Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 17:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Dexofan
Junior medlem

Geografisk sted: Odder
Søgefunktionen på siden virker vist ikke og jeg har ikke bemærket nogle topics om det...
Er her nogle der har prøvet Dexofan?
Det er noget håndkøbs medicin mod tør hoste. De koster ca 60kr for 30 og man skal bare spise 10 for at blive rocker blæst...

Junior medlem

Og så er jeg kommet i besiddelse af nogle "nye" Amerikanske piller kaldet Therma Power... Indholdet er dette:
Ephedra 8% - - 300mg
Caffeine - - 200mg
White Willow - 75mg
Cayenne - - 50mg
Ginger - - 40mg
er der nogle der kender disse eller kan beskrive ingredienserne?

Dedikeret medlem

du er så skarp hva?
dexofan er blevet diskuteret 10000000gange, men du kan kun søge på et forum afgangen..... ellers kig under trip reporter.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>

sendt 04 Oktober 2002 14:50

Og så er jeg kommet i besiddelse af nogle "nye" Amerikanske piller kaldet Therma
Power... Indholdet er dette:
Ephedra 8% - - 300mg
Caffeine - - 200mg
White Willow - 75mg
Cayenne - - 50mg
Ginger - - 40mg
er der nogle der kender disse eller kan beskrive ingredienserne? <HR></BLOCKQUOTE>

Ephedre 8% ekstakt, er en reletiv kraftig stimulans, der blever forstærket, når den bruges sammen med koffeinen...
Cayenne=cayenne peber????
ginger= ingefær???

white willow, aner jeg ikke hvad er,

men efter lidt søgning på nettet, kan jeg se at det er slankemiddel der findes i håndkøb i Danmark

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zikterion:
du er så skarp hva?
dexofan er blevet diskuteret 10000000gange, men du kan kun søge på et forum afgangen..... ellers kig under trip reporter.

Ephedre 8% ekstakt, er en reletiv kraftig stimulans, der blever forstærket, når den bruges sammen med koffeinen...
Cayenne=cayenne peber????
ginger= ingefær???

white willow, aner jeg ikke hvad er,

men efter lidt søgning på nettet, kan jeg se at det er slankemiddel der findes i håndkøb i Danmark
<HR></BLOCKQUOTE>

--------------

snublede lige over det her

dansk shop der sælger det

Junior medlem

ups ja... jeg bliver tit kaldt doven... :-)
jeg troede ikke det var lovligt i danmark med 200mg coffein?

Dedikeret medlem

hmm hvorfor dobbelt postede den istedet for at ændre, må have ramt forkert.......

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
ang. Dexofaner, LAD VÆRE! jeg har indtil videre kun hørt dårligt om netop dette stof..
Eller det er jo løgn det jeg sidder og siger, jeg har snakket med et par stykker der bryder sig om det, men det er fåtallet.

Det skulle være et ret negativt trip hvor mange mennesker oplever selvmordstanker. De fleste tænker tankerne og er fornuftige nok til at skyde dem til side. Nogle få er ikke....

Du kan evt. blive afskrækket her:
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=261
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=193

Og så en her der har haft et godt trip så du ikke bliver helt fejl informeret:
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=150

Hvis du beslutter dig til at tage dexo'er alligevel så vil jeg da' ønske dig et godt trip.
Og skriv endelig tilbage her, eller i en ny tråd når du har prøvet (gerne en trip rapport).

VH Speedy

Junior medlem

jeg har selv prøvet det og syntes det var fedt, men min krop var for smadret dagen efter til at jeg vil prøve igen forløbig...

Insane psychedelia user!

Du skal passe lidt på med at sige, "bare spis 10, man bliver rocker blæst".

HR for helvede!

Det er en KÆMPE forskel på hvordan folk reagere! Nogen skal have 4 x dosis for et stille og roligt trip, andre en 1/4 af en normal dosis!

Til folk der overvejer det; Start med 4 piller og prøv dig så frem! Og pas -MEGET- på med redosering, det er ret svært!

Men hvis du er så heldig at få et ordentligt trip, så enjoy! DXM kan være ret lækkert!

Medlem

Geografisk sted: DK
som du sikkert tidligere har bemærket er der vidt forskellige meninger om dexofan.

Jeg personligt skal have 500mg for bare at nå 2 plateau, og der er vidt forskellige meninger omkring dexofan.

IMHO er dexofan en glimrende alternativ til andre stoffer, man skal dog være opmærksom på at man ikke er særlig social når man indtager DXM. Jeg har fx menneskefobi ca. 12 timer efter et DXM trip og de fleste jeg har snakket med har besværligheder med kommunikatioen med op til mindst 8 timer efter et DXM trip. DXM kan være et utroligt trip, men kan samtidig være et trip som mange ikke bryder sig om da man er meget "sig slelv" og ikke er særlig meget til selskab. Det er i hvert fald mine erfaringer med DXM. DXM er et af de stoffer som man skal passe på da det hurtigt får ens virkelighedspopfattelse til at slå et knæk, men det er selfølgelig kun mine personlige erfaringer og opfattelser.
Læs nogle triprapporter og se om du er klar til den slags oplevelser og husk at der er meget forskel fra person til person og at DXM er nemt at trippe på fordi du altid kan spæde op med yderligere pilller.
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
PS: af en eller anden grund, er jeg igen halv-lam [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

PAS PÅ!!!

Dexofaner kan være meget sjove, MEN undgå dem som pesten hvis du tager SSRIere (Fontex seroxat, osv) eller MAOIere, man risikerer en overdosis af seretonin, og der er bestemt ikke sjovt, man kan dø af det...

Så vidt jeg husker er der også en lille procentdel af befolkningen der mangler et enzym til at omdanne DXM...
For at være på den sikre side, så start med dobbelt normal dosis og se om du er OK...

HR, hvar?

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@Eleusis: Mener du ikke det halve af normal dosis? Det er da farligt at tage en dobbeltdosis, hvis man er ultra sensitiv overfor det. Hvilket jeg mener at ca. 10% af den danske befolkning er (ret mig endelig, hvis jeg ta'r fejl).

Mvh. Psyko

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Nogen her som ved om Dexofaner er godt med alkohol, eller om man bare blir fucked up så... Eller hva??
Er de egentlige skadelige på hjernen???

Dedikeret medlem

alkohold forstærker dexofanen så vidt jeg ved, i ret høj grad..........

Medlem

Jeg vil lige starte med at gentage hvad alle andre har sagt: PAS PÅ MED DXM!

Start forsigtigt, med 4-5 piller for at finde ud af om du kan omdanne (nedbryde) dxm i kroppen.

Desuden - PAS PÅ med redoseringer! Det kan sq gå rivende galt....jeg var så uheldig at prøve det selv [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Speedy har vist postet et link til min triprapport over DEN WEEKEND.
Triprapport d.16-17 februar 2002
Aldrig har mine tanker og hukommelse været mere fucked up....og det værste var sq at man ikke selv opfattede det [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] Først adskillige uger efter går det op for én hvor langt ude man har været.

Dxm er et RET uforudsigeligt stof, og jeg har fået forskellige typer af tripoplevelser - på den samme dosis. Alkohol forstærker dxm...og gør det endnu mere uforudsigeligt....
Selvfølgelig skal man så også huske at tage i betragtning at vi alle reagerer forskelligt på dxm.

Du kan læse mere (alt) om dxm på erowid's dxm faq:
Erowid Dxm FAQ

....men nu når jeg har været igennem alle advarslerne, så skal det lige siges at dxm kan være noget så vidunderligt....

Dark Sky

[ 06 Oktober 2002: Besked ændret af: ~~~Dexofanoiden~~~ ]

Dedikeret medlem

Ok... Jeg tror jeg vil ta en 5 stykker på fredag, og så bare drikke mig fuld... Hvor lang tid virker lortet egentlig i??? og hvor lang tid går der, før de virker...

Dedikeret medlem

lad være med at drikke dig fuld, mix ikke et stof du ikke kender med noget der øger virkningen!!!!!

Medlem

Som Zikterion siger - Lad være med at drikke dig fuld inden! Det er dumt og forøvrigt spild af alkohol, da 5 piller dxm - sandsynligvis - vil give en 'fulde-fornemmelse' som havde du drukket alkohol.

Drikker du dig fuld inden får du det højst sandsynligt bare dårligt. Få genstande er nok til at booste dxm betydeligt!!

Det tager ca.1-2 timer før virkningen kommer og så holder den i op til 6 timer.

...men HUSK at dxm IKKE er et party-stof som f.eks. E, p.g.a. den svedhæmmende effekt (= man får det dårligt hvis man opholder sig i varme lokaler), og desuden fordi man bliver 'lettere' asocial på det....

Dark Sky

Medlem

1. gang jeg skulle prøve dem havde jeg ikke lige adgang til internet (dosis) og jeg fik at vide at: "jeg har da set en æde 30 uden at få det vildt dårligt"

så jeg startede med 20, og fik det vildt dårligt. det var meget sjovt, men det blev ved med at blive kraftigere og kraftigere i 2-2½ time da jeg så endelig brækkede mig ud over min vens gulv. jeg vendte mig lidt, og var ikke sikker på om jeg havde brækket mig, og da jeg kiggede var alt brækket væk? (de havde tørret det op, og jeg havde ikke opdaget det)

Hvis du prøver det, skal du prøve at gå en tur... det er som at gå på en luftpude...

well, vær bare forsigtig hvis du skal prøve det. en af mine venner var blæst i næsten 24 timer (med søvn) af 7 eller 8 stk

Dedikeret medlem

Okay... Æv havde ellers regnet med at fråde nogle fredag når jeg fik fri... Hvis jeg nu tar nok ved en halv tolv tiden, og jeg har fri kl 1, så virker de hele dagen?? Det ku da ellers være fedt=)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]