Daffy ->> Ja, som Psyko siger bliver op mod en tredjedel af stoffet nedbrudt i leveren inden man når at få nogen fornøjelse af det...øv øv!!
Og ang. de 30g dxm for $65, så er det ikke fup! De er ærlige og redelige, og endda ret hurtige - jeg har prøvet det, og jeg fik det allerede efter 1 uge (5 dage!) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Broder S ->> *lol* Den ide ved jeg sq ikke om man kan udføre i praksis, men det skulle vist også gøre stoffet mere potent at "indtage" det på den måde...
Halifax ->> Som nævnt er dxm et lidt specielt stof, og der er MEGET delte meninger om det - Personligt har jeg haft utroligt mange gode oplevelser med dxm, og det er stadig mit favoritstof, selv efter at jeg har prøvet bl.a. svampe og 2C-I. Det er ret svært for mig at beskrive hvorfor jeg kan lide det, sådan ganske kort. Men det er ikke kommet på én gang - man skal prøve det flere gange, for at opdage alle de (for-)underlige sider ved dxm. Og selvom jeg kun har kendt dxm i lidt over et år har jeg efterhånden været hele spektret igennem. Hvis jeg skal nævne én ting som er rigtigt fedt ved dxm, så må det bestemt være at man - afhængig af dosen - kan få flere forskellige virkninger! (kendt som 1-4. plateau + plateau sigma).
Så er der selvfølgelig risikoen for hjerneskader....men hvad det angår har jeg aldrig mærket nogen vedvarende effekt. Det varer måske et par dage, og så bliver alt igen normalt. Ikke være sagt at der dermed ikke er en risiko ved det, men jeg føler bare at nogen overdriver den risiko. Der er - som vi alle ved - jo altid en risiko ved psykoaktive stoffer og jeg synes ikke at denne risiko er større ved at tage dxm end ved at tage andre stoffer.
Men altså - hvis du ikke kan lide den virkning du får (og det skal lige nævnes at vi ikke nødvendigvis får de samme effekter af dxm, som jo også er et ret kompliceret stof), ja så er der ingen grund til at blive ved med at prøve - vi kan ikke alle lide det samme....heldigvis [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Mvh Dark Sky
|