Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Rodnet
jeg har her på det sidste oplevet at pigmenten hos 2c-b påvirkede mennesker skifter til en mørkere hudfarve/sommerbrun.
Mig selv samt andre der har prøvet det, har underpåvirkelsen skiftet hudfarve. ikke at det er en del af "Mit" trip. for har set det uden at være påvirket af noget. og andre har ligeledes omtalt mig som meget kønnere når de har omtalt mit udsenede på 2c-b?

undre mig bare. er det en kemisk reaktion, ? eller er det bare fordi at man har det så godt at kroppen tror at det er sommer? kan ikke selv finde nogen logisk forklaring.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Nu har jeg ikk prøvet 2c(x) af nogen art. Jeg ved heller ikk så meget om det, men kunne forestille mig at man kunne få en anden hudfarve i det at man evt har det varmt. At det så lige er brun, undre mig en hel del, da jeg ville gætte på en rød farve istedet. Det er lige mit umiddelbare gæt :D Håber det kan bruges

- Techno Tramperen!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Jeg kan VIRKELIG ikke forestille mig at det er andet end en kemisk reaktion. Det er ligemget om man er glad eller om det er sommer, det handler bare om sollyset... Men er du sikker på det ikke er placebo?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg er virkelig sikker på at det er indbildt. :)

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Måske bare noget du tror, når du jo er påvirket af stoffet? Det giver jo trodsalt en rimelig visuel effekt.

Titel:
Medlem

læs nu hvad gutten her skriver, han skriver jo lige netop, at andre også har sagt det.

Titel:
Medlem

Det er bestemt ikke noget jeg tror.
jeg har også tanken om det er noget med udskillings processen, ved ikke så meget om molekyler og kroppens nedbrydning. men kan da forstille mig at kroppen også udskiller div. forskellige stoffer igennem huden, samt den største udskillelse sker igennem leveren. altså f.eks. amfetamin bliver jeg lættere hvid af, pga sammentrækningerne af blodkarene.
det er der en ok logisk forklaring på.
men med 2C-B? kan det være noget at gøre med nogle af de grundstoffer der er sat sammen for at binde molekylet? der eksponeres udigennem huden som har en ændring på blodkarenes blodgennemstrømning eller sådan noget? ved det virkelig ikke.
bare et meget underligt tilfælde, bestemt noget jeg vil holde øje med i andre sammenhæng.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg har også hørt folk sige at der er heroin i de fleste ecstasy-tabletter, at GHB OG 2c-i er flydende ecstasy, at LSD opløser ophober sig i ens rygrad og at amfetamin opløser den (i teorien skulle hjernen så ende med at falde ned i bunden af ryggen da rygraden er væk og eftersom alt den syre der var ophobet i den ligger ned i bunden så så lander hjernen i det = evighedstrip) og at ritalin virker præcis ligesom amfetamin hvis man blander glasskår i det fordi at det river ens næse til blods så ritalinen bliver optaget meget hurtigere derigennem...
Stol ikke på hvad folk siger medmindre de bakker det seriøst op med gode kilder - og husk kilde-kritik!

Tager i betragtning at der ikke umiddelbart er nogen der har skrevet om dette inde på bluelight eller nogen andre steder og at 2c-b er et stof som relativt mange har prøvet, ville jeg konkludere at det er en røver.

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
\\OT
FarmerFyr skrev:
LSD opløser ophober sig i ens rygrad og at amfetamin opløser den (i teorien skulle hjernen så ende med at falde ned i bunden af ryggen da rygraden er væk og eftersom alt den syre der var ophobet i den ligger ned i bunden så så lander hjernen i det = evighedstrip)

Noget i den stil fik vi engang at vide fra en et eller andet misbrugsfyr (det var i folkeskolen) som kom og holdte foredrag om stoffer.
Han påstod ihvertfald at LSD satte sig i rygraden og at man ved stød eller belastninger på ryraden kunne udløse det og derved få "flash back" som kunne vare flere dage alt efter hvor meget lsd der sad.

Fuldstændig sygt at regeringen fylder folket med sådan noget åbenlyst bullcrap.

Titel:
Insane psychedelia user!

Ja, desværre er mange brugere af stofferne lige så gode til at komme med totalt misvisende information som staten er...

Jeg vil gerne opfordre alle til at tænke sig lidt om før det begynder at fortælle ting de ikke er sikre på som facts.
Spørgsmål er selvfølgelig en helt anden sag! :)

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Jeg kan forstille mig det er sved og snavns der giver dette "look".

Senest rettet af CamelJJ 12 feb 2008 04:27, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Hvis man tygger for meget Khat ka' man risikere at få knurhår!! :P

Titel:
Medlem

som sagt, jeg vil følge kaftigt op på det. ville bare lufte min oplevelse af det. og høre om andre havde været der. men blot havde glemt eller forskudt tanken.

vil prøve med det før og efter billede næste gang. hvis jeg har mulighed på givent tidspunkt.. men ja farmer. der er glasskår i god amfetamin, og hash sætter sig som tarmkræft. :/

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
CamelJJ skrev:
Jeg kan forstille mig det er svend og snavns der giver dette "look".

Svend og snavns? :lol:

Titel:
Medlem

ja måske, ved det ikke. ved det virkelig ikke. men har fået det afvide direkte uden at jeg har udfoldet mig på aktiv vis. hvor det har været en hyggetur. ja fuck it.

TOPIC FUCKD. før andet er klarlagt. pleace.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Minimal skrev:
CamelJJ skrev:
Jeg kan forstille mig det er svend og snavns der giver dette "look".

Svend og snavns? :lol:

Ja der skal så stå sved, men vil bestemt ikke afvise at det er Svend der har været igang med lidt makeup mens Champost kiggede væk ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Altså jeg synes ikke der er noget smukkere end en der tripper LSA, blanke øjne, rød i knoppen, kæmpe pupiller og bredt smil... Helt modsat en kogt kixeklapper der koger rundt og ligner et solstiks-offer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]