud fra hvad jeg har set dig skrive i andre posts, ville du sikkert tage det som en provokation og slås med dem? eller hvad?...
og ved du hvad der ødelægger det her forum mere end kikseklappere, det er folk der har behov for posts og derfor skal komme med ligegyldige kommentare til alt, poster flere gange i træk, skal svine andre brugere til og ikke gider gøre noget ud af hvad de skriver, for et postcount er et postcount..
- det burde tages op til overvejelse at fjerne postcounts ^^
og øh.. bare for at lave en småironisk perspektivering..
de fleste herinde, er imod hårdere straffe i samfundet, da de godt ved det ikke hjælper - men at man derimod skal sætte ind andre steder, ligesom med narkopolitik, hårdere straffe hjælper ikke, så hellere information og hjælp til dem med problemer, ikk? eller? du siger jo selv at lene espersen er en luder, men du sympatisere med at bruge hendes politik herinde?
hvorfor ikke hjælpe dem med problemer? lære dem reglerne? lige som det sketei det her smukke tilfælde... og IKKE bare straffe dem ?... tænk dig lidt om mr.
Det er eddername et ringe ekspempel du stiller op spiffeh!
Hårdere narkotika love hjælper ikke da det ikke vil forhindre brugerne i at indtage diverse substanser, eller at opsøge dem, hvilket iøvrigt ikke skader eller harasser andre end dem SELV.
Når nye brugere gang på gang kommer herind og ikke gider til at læse reglerne, eller når 5 år gamle tråde bliver revet op, forpester det til en vis grad hele forumet.
Hvis du ikke kan se det store perspektiv her, vil jeg gå så vidt og kalde dig snævertsynet

Nok bitching fra mig af.