Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: blå damer?
Junior medlem

bla bla

Senest rettet af hamdenseje123421 28 dec 2007 13:29, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hverken prisdiskussioner eller pillenavne er særlig velsete herinde, så skynd dig hellere at ret din post og læs reglerne. :)

Citat:
Ingen E-pillediskussioner - Man må gerne snakke om diverse stoffer som MDMA, MDA etc., men specifik pillesnak("De dér røde bacardi'er er bare for fede, mand, er der nogen der ved hvad der er i?") er ikke velkomment her! Hvis man ønsker at snakke om piller, henviser vi til http://www.pillreports.com . En undtagelse fra denne regel er advarsler om potentielt farlige piller, disse er meget velkomne. Alle andre emner om ecstasy-piller vil blive lukket med henvisning til denne regel.

Ingen prisdiskussioner - Lad være med at spørge om hvad forskellige stoffer koster, og lad være med at spørge om andre kan få det billigere end dig. Kort sagt, lad være med at snakke om priser på stoffer!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Håber at det spørgelsmål er for sjov! Pillenavne og anden snak om ecstasypiller er ikke tilladt på psychedelia.dk

Gå herind http://www.pillreports.com

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I den psykedeliske suppe^^
igen et eksempel på en klovn der ikke har læst reglerne for forumet...
har bare en ting at sige... tsk... og lås/slet/whatever...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Dr. Ning skrev:

og her har vi et eksempel på en KLOVN. der absolut skal svine nye brugere til, og ja klovn er et negativt ladet ord i dette her sammenhæng.

personen har jo indset fejlen, fjernset sin del af postet... alligevel skal du komme med endnu en dum kommentar? for at få et postcount? for at virke lidt mere pro i kraft af at du har læst reglerne?..
..

og jeg er så et typisk eksempel på en klovn der absolut SKAL brokke mig over din type, AND I LOVE IT!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg foreslår et permanent ban.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

spiffeh skrev:
Dr. Ning skrev:

og her har vi et eksempel på en KLOVN. der absolut skal svine nye brugere til, og ja klovn er et negativt ladet ord i dette her sammenhæng.

personen har jo indset fejlen, fjernset sin del af postet... alligevel skal du komme med endnu en dum kommentar? for at få et postcount? for at virke lidt mere pro i kraft af at du har læst reglerne?..
..

og jeg er så et typisk eksempel på en klovn der absolut SKAL brokke mig over din type, AND I LOVE IT!

Han kan da bare lære at læse reglerne, er det for meget at bede om?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
spiffeh skrev:
Dr. Ning skrev:

..

... og når vedkommende har lavet fejlen, fjernet det sit post, indset han har gjort noget galt, skal folk stadig pisse på ham?... er det for meget for langt, at folk tænker sig om, og er kærlige overfor deres medmennesker? om ikke ande tilgivende og forstående?!.. vedkommende kommer her for information, ikke for at komme ind i det hårdeste race af fluekneppere, hvor man skal passe på hvad man siger... nej, for at få hjælp til noget?..

på den der måde, skræmmer i dem væk der har brug for hjælp? så tænk jer da forhelvede om.. sådan en kixeklapper, kunne lære MEGET godt af at læse her på boardet... men, efter en oplevelse hvor folk er sådan, har han/hun måske ikke så meget lyst til boardet?... forstår du det resist?.. for du er virkelig slem til den slags lort, og det har vi snakket om. - det her er jo ikke en konkurrence, men et INFORMATIONS-BOARD!!!...

ellers har jeg bare misforstået noget.

ud over det, hvis i har mere at tilføje, så brug dog "rediger post" så det bliver mere overskueligt at se på(pga signature der så nupper det halve skærmbillede), kontra samme person har smidt flere posts ind, især når der ikke er behov for et "bump"

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

spiffeh skrev:
Resist skrev:
spiffeh skrev:
Dr. Ning skrev:

..

... og når vedkommende har lavet fejlen, fjernet det sit post, indset han har gjort noget galt, skal folk stadig pisse på ham?... er det for meget for langt, at folk tænker sig om, og er kærlige overfor deres medmennesker? om ikke ande tilgivende og forstående?!.. vedkommende kommer her for information, ikke for at komme ind i det hårdeste race af fluekneppere, hvor man skal passe på hvad man siger... nej, for at få hjælp til noget?..

på den der måde, skræmmer i dem væk der har brug for hjælp? så tænk jer da forhelvede om.. sådan en kixeklapper, kunne lære MEGET godt af at læse her på boardet... men, efter en oplevelse hvor folk er sådan, har han/hun måske ikke så meget lyst til boardet?... forstår du det resist?.. for du er virkelig slem til den slags lort, og det har vi snakket om. - det her er jo ikke en konkurrence, men et INFORMATIONS-BOARD!!!...

ellers har jeg bare misforstået noget.

ud over det, hvis i har mere at tilføje, så brug dog "rediger post" så det bliver mere overskueligt at se på(pga signature der så nupper det halve skærmbillede), kontra samme person har smidt flere posts ind, især når der ikke er behov for et "bump"

Ikke desto mindre ødelægger de 1/5 af de syntetiske tråde med alt deres ubrugelige lort, fordi de ikke har respekt nok til at læse de skide regler.

Og forstår du at jeg kommer med et forslag, ikke en kold og kontant dom. Den kan admins tage op til betragtning.

Vi har LIGE haft en tråd hvor stort set alle gik ind for et forslag om hårdere moderering, da psy begyndte at ligne arto mere og mere.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja for folk der ikke forstår noget?.. her har vi en person der 10 minutter efter at have begået sin fejl, retter den... og stadig skal vedkommende svines til flere timer efter?.. erhrr?.. -

lad os antage, du parkere din bil ulovligt, du er uopmærksom og kender måske ikke reglerne godt nok. - der kommer en gut, i det her tilfælde 2 og siger til dig, den holder ulovligt parkeret... du flytter den... hvad ville du så sige hvis der begyndte at komme folk hen og svine dig til, flere timer efter - fordi du lavede den fejl?.. ud fra hvad jeg har set dig skrive i andre posts, ville du sikkert tage det som en provokation og slås med dem? eller hvad?...

og ved du hvad der ødelægger det her forum mere end kikseklappere, det er folk der har behov for posts og derfor skal komme med ligegyldige kommentare til alt, poster flere gange i træk, skal svine andre brugere til og ikke gider gøre noget ud af hvad de skriver, for et postcount er et postcount..

- det burde tages op til overvejelse at fjerne postcounts ^^

og øh.. bare for at lave en småironisk perspektivering..

de fleste herinde, er imod hårdere straffe i samfundet, da de godt ved det ikke hjælper - men at man derimod skal sætte ind andre steder, ligesom med narkopolitik, hårdere straffe hjælper ikke, så hellere information og hjælp til dem med problemer, ikk? eller? du siger jo selv at lene espersen er en luder, men du sympatisere med at bruge hendes politik herinde?

hvorfor ikke hjælpe dem med problemer? lære dem reglerne? lige som det sketei det her smukke tilfælde... og IKKE bare straffe dem ?... tænk dig lidt om mr.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

spiffeh skrev:
ja for folk der ikke forstår noget?.. her har vi en person der 10 minutter efter at have begået sin fejl, retter den... og stadig skal vedkommende svines til flere timer efter?.. erhrr?.. -

lad os antage, du parkere din bil ulovligt, du er uopmærksom og kender måske ikke reglerne godt nok. - der kommer en gut, i det her tilfælde 2 og siger til dig, den holder ulovligt parkeret... du flytter den... hvad ville du så sige hvis der begyndte at komme folk hen og svine dig til, flere timer efter - fordi du lavede den fejl?.. ud fra hvad jeg har set dig skrive i andre posts, ville du sikkert tage det som en provokation og slås med dem? eller hvad?...

og ved du hvad der ødelægger det her forum mere end kikseklappere, det er folk der har behov for posts og derfor skal komme med ligegyldige kommentare til alt, poster flere gange i træk, skal svine andre brugere til og ikke gider gøre noget ud af hvad de skriver, for et postcount er et postcount..

- det burde tages op til overvejelse at fjerne postcounts ^^

og øh.. bare for at lave en småironisk perspektivering..

de fleste herinde, er imod hårdere straffe i samfundet, da de godt ved det ikke hjælper - men at man derimod skal sætte ind andre steder, ligesom med narkopolitik, hårdere straffe hjælper ikke, så hellere information og hjælp til dem med problemer, ikk? eller? du siger jo selv at lene espersen er en luder, men du sympatisere med at bruge hendes politik herinde?

hvorfor ikke hjælpe dem med problemer? lære dem reglerne? lige som det sketei det her smukke tilfælde... og IKKE bare straffe dem ?... tænk dig lidt om mr.

Det er eddername et ringe ekspempel du stiller op spiffeh!

Hårdere narkotika love hjælper ikke da det ikke vil forhindre brugerne i at indtage diverse substanser, eller at opsøge dem, hvilket iøvrigt ikke skader eller harasser andre end dem SELV.

Når nye brugere gang på gang kommer herind og ikke gider til at læse reglerne, eller når 5 år gamle tråde bliver revet op, forpester det til en vis grad hele forumet.

Hvis du ikke kan se det store perspektiv her, vil jeg gå så vidt og kalde dig snævertsynet :P

Nok bitching fra mig af.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

og at se folk være fucked på stoffer i nattebilledet forpester ikke samfundet? at høre på folk på amfetamin der er helt oppe og køre og mangler en at slå på, forpester ikke nattelivet? folk der går ned på grund af div misbrug og har brug for hjælp, forpester ikke samfundet? folk der ryger tjald hver dag, aldrig kommer ud af sofaen, aldrig arbejder forpester ikke samfundet? for de betaler en god skat? eller hov vent..... derfor har de stadig brug for hjælp, til at forstå hvordan man begår sig med stoffer, ligesom folk har brug for at lære hvordan man begår sig på det forum.

- og nu sker der altså ikke så meget ved at en gammel tråd bliver hevet op, end at den kan blive låst, vedkommende får at vide han ikke skal gøre det, og alle kommer videre?.. du behøves jo ikke læse tråde der ikke giver den store mening?.. du er jo her af FRI vilje... du er faktisk ikke tvunget til at læse på kixeklappere, newbies og wahtever du hader af befolkningsgrupper ^^

og ja jeg er snæversynet så det siger spar2, jeg er typen der er så facistisk, at jeg kræver at folk skal være åbensindet. derved er jeg også pisse dobbeltmoralsk, da jeg ikke vil tillade andre syn end det jeg har, netop det syn at alle skal tillade alle former for syn, på nær det syn der begrænser andre syn?.. eller.. WAHTEVER!.. du har forstået mig...

ud over det, du blir SÅ borgerlig med kort hår, and you know it... må jeg kalde dig resispersen ? :P

Titel:
Medlem

:stop: :D

Titel:
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
shit man.. i er jo værrre og høre på en en flok 8 årige børn.
prøv lige og spænd hjælmen, og nyd det stadig er ferie :peace:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

keta-smølfen skrev:
shit man.. i er jo værrre og høre på en en flok 8 årige børn.
prøv lige og spænd hjælmen, og nyd det stadig er ferie :peace:

og bare for at fortsætte mit syge aggressionsflip, det her er præcis hvad jeg snakker om forpester boardet.

hvor mange fejl er der i en sætning SÅ kort, som er blevet tilføjet, uden at tilføje noget til debatten, uden at sige noget af nogen værdi? men som bare er blevet smidt ind, for at få et postcount, og det samme med posten oven over? DET HER, det er hvad der sænker niveauet på psychedelia, det er sq ikke kikseklapperne.

.. jeg burde få mig en bedre hobby, end at brokke mig over folk der brokker sig.

Titel:
Medlem

Spiffeh: Manden skriver at vi skal tage os sammen og nyde det sidste af vores ferie, i stedet for at fluekneppe. Du har så travlt med at folk poster ligegyldige ting for at få postcount, du må da være den eneste der går op i det siden at du poster hele tiden, det er lykkedes dig at poste 5 gange til en tråd om ecstasypiller, som burde være blevet låst eller slette med det samme.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

G e n e t i c skrev:
Spiffeh: Manden skriver at vi skal tage os sammen og nyde det sidste af vores ferie, i stedet for at fluekneppe. Du har så travlt med at folk poster ligegyldige ting for at få postcount, du må da være den eneste der går op i det siden at du poster hele tiden, det er lykkedes dig at poste 5 gange til en tråd om ecstasypiller, som burde være blevet låst eller slette med det samme.

ja for et internetforum er ikke til for at debattere?.. ligesom mig og resist gør?.. det her lægger op til nogen af de essentielle værdier både på psy og hos resist, der er en ung mand der har brug for vejledning, samt er en af de værste til det med at svine folk til uden grund(eller med grundlag at de spiser kix og er nye på forumet). så sådan en her debat er på sin plads?.. jeg kan virkelig ikke se problemet.. en kommentar omkring at vi ikke skal debattere, men øh.. lave noget andet fordi vi har ferie er da latterlig? jeg bruger min ferie på at sidde her og skrive på et internetforum, fordi nu har jeg tid? man kan jo skrive til hvilket som helst post "lad nu vær med at diskuter det her, vi har jo ferie! slap af!".. men øh, så mister psy virkelig... sit formål?.. herinde diskutere vi jo både stoffer, såvel som alt andet? og i kraft af at vi har en diskussion, er det vel fint nok. det er ikke ligegyldige posts? Du kunne eventuelt læse det igennem.

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Det er under alle omstændigheder en dum idé at begynde at opfordre til bans uden at man selv har den fornødne autoritet her på boardet. Moderatorer har ikke mulighed for at banne nogen, og en strengere moderering betyder ikke nødvendigvis at der skal bannes flere. Hvis I har et problem, der er så stort at I føler at en bruger bør bannes så skriv til en admin, der vil tage det op i rette forum.

Det er åndsvagt at bruge dette underforum til en sådan diskussion! Havde jeg været admin havde jeg bannet jer alle! :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg syntes sgu det er i orden for en noob at begå en fejl, men det er også i orden at gøre nooben opmærksom på fejlen. Jeg syntes Kemals indlæg var fint. To the point og uden at svine Salling til.
Der er jo ikke nogen pointe i at skræmme folk væk fra boardet, fordi de ikke lige tænker sig om. Det handler vel mest om at opdrage de nye medlemmer lidt så de kan tage del i debatterne herinde.
Jeg fik også ret meget høvl herinde i starten da jeg meldte mig ind, simpelthen fordi jeg ikke lige havde tålmodigheden til at læse alle regler igennem på det tidspunkt. Det var en ret blæst periode i mit liv. Men igennem nogle brugeres venlige guiden mig igennem det hele fandt jeg ud af hvordan tonen er og hvad man må og hvad man ikke må. Og med hjælp fra boardet her fik jeg et andet og bedre forhold til stoffer.
Og så kommer pointen, hvis vi vil lave harm reduction, er det ikke en god ide at svine og banne de unge der ikke lige har set det hele igennem, fordi de ikke lige har haft tankerne i den retning. Så smutter de jo bare ud og tager deres drugs. Men hvis man venligt og bestemt fortæller at dettte og hint ikke er god tone, og ellers kører en dialog, kan man jo faktisk nå folk.

Så please lad os få en ordentlig tone, selvfølgelig skal reglerne overholdes, og dumme indlæg slettes, men vi skal lade være med at opføre os som nogle bedrevidende svin når folk træder ved siden af.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvorfor går i overhovedet op i det med postcount? Man bliver jo ikke total syg gangstar af have 100000 posts, men derimod synes jeg man er gangsta hvis han har læst 100000 posts?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]