Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 apr 2024 11:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: GHB-dosering?
Indlæg: 24 sep 2002 11:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 aug 2002 01:01
Indlæg: 62
Geografisk sted: Kbh.
Hvor meget GHB skal man indtage for at få en nogenlunde virkning, og er der ting man skal undgå at indtage under påvirkning af GHB [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

På forhånd tak.
MVH Indra [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB-dosering?
Indlæg: 24 sep 2002 14:06 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Det er lidt forskeligt! Nogen skal have 2g. første gang, andre 4g. Efter korttids brug skal man have mere og mere for at få en virkning.

Du må endelig ikke blande GHB med alkohol eller Benzoer, eller for den sag's skyld noget beroligne medicin (dette gælder også kodein [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img])


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB-dosering?
Indlæg: 24 sep 2002 15:51 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
En optimal GHB-dose er som regelt 3-5 gram.
Dog bliver der næsten aldrig skabt tolerance, som daffy ellers skriver, så når man har fundet sin personlige dose, så kan man bruge den fremover.

Bør ikke blandes med alkohol, benzodiazepiner, opiater og muligvis kokain.


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB-dosering?
Indlæg: 24 sep 2002 16:14 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Hmm Dex, jeg fik ihvert fald udviklet en tolerance! I starten kunne jeg få det små-dårligt, eller ihvert fald bliver ret træt af 6g. Efter GHB 1-2 gange om ugen i ca. et månedet tog jeg 6g. hver gang jeg skulle have en mærkbar virkning?!


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB-dosering?
Indlæg: 24 sep 2002 16:22 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Som jeg skrev, næsten aldrig... Hvis du drikker alkohol 1-2 gange om ugen, bliver du jo også vant til at drikke mere!


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB-dosering?
Indlæg: 24 sep 2002 20:10 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Jeg har aldrig oplevet mærkbar flytning af tolerencegrænsen, ikke engang i begyndelsen af sommerferien hvor jeg indtog GHB næsten dagligt. Selvom dette ikke påvirkede det, kan det dog langtfra anbefales. Personligt tror jeg at jeg er ret så sensitiv overfor GHB, da den optimale dosis for mig ligger på fire gram. Som Daffy skriver skal du undlade at blande med alkohol og benzo'er, desuden skal du undlade at sætte dosen op i starten. Faktisk er det sjoveste - og det tror jeg mange GHB brugere vil give mig ret i - de moderate, rekreationelle doser. Jeg startede selv med rundt tre gram, men inden mit første rigtig forsøg, havde jeg prøvet mig frem med mindre doser. Dette er anbefalelsesværdigt da nogle mennesker er MEGET sensitive overfor stoffet. Spøg bare Tjille [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Mvh. Psyko

[ 24 September 2002: Besked ændret af: Psyko ]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB-dosering?
Indlæg: 24 sep 2002 20:14 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Ydermere bør du nok undlade at tage GHB mere end en gang om ugen, dette bevirker også at tolerencegrænsen ikke flytter sig, samtidig undgår du afhængighedsproblemer.

Mvh. Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB-dosering?
Indlæg: 24 sep 2002 20:31 
Offline
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 nov 2001 02:01
Indlæg: 2033
Psyko>

Jeg mindes da ellers at vi engang nåede op på ni... eller var det tolv?

Mjah... nevermind! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB-dosering?
Indlæg: 24 sep 2002 21:05 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Saiko-pod: Du var vist oppe på ni (ved ikke om du senere har været oppe på højere doser), men jeg lå kun på otte og faktisk blev jeg også smådårlig til sidst. Så faldt jeg i søvn, men det var så også iorden. Klokken var jo alligevel lort om natten.

Mvh. Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB-dosering?
Indlæg: 24 sep 2002 22:46 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Jeg var oppe på 12-13g. på en aften uden nogle problemer på en aften. Og jeg tror da dex har rundet de 20g.

Afhændighed? GHB-afhændighed er en gave [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB-dosering?
Indlæg: 24 sep 2002 23:38 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
hehe.. plejer ofte at nøjes med 2-3 gram.. og tager jeg mere end det på en gang går jeg i bredderne.

hmmmm tænker på en lejrtur med skolen for nylig.. og tænker på den forbandede mørke skov, hvor det var næsten umulig at ramme en fornuftig dosis... hmmm husker en person som gik tidlig i seng *LoL*


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB-dosering?
Indlæg: 25 sep 2002 08:25 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
@Daffyduck: Jeg tror også sagtens at Saiko-pod kunne komme langt op, hvis han da ikke allerede har gjort det. Han er noget mere hårdfør end undertegnede, men han har da også væsentligt mere kropsmasse at gøre godt med.

@Indra: Hold dig fra at tage GHB for tit, afhængighed er en bitch! And she will take all of your money too [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

-Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB-dosering?
Indlæg: 25 sep 2002 23:24 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Jeg har selv prøvet at drikke GHB stort set hver aften i 2-3 måneder... det er ret fristende, da rusen er så kortvarig og man ligefrem har det godt bagefter...

Og ja, jeg endte på omkring 21 gm. en aften, hvor jeg battlede GHB med et andet medlem! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det skal lige siges at jeg tabte med 4 gram! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team