Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 07:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Lyder det som en dum ide ???

Er det i det hele taget muligt at sniffe dxm - altså IKKE knuste piller, men rent pulver ?

Det var bare en ide - skal have undersøgt det lidt mere. Jeg ville bare lige høre om der var nogen her der vidste noget (og måske har prøvet?)

Mvh
Dark Sky

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
DXM-piller er vel næsten ren DXM, bortset fra diverse smagsstoffer og bindemidler! Sååå, hvis du ikke har noget imod bindemidler, så op i næsen med dem... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Hmm.. Tror du det virker? Er der ikke kalk i? Så dan en bunke cuttede 10 piller fylder også en del tror jeg!

Insane psychedelia user!

Hey! Godt at se dig igen..

Hvorfra ville du få rent DXM? Fra research shops? Der koster det jo mindst 20$ for 1g.

Men hvis det er HCL form kan vel sniffe det.. eller også har jeg misforstået noget [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Hej igen!

Yes - man kan købe rent dxm i pulverform fra div. research-shops (jeg nævner ingen navne). Faktisk er det 8-10 gange billigere end at købe det på apoteket - selvfølgelig er man også nødt til at købe en lidt større mængde så....(men så kan man klare sig i ½-1 år før man skal ud og shoppe igen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] )

Jeg kom til at tænke på det med at sniffe det, da andre stoffer virker kraftigere ved snifning, og det efter al sandsynlighed er ligesådan med dxm. (eller også kan man få samme effekt med mindre stof [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] )

Tror nok der er skrevet noget tidligere om man kan sniffe knuste piller, og det lader til at der er for meget kalk i pillerne til at det kunne lade sig gøre - man ville simpelthen blive kvalt af det.
Men det problem har man jo ikke med rent dxm i pulverform [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] - Altså når man alligevel har noget af det, så kan man lige så godt tage det på den mest effektive måde!

Mvh
Dark Sky

Insane psychedelia user!

Det billigste sted jeg har set DXM i ren form på nettet var hos RAC. OG der koster det 20$ for 1g. For den pris kunne man få 600mg x 3 på apoteket. Men okay, måske har du fundet et billigere sted..

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Hvor fedt er det at sniffe så meget af et stof? Et skod stof endda!

Dedikeret medlem

Problemet er bare at du skal sniffe så fucking meget hvis det er DXM du skal trippe på at det... Ja, ikke kan anbefales...
Snifning er sgu heller ikke særligt sundt, så hvis man kan indtage sit guf på anden måde, såeh... Hvorfor?!?

Insane psychedelia user!

Om DXM er et skoddrug kan diskuteres! Det er et specielt stof, men nogen gange ude mærket!

Ang. mængden, 600mg er vel ikke så meget? Det er da samme dosis hvis du sniffer noget skod-gadeamf. Hvorfor tror du DXM skulle virke hårdere ved sniffning, Dark Sky? Amfetamin, ecstasy osv. virker da ikke hårdere ved snifning?

Hmm.. 30g dxm til $65? Pas på du ikke bliver bollet.. For det lyder famne billigt!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
@-)Darksky -Jeg har kun prøvet dxm en gan og der synes jeg ikke det var specielt fedt. Jeg kunne ikke fokusere en skid og det var pissesvært at gå *g* Hvorfor synes du det er så fedt?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Bahh sådan har jeg det sq til dagligt!

btw ved jeg sq ikke om kan sniffe det [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Men kan da hurtigt indskyde at jeg heller ikke synes det er verdens fedeste stof, men hey alt skal prøves [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@Daffyduck: Jeg mener at leveren skiller ca. 30% af stoffet fra ved oral-indtagelse, derfor skulle det gerne være noget mere potent når man sniffer det.

-Psyko

Junior medlem

Geografisk sted: Nørre Jylland
Ellers er det vel bare at sende det ind ad "bagdøren" [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 02 2002: Besked ændret af: Broder_Salsa ]

Medlem

Hehe...ja, det er ikke ret billigt [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] Det sted jeg har fundet har 30g dxm til $65...ret stor mængde - men hvad ? [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Altså, det var sq bare en ide!! Jeg har INGEN erfaring m.h.t. snifning - det slog mig bare at hvis man kunne nøjes med at sniffe halvdelen og så trippe lige så godt på det, ja så kunne man lige så godt gøre det. At det så kan være et problem at sniffe 2-300mg af et stof ved jeg intet om ?? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]
Det var jo derfor jeg ville forhøre mig herinde INDEN jeg bare kastede mig ud i det... [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Og om dxm er et skod stof bliver vi aldrig enige om!

Mvh
Dark Sky

Medlem

Daffy ->> Ja, som Psyko siger bliver op mod en tredjedel af stoffet nedbrudt i leveren inden man når at få nogen fornøjelse af det...øv øv!!

Og ang. de 30g dxm for $65, så er det ikke fup! De er ærlige og redelige, og endda ret hurtige - jeg har prøvet det, og jeg fik det allerede efter 1 uge (5 dage!) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Broder S ->> *lol* Den ide ved jeg sq ikke om man kan udføre i praksis, men det skulle vist også gøre stoffet mere potent at "indtage" det på den måde...

Halifax ->> Som nævnt er dxm et lidt specielt stof, og der er MEGET delte meninger om det - Personligt har jeg haft utroligt mange gode oplevelser med dxm, og det er stadig mit favoritstof, selv efter at jeg har prøvet bl.a. svampe og 2C-I.
Det er ret svært for mig at beskrive hvorfor jeg kan lide det, sådan ganske kort. Men det er ikke kommet på én gang - man skal prøve det flere gange, for at opdage alle de (for-)underlige sider ved dxm. Og selvom jeg kun har kendt dxm i lidt over et år har jeg efterhånden været hele spektret igennem. Hvis jeg skal nævne én ting som er rigtigt fedt ved dxm, så må det bestemt være at man - afhængig af dosen - kan få flere forskellige virkninger! (kendt som 1-4. plateau + plateau sigma).

Så er der selvfølgelig risikoen for hjerneskader....men hvad det angår har jeg aldrig mærket nogen vedvarende effekt. Det varer måske et par dage, og så bliver alt igen normalt. Ikke være sagt at der dermed ikke er en risiko ved det, men jeg føler bare at nogen overdriver den risiko. Der er - som vi alle ved - jo altid en risiko ved psykoaktive stoffer og jeg synes ikke at denne risiko er større ved at tage dxm end ved at tage andre stoffer.

Men altså - hvis du ikke kan lide den virkning du får (og det skal lige nævnes at vi ikke nødvendigvis får de samme effekter af dxm, som jo også er et ret kompliceret stof), ja så er der ingen grund til at blive ved med at prøve - vi kan ikke alle lide det samme....heldigvis [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Mvh
Dark Sky

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Halifax666> Var der nogen negative effekter? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

@Fenriz: Nix [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] så let kan det udtrykkes, eller det kommer vel an på dit spørgsmål, du mener vel om Dexofaner er receptpligtige?

/Jensus

[ 24 2002: Besked ændret af: Jensus ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er DXM receptpligtigt???

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]