Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Her for tre dage siden var jeg så til fest, og tog så en af de her inbydende piller vi kender som methylon. - 185 mg?

Det var dejligt, og jeg havde det fedt, men jeg kunne så småt mærke at effekten var ved at stilne af så jeg tog hjem ad.

Da jeg så kommer hjem børster jeg så tænder som jeg gør normalt, og kommer så til at sluge halvdelen af skummet fra denne tandpasta... Jeg drikker så en 2 glas vand og tænker ikke meget over det.

Nå der går så ca 20 min? kan ikke sove, og så får jeg de værste skærende smerter lige nede under ribbenene. Jeg bliver svimmel og jeg kan mærke mit hjerte slår hårdere og hurtigere.

Jeg checker så mit blodtryk og får så 120 i puls og normalt blodtryk... Det skal så siges jeg ligger normalt omkring de 90-95 når jeg har taget 250 mg...

Jeg prøver så at sove men kan ikke? det ender bare med at jeg prøver at kaste op, men det kan jeg så heller ikke. Jeg har prøvet så hårdt, at der var blodkar i mine øjne der var sprunget dagen efter!

Nå jeg ligger og jeg kan bare mærke at alt det her kører rundt i mig, og jeg får sådan en stikkende smerte i mavesækken... og så brat holder det op? Og jeg føler som om jeg har fået rusen tilbage og ligger der i 3 timer og kigger op i loftet? føltes dog som 12 timer...

Det skal så siges at det er som om det gør ondt i mit hovedet, lige 3 cm over øjnene på begge sidder? men det kan bare være tømmermænd?

Så spørger jeg, hvad kunne det have skyldes?

Er der et stof i colgate total som går ind og forværre noget her?
Sår i maven? (Siges jeg har lige spist, og har ingen smerter)
Hedeslag? Gik rundt med hue og sweatshirt hele natten men drak forholdsvis halvanden liter vand. Kombineret med en banan og lidt saltvand.

Jeg har indtil videre kun haft fede oplevelser med mehtylon, og det er over 2 måneder siden jeg har prøvet det sidst.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg tror at den mavesmerte du fik, skyldtes det tandpasta du slugte. Resten (hjerteslag, kvalme, ondt i hovedet) kan sagtens være opstået fordi du pludselig følte dig utryg i situationen og begyndte at mærke efter om der ikke var nogle mærkelige symptomer. Hvis man er i angst kan man godt opleve mange ubehagelige kropsfornemmelser.

Men lad være med at sluge tandpasta/colgate. Det er fyldt med flour som er skadeligt for din krop.

Hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Er der ikke også stadig triclosan i tandpasta fra colgate, eller blev det fjernet..? Det er ihvertfald også skadeligt!!

Titel: ...
Junior medlem

Har prøvet det at være utryg, og hvis jeg så begynder at hyperventilere ryger min puls ikke helt deroppe... Men lad os sige det er det, det forklarer stadig ikke hvorfor jeg fik en behagelig rus umidelbart efter jeg havde drukket noget vandt og slugt noget af denne colgate total...

Det finder jeg uroligende, umiddelbart burde det ikke kunne gøre noget vel?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]