Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 18:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Hejsa,
har lige læst MDM@s to nye triprapporter, hvor han tager henholdsvis 24 og 10 piller. Jeg er chokeret over at han tager så meget, da det jo er fuldstændig uansvarligt. Som bruger af MDMA i over 10 år, vil jeg gerne understrege at hvis man når derop hvor man skal tage tre piller for bare at mærke lidt, så var det måske en idé at tage en lille pause (eller en lang pause), så man fik gjort kål på den enorme tolerance man havde opbygget?
Jeg synes at MDM@ selv må bestemme, men seriøst, dette er en Harm Reduction side, og selvom jeg ikke synes at sådanne rapporter bør censureres, så er det vigtigt at vi snakker lidt om disse ting når de kommer op, så uerfarne brugere ikke læser rapporterne og tror at det er federe at starte med 3 piller, el. lign.

Hvad er jer andres mening?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg giver dig helt ret.

Et så overdrevent misbrug må næsten med garanti medføre ting som afhængighed, enorm tolerance, ødelæggelse af serotonin-receptorerne, tab af "magien" osv. osv..

Stofferne skal behandles med respekt - specielt et så afhængighedsskabende og farligt stof som MDMA.

Jeg synes ikke at man bør udelukke rappporten - det ville jo være en slags reducering af ytringsfriheden. Man bør dog fjerne indlæg der direkte opfordrer til så stupid brug af stoffer.

[ 26 2002: Besked ændret af: Zarathustra ]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg troede at MDM@ var en lille svindler? Men det er måske bare mig der er galt afmarcheret eller hvad?

-Psyko

Medlem

burde vi måske ikke gøre opmærksom på at det ikke (for mit vedkomne) er normalt, eller (for nogens vedkomne) sundt (ikke fordi mindre mængder er)

Og måske, pænt, anbefale en pause. nogen der ved hvor gammel, mm., han er? jeg kan da regne ud at han nok ikke er på alder med Muugor, men han har sq samme selvdestruktive tendenser!

Medlem

øhh... troede det var under medlemsforummet, men nu kan han da selv læse det

Medlem

Geografisk sted: The Falafel Heights
Hmm... med det forbrug er det da ikke så underligt, at stofbrugere som regel aldrig har nogen penge. Hvad kan sådan en aften løbe op i for ham?

Psychedelia Gay Overlord

Fuck pengene, efter min mening har vores unge ven et seriøst problem hvis han tager 24 piller på en aften, og bør overveje hvad han vil gøre for at komme det problem han har til livs. MDM@ --> Synes du selv det er fedt at du skal tage så meget? Foruroliger det dig ikke?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Psyko> Ja det tror jeg vidst at du er...
kender ham nok bedre end du nogensinde vil komme til [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
jeg har selv rundet 18 piller på en aften, men det var ikke fordi at jeg skulle bare for at få en virkning, det var fordi jeg var dum den aften.

Insane psychedelia user!

Efter safedance forklaring skulle man heller ikk' få nogen virkning ud af MDMA når man lige har trippet det. Lad os da indse at MDMA kun virker 3-4timer! Og at virkningen ligeså forsvinder ved overforbrug!

Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Fuck pengene, efter min mening har vores unge ven et seriøst problem hvis han tager 24 piller på en aften, og bør overveje hvad han vil gøre for at komme det problem han har til livs. MDM@ --> Synes du selv det er fedt at du skal tage så meget? Foruroliger det dig ikke?<HR></BLOCKQUOTE>

ja jeg sys det vildt fedt, nej hvad fanden tror du selv?

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
Jeg troede at MDM@ var en lille svindler? Men det er måske bare mig der er galt afmarcheret eller hvad?

-Psyko
<HR></BLOCKQUOTE>

undskyld mig men hvad skulle jeg svindle med ?

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af mælkebøtten:
Hmm... med det forbrug er det da ikke så underligt, at stofbrugere som regel aldrig har nogen penge. Hvad kan sådan en aften løbe op i for ham?<HR></BLOCKQUOTE>

150 kroner for 10 runde
600 kroner til og fra byen med taxa
alt i alt 750 kroner...

Flere spørgsmål ?` [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Rettet for at spørge hvem der siger at folk på narko ikk har nogen penge?
cus thats a lie..

[ 27 2002: Besked ændret af: MÐM@ ]

Medlem

Så er der svaret på jeres dumme spørgsmål.
melrose place stilen i kører?...

Godt er jeg helt galt på den når jeg har den tanke at trip rapporter er historier man kan give videre til andre interesserede?
informationer om hvor fedt/dårligt man har haft det, hvad man har oplevet osv osv osv...

svar mig på EN ting...
opfordrer jeg en ENESTE gang i mine trip rapporter til at folk skal tage så storer doser?

Det i er bange for er at nybegyndere skal starte med så storer doser...
tror i selv nybegyndere er SÅ dumme at hoppe ud i det med så stor en dosis til at starte med?...

Når medierne allerede har piftet en stemning op om at e dræber?
Nej gu fanden vil de da ikke starte med 10 piller så...
Sådan noget med e dræber det skrammer sku da nybegyndere en smugle.

Det skræmmer måske ikke nok til at man slet ikke vil prøve det.
men det skræmmer ihvertfald nok til at man ikke propper 3-4 piller i kæften til at starte med når der er gået historier om f.eks hardley (R.i.p)

men hvis i har ondt i røven over mine rapporter og mine indlæg så få en admin / moderator til at slette dem.

jeg ser IKKE at jeg har gjort noget galt ved at skrive disse rapporter.

[ 27 2002: Besked ændret af: MÐM@ ]

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
@ MDM@

du har voldt skade nok på dig selv, din post om din sindstilstand/(evigheds?)trip burde ligge i bunden af dine rapporter..

[ 28 2002: Besked ændret af: poke-1-kenobi ]

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af poke-1-kenobi:
@ MDM@ du har helt ret du har nok ikke gjort noget direkte galt med dine rapporter, men du har voldt stor skade på dig selv, du har brug for hjælp og som rylle skrev i din anden post om din sindstilstand ville jeg lige understrege at det er kun dig som kan hjælpe dig.<HR></BLOCKQUOTE>
Ja jeg har forvoldt skade på mig selv det er ganske korrekt.
Men syntes ikke det er det som de andre her i det her thread går efter.
De går efter :
Årh han skader rygtet fordi trip rapporter skal være sådan helt præcist
og de må ikk indeholde blah blah...
Ja jeg er den eneste der kan hjælpe mig selv men...
Det er fandme svært at stoppe...efter 4 år på kix mindst hver fredag lørdag og ofte flere dage...
jeg har flere gange prøvet at stoppe med stoffer...
jeg har fandme flyttet til jylland da jeg boede i kbh for at komme væk fra dem så er det altså slemt... man opgir alt for at stoppe men alligevel stopper man ikke...
ja hjælp ? No shit....fik afvide at når jeg ikke var på sprøjten så kunne de ikke hjælpe mig og eftersom det eneste injektion jeg har taget er morfin ville det ikke være nok til at give mig hjælp...
en tur på afvænnings hjem...er i KLAR over hvad det koster ?...
Lad være med at diss mig fordi jeg har nogen problemer jeg er med garanti ikke den eneste der har problemer...
Udover det syns jeg at det er for nedern af jer at sidde og headge på mig som var det en strikke klub,
Men hvad fanden folk skal jo også have samtale emner right ?...

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
jeg tror godt du kan få en tur på en afvænnings klinik betalt af det offentlige hvis du forklarede dem hvor godt et menneske du har lyst til være uden stoffer.

desuden kan jeg godt forstå kritikken efter øvban bragte artiklen, så er der mange mindeårige på siden som ikke skulle have den opfattelse at det er normalt at æde så mange kix, desuden så når man æder så meget er det jo mere et spil om hvem der kan tage mest og ergo er sejest.

en idè der får de fleste ud på et skråplan økonomisk eller psykisk

Psychedelia Gay Overlord

Hej MDM@ - der er ingen grund til at være vred, da jeg tager det op på helt saglig vis. Du må ikke glemme at et af formålene med denne her side er Harm Reduction. Og når der kommer en som dig, som for det første gør skade på dig selv ved at tage så ekstremt mange piller på så kort tid, og for det andet erkender at du har et problem og føler at du er afhængig af stoffer, så er det altså nødvendigt at tage det op. Hvis vi bare passede os selv og var ligeglade med andre, så kunne vi bare lave siden om til et 'hvem var mest lam' forum. Kan du ikke se det?
Du tror måske ikke at folk er så dumme at nappe tre til at starte med, fint nok. Men med tiden har jeg lært at der ALTID er nogen der er lidt dummere end de andre. Jeg ville heller ikke have troet at nogen var så dumme at tage 24 piller på en aften, men hey, der er du jo! Så derfor er det vigtigt at når der kommer en som dig her siden, at det så bliver taget op, så der ikke er en eller anden 14-årig der bliver imponeret af dine bedrifter og i et anfald af overmod og teenagedumhed fylder sig med mere end godt er.
Hvad angår Urban og andre medier, så er jeg sgu ligeglad med hvad de tænker. Jeg tænker kun på at det drejer sig om at give folk brugbare råd.
Du føler dig forfulgt. Det undrer mig ikke, eftersom hver eneste narkoman jeg har konfronteret i årenes løb har reageret minimum ligeså fjendtligt som dig. Jeg kan garantere dig at hvis du f.eks. kontaker Henrik Rindom, så vil han meget gerne hjælpe dig. På trods af at han ikke altid er lige fed at høre på, så er afvænning noget han ved noget om, og han er på mange måder et rimeligt menneske. Tag en snak med ham, da det er tydeligt at du ikke har det godt med det du gør. Og stoffer skal jo berige dit liv, ikke styre det.
Held og lykke med det hele, og husk at jeg ikke tog dette op for at genere dig eller på anden måde gøre livet besværligt for dig, men fordi jeg blev urolig, både for dig og for andre da jeg så de doser du indtager.

MVH

Dankdawg

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
MDM@: Jeg troede bare du løj når du fortalte dine små historier, det er blot endnu mere skræmmende at det rent faktisk er sandt. Der åbner forresten et nyt projekt i Kbh, men du bor vel i jylland, right?

-Psyko

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
MDM@: Jeg troede bare du løj når du fortalte dine små historier, det er blot endnu mere skræmmende at det rent faktisk er sandt. Der åbner forresten et nyt projekt i Kbh, men du bor vel i jylland, right?

-Psyko
<HR></BLOCKQUOTE>

Nopes bor ikk i jylland mere.
Rykkede til odense da det ikke rigtig hjalp at holde sig fra stofferne der...
Hvilket projekt psyko?
Du må meget gerne poste mig privat med mere info?

/MÐM@

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]