Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 18:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey alle... Så er der kommet nogle piller til min hjemby, der bliver kaldt krydser. Jeg har fået af vide, at det en eller anden form for medicin. Dem der har prøvet det siger at virkningen er noget lignende ecstasy, og i mit hoved passer disse to ting ikke sammen.
Så er der nogle her inde der har mere viden end mig på området?

M.v.h. Wuschhead

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Metadon, og i visse kredse Rohypnol, og i endnu andre Clonazepam. Fuck slang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nu har jeg googlet lidt. Hverken metadon, rohypnoler eller clonazepam passer på beskrivelsen fra veninden, som lød således i SMS (det kan være lidt svært at tyde:P):
"Hm. daa jeg tog mine første gang, der sad jeg og hang helt vild, men d var fordi jeg var stiv ogs, og du ved joo godt at man ik må tage stoffer, når man er ked. Men hvis du bar sidder og hygger med dine venner ik så sidder dine øjne og fucker lidt, nogle gange ligesom når man tager kiks, men så ligepludselig så har du d bar mega fedt og vil bar fyrer den max af, og man bliver ik sådan belastende ligesom man nogle gange gør når man tager kiks;-)<33"

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det lyder da fint nok som en downer af en art, set fra et rimelig uprofessionelt point of view. Nogle folk kommer fx også op at køre af ketamin eller GHB... Så det skal du ikke tænke så meget over. Det er sikkert enten metadon eller rohypnol, I har fat i, eller andre stærke prescription downers.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

og så husk lige ikke at blande det med alkohol. det og metadon er ikke særlig respirationsfremmende. men det vidste du jo godt.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
krydsere = rivotril

/////Krydsere er et slang der dækker over flere stoffer - alt afhængig af miljø/landsdel etc..../// Du kan tjekke om din pilletype kan bestemes på http://www.medicin.dk ---> Medicin ----> Identifikation

HopIFjordeN edit///

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Okay... Rivotil/clonazepam passer vist bedst på beskrivelsen. Kan kun finde bi-effekterne, så hvad er virkningen?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Søg dog mandse... http://benzoinfo.dk/
-du kan desuden finde mange tråde omkring benzodiazepiner herinde...

////Låst

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]