Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Hey Psy.dk :)

Imorgen, nytårsdag, har jeg tænkt mig at lave en lille nytårs-kage af nogle af mine yndlings-rusmidler, opskriften lyder følgende:

1 gram kokain
1 gram amfetamin
1 gram dolol

blandes sammen og puttes i en zipbag.

Jeg ved det er meget knark at indtage på én aften, specielt når det også suppleres med alkohol og hash i nytårs-mængder :wink:
Men som den HR-mindede person jeg er, vl jeg jo lige høre de kloge hoveder på Psy.dk om det er heeeelt og aldeles uforsvarligt?
Jeg ved, at dolol og alkohol ikke er god HR, men ville henholdsvis amfetaminen og kokainen ikke modvirke kvalme etc.?
Jeg har (god) erfaring med alle 3 rusmidler.
Alt i alt vil jeg bare høre om der er noget andet end alkohol-dolol synergismen jeg skal være opmærksom på?

Det skal selvfølgelig siges at blandingen skal indtages fra eftermiddagen og helt til næste morgen.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Hvorfor ialverden vil du blande det hele sammen og putte i en zipbag? IMO lyder det som en ret uforsvarlig kombo du har gang i der.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
kemal skrev:
Hvorfor ialverden vil du blande det hele sammen og putte i en zipbag? IMO lyder det som en ret uforsvarlig kombo du har gang i der.

Nåå ja, glemte sgu også lige og spørge om I ville blande det hele sammen eller om i ville ha' det i tre forskellige poser og køre på dem efter smag og behag?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Chanders skrev:
kemal skrev:

Nåå ja, glemte sgu også lige og spørge om I ville blande det hele sammen eller om i ville ha' det i tre forskellige poser og køre på dem efter smag og behag?

Hvis jeg endelig skulle kaste mig ud i den kombo der, så er jeg 100 procent sikker på at jeg ville opbevare dem i tre forskellige poser, med tydeligt angivet navn på. Kan godt blive farligt hvis man begynder at tage fejl af poserne senere på aftenen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg synes også det lyder som en jævnt uforsvarlig kombination... Hvad med at nøjes med enten kokain eller amfetamin?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
ud over hvad du skriver der, så skal du vel til nytårsaften således at du også indtager alkohol og cannabis eller er jeg helt gal på den?..

fjern tramadol, så tror jeg det går liiidt bedre :)

Titel:
Dedikeret medlem

Hvis jeg selv indtog den kombination, ville jeg føle mig dummere end din signatur. Du bør desuden være opmærksom på, at du ikke indtager så meget amfetamin, at du ikke kan mærke hvor fuld du bliver, så du ikke dør af druk når amfetaminens effekt hører op.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
spiffeh skrev:
ud over hvad du skriver der, så skal du vel til nytårsaften således at du også indtager alkohol og cannabis eller er jeg helt gal på den?..

Tror ikke du er helt galt på den.. prøv at læs hans indlæg igennem igen :arrow:

Chanders skrev:
Jeg ved det er meget knark at indtage på én aften, specielt når det også suppleres med alkohol og hash i nytårs-mængder :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Ayers Rock skrev:
Hvis jeg selv indtog den kombination, ville jeg føle mig dummere end din signatur. Du bør desuden være opmærksom på, at du ikke indtager så meget amfetamin, at du ikke kan mærke hvor fuld du bliver, så du ikke dør af druk når amfetaminens effekt hører op.

Hvis man bar er nogenlunde fornuftig, så kan man også sagtens passe på med alkoholen :wink: Det plejer jeg i hvert fald ik at ha problemer med når jeg laver den kombo, tværtimod synes jeg amf'en er en hjælp til ik at ha det dårligt dagen efter. Hvorimod jeg garanteret havde haft det mega skidt udelukkende med indtag af alkohol.
Hvis jeg endelig sku bruge både amf og coke, ville jeg nok starte med coke.. for til sidst at slutte af med amf.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:
Hvis jeg endelig sku bruge både amf og coke, ville jeg nok starte med coke.. for til sidst at slutte af med amf.

Er det ikke lidt nederen at slutte aftenen af på amfetamin? Altså få en masse energi og så hjem.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Citat:

Er det ikke lidt nederen at slutte aftenen af på amfetamin? Altså få en masse energi og så hjem.

Det synes jeg nu ikke.. eller det nok også fordi jeg ikke ville slutte aftenen af, men tværtimod holde langt nytår :D
Der jo også længe åbent i byen nogle steder.. eller måske noget morgen/middags-fest :P Det da derfor jeg tager amf, ikke for at gå tidligt hjem og sove.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
LilleElefant skrev:
kemal skrev:
Citat:

Det synes jeg nu ikke.. eller det nok også fordi jeg ikke ville slutte aftenen af, men tværtimod holde langt nytår :D
Der jo også længe åbent i byen nogle steder.. eller måske noget morgen/middags-fest :P Det da derfor jeg tager amf, ikke for at gå tidligt hjem og sove.

17-19 timers fest er på ingen måde godt for kroppen, og jeg forstår ikke, hvordan dælen en smule tilbageholdenhed, kan have gået af mode.

Det er ikke for at være en lyseslukker, men når jeg læser om folks nytårs-indtag, så bliver jeg altså en smule overvældet. Jeg håber så bare, at det skyldes folk har møg cuttet narko, men hvem ved :)

Du skal ikke blande det sammen i en pose, du risikerer at indtage 50% det ene, 30% det andet og 20% det tredje, hvilket i sidste ende kan have fatale følger.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jaspar skrev:
LilleElefant skrev:
kemal skrev:
Citat:

17-19 timers fest er på ingen måde godt for kroppen, og jeg forstår ikke, hvordan dælen en smule tilbageholdenhed, kan have gået af mode.

Det er ikke for at være en lyseslukker, men når jeg læser om folks nytårs-indtag, så bliver jeg altså en smule overvældet. Jeg håber så bare, at det skyldes folk har møg cuttet narko, men hvem ved :)

Du skal ikke blande det sammen i en pose, du risikerer at indtage 50% det ene, 30% det andet og 20% det tredje, hvilket i sidste ende kan have fatale følger.

Det er det skam heller ik synes jeg.. tværtimod er det komme på "mode" for mit vedkommende ik at køre den fuldstændig igennem i så mange timer der. Blev jeg simpelthen for træt af til sidst, det var slet ik sjovt..

Det var bare min grund til at tage amf, netop at man kan blive ved længere.. ellers synes jeg ik der er nogen idé i at tage det :)

Tror mit nytår komme til at være uden.. men det jo aldrig til at vide, om man pludselig står meget fuld med næsen for langt nede (forhåbentlig ikke - da selskabet er stoffrit)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Så lyder du eddermandme til at være det sorte får i flokken, haha. Altså, hvis de er stoffri, hele banden.

Men det var nu ikke for at lyde kedelig, men sitet her fungerer ud fra HR-princippet, hvilket du også følger nogenlunde, men det er bare begyndt at halte lidt med HR. Folk kan godt lige understrege, at det ikke er videre sundt.

De fleste kan godt regne det ud, men dem af os som ikke fatter en brik af kemi og biologi er ikke så hurtige ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jaspar skrev:
Så lyder du eddermandme til at være det sorte får i flokken, haha. Altså, hvis de er stoffri, hele banden.

Men det var nu ikke for at lyde kedelig, men sitet her fungerer ud fra HR-princippet, hvilket du også følger nogenlunde, men det er bare begyndt at halte lidt med HR. Folk kan godt lige understrege, at det ikke er videre sundt.

De fleste kan godt regne det ud, men dem af os som ikke fatter en brik af kemi og biologi er ikke så hurtige ;)

Hehe jeg fatter nu heller ik en meter af alt det der kemi-sjov osv..

Sortefår?! Nej det bar selskabet den aften der er.. Ku også ha valgt at ta helt andre steder, hvor det udelukkende var stoffer og den slags!
Men valgte jeg vil ha en hyggelig aften med mad og den slags :D Ville ik gentage sidste nytår, hvor det var ren og skær "sug-amf-og-alkohol" !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]