Hej MDM@ - der er ingen grund til at være vred, da jeg tager det op på helt saglig vis. Du må ikke glemme at et af formålene med denne her side er Harm Reduction. Og når der kommer en som dig, som for det første gør skade på dig selv ved at tage så ekstremt mange piller på så kort tid, og for det andet erkender at du har et problem og føler at du er afhængig af stoffer, så er det altså nødvendigt at tage det op. Hvis vi bare passede os selv og var ligeglade med andre, så kunne vi bare lave siden om til et 'hvem var mest lam' forum. Kan du ikke se det? Du tror måske ikke at folk er så dumme at nappe tre til at starte med, fint nok. Men med tiden har jeg lært at der ALTID er nogen der er lidt dummere end de andre. Jeg ville heller ikke have troet at nogen var så dumme at tage 24 piller på en aften, men hey, der er du jo! Så derfor er det vigtigt at når der kommer en som dig her siden, at det så bliver taget op, så der ikke er en eller anden 14-årig der bliver imponeret af dine bedrifter og i et anfald af overmod og teenagedumhed fylder sig med mere end godt er. Hvad angår Urban og andre medier, så er jeg sgu ligeglad med hvad de tænker. Jeg tænker kun på at det drejer sig om at give folk brugbare råd. Du føler dig forfulgt. Det undrer mig ikke, eftersom hver eneste narkoman jeg har konfronteret i årenes løb har reageret minimum ligeså fjendtligt som dig. Jeg kan garantere dig at hvis du f.eks. kontaker Henrik Rindom, så vil han meget gerne hjælpe dig. På trods af at han ikke altid er lige fed at høre på, så er afvænning noget han ved noget om, og han er på mange måder et rimeligt menneske. Tag en snak med ham, da det er tydeligt at du ikke har det godt med det du gør. Og stoffer skal jo berige dit liv, ikke styre det. Held og lykke med det hele, og husk at jeg ikke tog dette op for at genere dig eller på anden måde gøre livet besværligt for dig, men fordi jeg blev urolig, både for dig og for andre da jeg så de doser du indtager.
MVH
Dankdawg
|