Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 jun 2024 03:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Ren MDMA!!!
Indlæg: 23 okt 2002 20:07 
Offline
Relativistisk båthorn

Tilmeldt: 18 maj 2002 01:01
Indlæg: 2521
Jeg har heller ikke set en eneste rapport der sagligt beviser at mdma i sig selv er skadeligt i moderate mængder.
Alt kan over-doseres naturligvis, men hvis det er sådan man regner er _alt_ jo skadeligt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg ved ikke om jeg er enig i at det er en go' ide at blande 5htp og mdma på samme tid. Jo mere serotonin man pumper ud, jo mere vil man vel også presse systemet?, så jeg vil hellere at 5htp bruges dagen(e) efter til en blød landing.
Men jeg tror alligevel Dex ved mere om det her end jeg gør, så jeg vil ikke ligefrem protestere [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ren MDMA!!!
Indlæg: 23 okt 2002 20:10 
Offline
Relativistisk båthorn

Tilmeldt: 18 maj 2002 01:01
Indlæg: 2521
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af S-white:
hvad er det der 5-HTP for noget? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Ahhh, Endelig får jeg lov til at prøve at være den der si'r det, heheh;

UTFSE!

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ren MDMA!!!
Indlæg: 23 okt 2002 20:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 aug 2001 01:01
Indlæg: 493
Geografisk sted: et eller andet sted
bare ret trist at søge maskinen ikke fungere !!!! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ren MDMA!!!
Indlæg: 23 okt 2002 22:44 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 15 maj 2002 01:01
Indlæg: 245
Geografisk sted: København
Ja, det er vist UTFSE, med tryk på F'et... jeg kan heller ik få den til at virke altid [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Kan I ikke kigge på det, admins? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ren MDMA!!!
Indlæg: 23 okt 2002 23:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 sep 2002 01:01
Indlæg: 87
Geografisk sted: min mors mave ; )
Psyko>>> Hovsa det var hjernenerver jeg ville skrive, men havde den samme mening, man mister jo næsten hele tiden hjerneceller!

Men selvom disse hjerneforsker måske ikke lige har prøvet det, er det ikke ensbetydne med de er dumme?!?! stoffer er jo ikke ufarlige.
Jeg stoler meget på de ting jeg læser i disse blade-serie jeg læser i, da der ikke sniger sig mange fejl ind, når der gør, er der allerede 20 læser der siger "Der er en fejl der og der."

Men det er nok ikke så skadeligt igen som der bliver sagt, hvis man bruger det engang om måneden, men siger heller ikke at en halv flaske vodka er bedre! Dog har stoffer det at det somregel er i hjernen, har da ikke hørt om et stof der ikke påvirker hjernen. hvis der er, så fortæl det da! ville blive meget overrasket.

Når nogle her inde også siger til prs på 14-16 år, at de skal vente da det kan ødelægge kroppens udvikling m.m. Så må det da teoritisk da også være skadeligt for "jer"

Det er disse tanker min unge hjerne tænker rundt i [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ren MDMA!!!
Indlæg: 24 okt 2002 09:48 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
notjer>

Hovsa det var hjernenerver jeg ville skrive, men havde den samme mening, man mister jo næsten hele tiden hjerneceller!
Men selvom disse hjerneforsker måske ikke lige har prøvet det, er det ikke ensbetydne med de er dumme?!?! stoffer er jo ikke ufarlige.
Jeg stoler meget på de ting jeg læser i disse blade-serie jeg læser i, da der ikke sniger sig mange fejl ind, når der gør, er der allerede 20 læser der siger "Der er en fejl der og der."


Hvilke blade og serier?? Hvis du siger andet end science/nature ol, kan du godt regne med at de er præget holdningsmæssigt, i lige så høj grad som nazierne ikke var glade for jøder.

Men det er nok ikke så skadeligt igen som der bliver sagt, hvis man bruger det engang om måneden, men siger heller ikke at en halv flaske vodka er bedre! Dog har stoffer det at det somregel er i hjernen, har da ikke hørt om et stof der ikke påvirker hjernen. hvis der er, så fortæl det da! ville blive meget overrasket.
Hvad påvirker din alkohol da? Din pik? Når jeg drikker bajer, går det sgu i hjernen og virker... Psykoaktive stoffer=stoffer der virker på sindet=stoffer der kommer i HJERNEN. DVS alle sjove stoffer kommer ind i hjernen...

MVH
Ken Ishii


Top
 Profil  
 
 Titel: Ren MDMA!!!
Indlæg: 24 okt 2002 14:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 sep 2002 01:01
Indlæg: 87
Geografisk sted: min mors mave ; )
Illustreret Videnskab...... kan jo ikke regne med det 100% men det lyder okay det der er i bladene. De siger ikke noget med om det er dårligt eller ej(stoffer), men fortæller hvad der KAN ske, ved at indtage det, har jeg fundet mig frem til, ved at læse. De siger heller ikke at man døer af at tage stoffer(selvfølgelig ikke), kan enda huske at de skrev noget med de fleste dødsfald er sket pågrund af omgivelserne. Men de skriver jo heller ikke deres egen mening. Ved sku ikke lige hvordan jeg skal forklar løs, men bladserien-ILLU VID gør det rimeligt godt efter min mening.
Man kan jo kun gå ud fra de ting men har fundet frem til, på den ene eller den anden måde! i eksperitere med det fx, jeg læser om det, da jeg mener jeg ikke er parat til stoffer.


Top
 Profil  
 
 Titel: Ren MDMA!!!
Indlæg: 24 okt 2002 14:25 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
notjer> Illustreret videnskab er meget sjov lokumslæsning ligesom ekstrabladet... Men det er også alt hvad det er. De er SÅ upålidelige mht korrekt information. Det er videnskabens sladderblad nr. 1... Saglig information skal man helst ikke få fra ill. videnskab, hvilket jeg tror de fleste andre science geeks herinde fra vil give mig ret i!

MVH
Ken Ishii


Top
 Profil  
 
 Titel: Ren MDMA!!!
Indlæg: 24 okt 2002 16:32 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 04 feb 2001 02:01
Indlæg: 1284
Geografisk sted: Denmark
HAHA, jeg læser faktisk EB på lokummet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ren MDMA!!!
Indlæg: 24 okt 2002 16:42 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Der er indtil videre kun sket 2-3 Ecstasy-dødsfald i Danmark, hvor der kun har været MDMA i pillerne (i følge politiets årsrapport)... De er muligvis allesammen pga. dehydrering og ikke pga. selve stoffet...

Det er fandme ikke mange!

Tænk lidt over det, og tænk samtidigt på hvor mange danske unge der misbruger pillerne på det groveste i Danmark!

MDMA er relativt ufarligt, og så kan man tilmed huske hvad man har lavet dagen efter!


Top
 Profil  
 
 Titel: Ren MDMA!!!
Indlæg: 24 okt 2002 19:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 sep 2002 01:01
Indlæg: 87
Geografisk sted: min mors mave ; )
Vidste ikke at man kunne kalde et for et sladre-blad, men siger heller ikke det er pågrund af selve stoffet de er døde af, nogle gør sikkert, men det er eddermamme ikke mange. De siger heller ikke det er pågrund af selve stoffet man dør, eller jo hvis man misbruger det selvfølgelig. De skrev mere hvad stoffet kunne gøre ved ens krop, men samtidig havde de dog sat stemning af "skræmme kompagne" De fortalte rimelig meget om stoffet E. mener de skrev det ikke kun var pågrund af stoffet nogle få mennesker døde af, men det var omgivelserne, som et diskotek. Der er jo meget varm på et diskotek, og da E skulle opkoge èn, så var nogle dødsfald pågrund af at diskotekerne var for indenlukkede! I noget af det de fortæller må der da være bare lidt facts i det der fortælles. Men somsagt man kan ikke stole på alt hvad man læser, som man fx heller ikke kan på nettet!
men kan ikke vide mere end man har lært, må bare tage andres erfaringer med mig!


Top
 Profil  
 
 Titel: Ren MDMA!!!
Indlæg: 24 okt 2002 20:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 okt 2002 01:01
Indlæg: 81
Geografisk sted: København
-UTFSE!!! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Det havde jeg skam allerede prøvet adskillige gange inden jeg spurgte, men den virker ikke - hvilket der oz er flere andre, der har bemærket!

Er der så nogen, som vil være så søde at fortælle mig hvad 5-HTP er for noget? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ren MDMA!!!
Indlæg: 24 okt 2002 20:40 
Offline
Relativistisk båthorn

Tilmeldt: 18 maj 2002 01:01
Indlæg: 2521
Hmmm, ja det kan jeg da godt se nu...sorry, men jeg ville bare gerne prøve at sige det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Anyways, google virker: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=5htp

Rettelse: Dex; det er lige præcis det du her nævner man tilsyneladende glemmer i den 'pæne' debat. Nemlig at så mange bruger narko, men relativt få kommer galt afsted.
Der er mange andre ting i livet der statistisk set er langt mere livsfarlige end at spise narko.

[ 24 Oktober 2002: Besked ændret af: JEL ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ren MDMA!!!
Indlæg: 24 okt 2002 21:14 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Ken Ishii: Er Illustreret virkelig så dårligt et blad? Jeg ved jo ikke så meget om den slags, men jeg kan rigtig godt lide det blad. Nu er de jo ikke kun inde i science, de må også havde et par antroprologer ansat eller noget. Plus et par rigtigt dygtige fotografer, for deres fotoserier er da udsøgte [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Helt ærligt, er deres videnskabelige artikler SÅ lousy?

-Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel: Ren MDMA!!!
Indlæg: 24 okt 2002 21:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 okt 2002 01:01
Indlæg: 81
Geografisk sted: København
Har lige været inde på Google og tjekke det - det lyder jo somom det er en slags lykkepiller, derfor helt umulige at købe i DK! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Psyko - Hvad var det, med det der uv-lys?


Top
 Profil  
 
 Titel: Ren MDMA!!!
Indlæg: 24 okt 2002 21:41 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
@S-White: Aner det ikke, det er Speedy der ævler løs om det.

-Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel: Ren MDMA!!!
Indlæg: 24 okt 2002 21:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 okt 2002 01:01
Indlæg: 81
Geografisk sted: København
Hmmm...han gider bare ik at svare... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ren MDMA!!!
Indlæg: 24 okt 2002 21:48 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Check diskussionen i Visionære Planter!

Griffonia Simplicifolia


Top
 Profil  
 
 Titel: Ren MDMA!!!
Indlæg: 24 okt 2002 22:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 okt 2002 01:01
Indlæg: 81
Geografisk sted: København
Aha...nu blev jeg klogere, tak! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Ren MDMA!!!
Indlæg: 26 okt 2002 20:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 sep 2002 01:01
Indlæg: 46
Geografisk sted: Lyngby
Dex> Indtager du ingen former for anti oxidanter som hr? Dette skulle også modvirke den øgede tolerance over for stoffet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team