Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Har fået 20 Imovaner/Zopiclon (7.5 mg) og 12 Remeron/Mirtazapin (30 mg)

Hvad ville være forsvarligt at indtage?
Hvad effekt har det på alkohol/cannabis?

Kan ikke rigtigt finde brugbar info på erowid, og jeg har søgt her også...

Gerne hurtigt svar, pft...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
...Har du erfaring med nogen af lægemidlerne hver for sig??
Zopiclon er (for de fleste) RET kraftige sovepiller. De er i og for sig ikke specielt risikable at indtage en højere dosis end "anbefalet" af - men de fleste vil på bare et par stykker blive sparket ud. I bedste fald. Hvis du holder dig vågen, kan du være helt sikker på at du ikke foretager dig noget videre smart - og total blackout er sandsynligt. Hvis det lyder lækkert for dig, så go ahead - lad evolutionens mekanismer fungere! :twisted:
Remeron er antidepresiv medicin med omtrent samme bivirkningsprofil og risici som tricykliske antidepressiver - og jeg tvivler stærkt på at det har nogen form for rekreativ virkning. Muligvis en forbigående følelse af sløvhed og nedsat tankeaktivitet.
Kombination af de to vil sikkert forstærke den sløvende og fordummende effekt af begge medikamenter. Og kombination med THC - og specielt alkohol - vil garanteret gøre din IQ lavere end stuetemperatur i en iglo. Desuden er depressanter og alkohols synergistiske effekt decideret farlig og uberegnelig.
Kort sagt: Hvis du går efter at slå rekorden i menneskelig stupiditet, uden selv at kunne huske en dyt, har du fundet opskriften til succes!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Du kan slet ikke få noget sjovt ud af Remeron. Det er dog rigtig godt at falde ned på efter uppers.

Titel:
Dedikeret medlem

Nu har mig og min fætter taget en hver, så må vi se hvad der sker....

Titel:
In our memories
Brugeravatar

I bliver vildt trætte.. zzzzzz....

Titel:
Dedikeret medlem

Nu har vi taget en til hver :-D

(Og tager nu ud til en kammerat)

Senest rettet af flex 07 aug 2005 15:41, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Og så hører vi ikke mere fra dem i aften... 8)

Titel:
Site Admin

1-0 til dig Prometheus!!!

Det var fanme det sjoveste indlæg jeg nogensinde har læst.

Titel:
Dedikeret medlem

Nej det gjorde i ikke, men det skyldtes at vi tog ud til en kammerat...
Endte op med at tage 8 ialt, fik først blackout fra ca. kl. 0430 til 0800, hvor jeg stod midt på gulvet til en fest, og fandt pillepakken tom...
Jeg indtog også en 4-5 øl, en masse tequila shots, 4 drinks, 2-3 gram tjums og en enkel V2'er...

Det var vist den mest fucked up aften i lang tid...
Skriver nok en triprapport på et tidspunkt, for der skete mange underlige ting, men indtil videre vil jeg sove... Det har jeg nemlig ikke gjort endnu, har været vågen siden lørdag morgen 06.30...

Titel: Tsk tsk...
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
flex skrev:
Nej det gjorde i ikke, men det skyldtes at vi tog ud til en kammerat...
Endte op med at tage 8 ialt, fik først blackout fra ca. kl. 0430 til 0800, hvor jeg stod midt på gulvet til en fest, og fandt pillepakken tom...
Jeg indtog også en 4-5 øl, en masse tequila shots, 4 drinks, 2-3 gram tjums og en enkel V2'er...

Det var vist den mest fucked up aften i lang tid...
Skriver nok en triprapport på et tidspunkt, for der skete mange underlige ting, men indtil videre vil jeg sove... Det har jeg nemlig ikke gjort endnu, har været vågen siden lørdag morgen 06.30...

:? ...Nåja, det var DERFOR at jeg besluttede det var omsonst at forsøge at rådgive folk omkring stoffer via denne side... Når ens velbegrundede råd bliver taget SÅ seriøst, er det lidt svært at tage sig sammen.
Flex> Glæder mig ENORMT meget til din triprapport! Fandt du den dybere mening med livet? Føler du dig som et smartere og mere afbalanceret menneske efter oplevelsen? Jeg er sikker på du må have imponeret alle til festen med dit fantastiske vid!
Det er pionerer som dig der gør at Psychedelia.dk har så fantastisk godt et ry i medierne! :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Kan du lige citere hvor jeg fik et konkret svar på mit spørgsmål?
Du skrev ikke andet end at du synes jeg er en idiot...

Du har vel bare ondt i røven pga. du ikke selv har noget at lamme dig med/ingen gider at feste med dig? Tag dig sammen, og lad være med at være et tudefjæs..

Titel: HAHAHA!!!
Insane psychedelia user!

Flex> Jeg skrev ikke at du VAR dum, blot at du ville BLIVE dum af at indtage de medikamenter du foreslog... Og det ser ud til at du med lidt held har opnået en permanent effekt - det lyder i hvert fald som om det virker godt endnu! Tillykke! :D
Du fik masser af meget konkrete svar på hvordan hvert af medikamenterne ville virke. Det var kun fordi jeg var i godt humør at jeg gad opsummere effekterne, da du åbenbart var for stor en spade til selv at slå effekterne op på http://www.lmk.dk .
:P *GGG* ...Og jeg vil lade dine kommentarer om at jeg er et narkoløst, venneløst tudefjæs stå lidt for sig selv... Nogen af os er LIDT smartere end at vi gider lamme os i sovepiller og nervemedicin.
:twisted: Jeg græder IKKE snot den dag du brænder fingrene, knægt!

Titel: Re: HAHAHA!!!
Dedikeret medlem

Jeg spurgte faktisk ikke om effekten, jeg spurgte om hvor mange jeg skulle tage, og da du ikke svarede på det måtte jeg jo prøve mig frem...

Men ja, PISSE god HR fra din side...

Prometheus skrev:
Det var kun fordi jeg var i godt humør at jeg gad opsummere effekterne, da du åbenbart var for stor en spade til selv at slå effekterne op på http://www.lmk.dk .

Hvor skulle jeg dog kende den side fra? Det er jo ikke for sjov jeg spørger... Og tror du ikke de anbefaler en del mindre end hvad man bliver lam af?

Lad os slutte den her diskussion nu, den er vist ikke helt efter reglerne...

Insane psychedelia user!

Det er ALT for nemt at jorde typer som dig i en diskussion, til at jeg alligevel gider bruge mere tid på det.
Siden hedder http://WWW.PSYCHEDELIA.DK, ikke http://WWW.NARKO.DK. Den blev oprindeligt stiftet for at udveksle erfaringer omkring bevidsthedsudvidende planter og substanser - IKKE misbrug af nervemedicin.
Jeg ville ikke sige hvor mange af dine piller du skulle spise for at blive "lam", fordi jeg ikke anser tilstanden for konstruktiv på noget plan, og tvivlede på at du ville gøre det. Jeg tog åbenbart fejl. Hvis du synes blackout på nervepiller er det optimale sus, kan jeg anbefale dig at få en lobotomi! Man skulle blive så deeejligt tom i låget af det! :twisted:
:P Mods eller admins skal være velkomne til at lukke tråden efter velbefindende... Jeg har åbenbart for megen tid siden jeg forsøger at opdrage på den slags åndsamøber....

Dedikeret medlem

Prometheus skrev:
Det er ALT for nemt at jorde typer som dig i en diskussion, til at jeg alligevel gider bruge mere tid på det.

Hvorfor vil du jorde mig? Har jeg gjort dig noget?? Bare fordi jeg hygger mig... Og hvad ved du egentlig om mig?

Prometheus skrev:
Siden hedder http://WWW.PSYCHEDELIA.DK, ikke http://WWW.NARKO.DK. Den blev oprindeligt stiftet for at udveksle erfaringer omkring bevidsthedsudvidende planter og substanser - IKKE misbrug af nervemedicin.

Hvorfor tager du så kattebedøvelse? Det virker for mig RET narko-agtigt...

Prometheus skrev:
Jeg ville ikke sige hvor mange af dine piller du skulle spise for at blive "lam", fordi jeg ikke anser tilstanden for konstruktiv på noget plan, og tvivlede på at du ville gøre det.

Hvad rager det også dig om det er konstruktivt...? Du kan da bare blande dig udenom hvis du ikke synes om hvad jeg foretager mig... Jeg synes da heller ikke dit forbrug af lady-k lyder særligt konstruktivt, men det er DIT forbrug... Kunne du ikke bare have ladet være med at svare????

Titel:
Insane psychedelia user!

Dumme spørgsmål får dumme svar. Og 16 årige bør slet ikke gå og lamme sig, slet ikke på tilfældige medicinkombinationer!

Titel:
Dedikeret medlem

Ihh ja, pisse dumt spørgsmål...

(Fra forsiden)
Hvad psychedelia.dk er til:
Harm Reduction (Skadesbegrænsning) - Har du spørgsmål omkring dosering, indtagelse og andre praktiske emner, er vores forum til rådighed.

Titel:
Insane psychedelia user!

flex skrev:
Harm Reduction (Skadesbegrænsning) - Har du spørgsmål omkring dosering, indtagelse og andre praktiske emner, er vores forum til rådighed.

Hvad hjælper det når du, på trods af at du frarådes det af sandsynligvis den mest kompetente person på dette forum, når det kommer til det område, alligevel tager de skide piller? Brug dog hjernen, mand!

Titel:
Dedikeret medlem

Jo, men du kan jo selv tage et kig på den måde han svarede mig på... Det kan man (JEG ihvertfald) ikke tage seriøst...
Jeg fandt så ud af at der var noget om snakken, og kom tilbage for at uddybe min oplevelse, men blev mødt af endnu mere svineri...
Ved godt det var enormt dumt, men det kunne jeg jo kun finde ud af på en måde...
Og hvor kompetent han er ved jeg nu ikke med alt det had til andre mennesker...

Titel:
Insane psychedelia user!

flex skrev:
Og hvor kompetent han er ved jeg nu ikke med alt det had til andre mennesker...

Jeg hader ikke mennesker som sådan. Jeg hader ignorance - og ignorante mennesker.
...Og hvad har det med min kompetance på rusmiddelområdet at gøre??
Jeg besvarer indlæg sagligt, og med præcis den tone der passer mig. At du ikke kan fatte en lidt grov humor, er nok mere dit problem end mit...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]