Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Hejsa..

først og fremmest vil jeg lige sige, jeg har søgt her på boardet, og fandt kun noget om disse piller ved festbrug - og det er ikke den fakta jeg søger.

Jeg har læst en del nasty om de piller, men spørgsmålet er om, det ikke bare er propaganda, ligesom når man hører om stoffer i mediaerne..

Så derfor vil jeg høre noget RIGTIG fakta om disse piller i slanke-brug.
-det er fordi en af mine kammerater har købt en del af disse piller, også vil jeg lige undersøge emnet lidt, så jeg evt kan få overtalt ham til at stoppe hvis det virkelig er noget lort..

Og jeg ved skam godt, at det ikke rigtig holder med bare at æde piller for at tabe sig - men han synes nu han ville prøve det, da han vil tabe sig nu :roll: :)

På forhånd, tak for hjælpen drenge 8)

Titel:
Medlem

Bare én af en million ECA-stacks. (Ephedrine,Caffeine,Aspirin)

http://en.wikipedia.org/wiki/ECA_stack#Mechanism_of_effect_in_weight_loss

Elllers søg på google efter ECA-stacks. Der er fyldt med info fra forskellige fora.

Og husk nu: NO PAIN NO GAIN!.. eller rettere, NO PAIN NO LOSS! =)

Tilføjelse: Der har været en masse tråde om folk der vil tabe sig ved brug af efedrin eller ECA-stacks. Søg lidt rundt på forummet..

Senest rettet af zappa 13 mar 2008 12:48, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Therma power er noget dyrt skrammel. Det kan langt bedre betale sig bare at lette røven og komme igang med noget motion. Så undgår du også bivirkningerne. Jeg har oplevet kraftig hjertebanken på TP, og en ubehagelig rastløshed.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Therma power er noget dyrt skrammel. Det kan langt bedre betale sig bare at lette røven og komme igang med noget motion. Så undgår du også bivirkningerne. Jeg har oplevet kraftig hjertebanken på TP, og en ubehagelig rastløshed.

Samme her.

En af mine kammerater tog jævnligt TP fornylig, en aften han havde taget lidt for mange (ikke helt sådan helt vildt mange altså..) vågnede han næste morgen på skadestuen. Han havde fået hjertestop og var blevet hentet af en ambulance med det samme..

Så der er helt klart nogle nasty bivirkninger.. jeg vil ikke anbefale dig at bruge dem.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Nu har jeg ingen erfaringer med lige præcist thermapower, men har tit kombineret koffein og efedra ekstrakt hvilket er noget i samme klasse.
Synes det er yderst ubehageligt at dyrke motion osv mens man er påvirket af det da det giver en ubehagelig hjertebanken. Det er godt til hvis man har sovet meget lidt og skal holde sig vågen i skolen en dag.

Men kunne godt forestille mig et længerevarende forbrug på daglig basis kunne være ret så sundhedsskadeligt.

Og så lige et spørgsmål: Har din ven prøvet en løbetur hver anden dag og evt at omlægge hans kost lidt? Hvis ikke så bed ham lige gøre det først i en måneds tid før han overvejer slankemidler. :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Xtreme skrev:
Har din ven prøvet en løbetur hver anden dag og evt at omlægge hans kost lidt? Hvis ikke så bed ham lige gøre det først i en måneds tid før han overvejer slankemidler. :)

Nej det er lige præcis det han ikke kan siger han, han har så svært ved det - forstår ikke hvorfor han ikke bare prøver og leve sundt og træne tit i stedet - men må han jo om ..

Electric skrev:
En af mine kammerater tog jævnligt TP fornylig, en aften han havde taget lidt for mange (ikke helt sådan helt vildt mange altså..) vågnede han næste morgen på skadestuen. Han havde fået hjertestop og var blevet hentet af en ambulance med det samme..

Hold da kæft det lyder nasty - men det er igen ved at tage for mange, det er vel ikke som at bruge det som slankemiddel vel?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Jeg tog dem her for et par år siden, også for at tabe mig og personligt syns jeg ikke det kan betale sig at ta' dem. Det jeg tabte mig røg på igen da jeg holdte pause med at tage dem og så havde jeg stort set konstant hjertebanken og var småirritabel hele tiden...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Atna skrev:
Jeg tog dem her for et par år siden, også for at tabe mig og personligt syns jeg ikke det kan betale sig at ta' dem. Det jeg tabte mig røg på igen da jeg holdte pause med at tage dem og så havde jeg stort set konstant hjertebanken og var småirritabel hele tiden...

Det er jo din egen skyld!

Vægttab handler ikke om genveje, (jo de kan benyttes med succes) men om at ændre livsstil. Hvis du fejrer dit vægttab med at æde burgere og glo tv det meste af dagen, jamen så er det da klart at du tager på igen.

Jeg benytter mig i øjeblikket af et produkt der hedder "Tight!", i forbindelse med motion, hvilket ikke indeholder efedrin. Jeg vil vove at påstå at milde/hårde stimulanser godt kan udnyttes til at tabe sig på. Men det skal være i forbindelse med motion, så man får det ekstra spark og overskud der gør en forskel.

Jeg tror også fejlen ligger i at mange indtager de her slanke produkter dagligt, og tror at de taber sig hvis de kun spiser to stykker tørre brød til aftensmad. Men i virkeligheden gælder det om at spise sig godt og spise sig mæt. Selvfølig med den rigtige kost. ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Hehe jeg har også terma power i mit medicin-skab, men har ikke rørt dem i meget lang tid

De er simplethen for steneren lige meget hvad du har tænkt dig at bruge dem til

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kiliman skrev:
Hehe jeg har også terma power i mit medicin-skab, men har ikke rørt dem i meget lang tid

De er simplethen for steneren lige meget hvad du har tænkt dig at bruge dem til

Jeg smed de sidste ud, og brugte kapslerne. Jeg havde på det tidspunkt lidt et problem med amfetamin i hverdagene. Trode TP kunne hjælpe mig, bare til at tage det væreste af trangen. Men det sidst var det som om jeg fik en underlig rus, og fik også lidt paranoier. Hvilket ikke er rart når man arbejder i butik med mange kunder.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Resist skrev:
Det er jo din egen skyld!

Vægttab handler ikke om genveje, (jo de kan benyttes med succes) men om at ændre livsstil. Hvis du fejrer dit vægttab med at æde burgere og glo tv det meste af dagen, jamen så er det da klart at du tager på igen.

Jeg benytter mig i øjeblikket af et produkt der hedder "Tight!", i forbindelse med motion, hvilket ikke indeholder efedrin. Jeg vil vove at påstå at milde/hårde stimulanser godt kan udnyttes til at tabe sig på. Men det skal være i forbindelse med motion, så man får det ekstra spark og overskud der gør en forskel.

Jeg tror også fejlen ligger i at mange indtager de her slanke produkter dagligt, og tror at de taber sig hvis de kun spiser to stykker tørre brød til aftensmad. Men i virkeligheden gælder det om at spise sig godt og spise sig mæt. Selvfølig med den rigtige kost. ;)

Jo tak, det fandt jeg ud af... Han ville jo hører om Therma Power og derfor gav jeg mine egne erfaringer med lige præsis dette produkt... At der findes "slanke piller" der, i forbindelse med motion, virker efter hensigten er jeg ikke i tvivl om, men jeg er sikker på at der findes bedre alternativer end TP som der, ihvertfald i mit tilfælde, er de ulemper ved som jeg pointere tidligere... IMHO virker motion og den rigtige kost bare bedre...

Titel:
Medlem

Nu er Therma Power altså ikke så dårligt et produkt igen. Det er jo bare en standard ECA-stack. (dem jeg har liggende er ikke TP, men nogen der er lidt stærkere).

Men altså TP virker jo fint og er i sig selv ikke et dårligt produkt, omend de ikke burde bruges som middel mod vægttab kombineret med alt for lavt kcal indtag.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har været på TP dagligt i lidt over 2 år (og ja, jeg ved godt det er helt skudt da man højest må tage dem 14 dage i træk og derefter skal holde pause).

Anyhow, jeg vil ikke lyve. De er skide effektive (specielt sammen med amf), men der har været utroligt mange dødsfald fra folk på TP.

Jeg motionerede villigt (ca. 3-4 timers intens træning dagligt), men en dag fik jeg nogle piller fra en anden adresse på nettet. De piller gav mig en ordenlig forskrækkelse da mit hjerte pludselig føltes underligt og meget meget tungt. Jeg fandt senere ud af at dem man kan købe via den direkte side er kopivarer og altså ekstra farlige.

Man kan kende de originale fra kopierne på at de originale har helt klare kapsler med et relativt mørkt indhold. Kopipillerne (dem jeg fik det dårligt af) har matte kapsler med et lysere indhold i og virker lidt støvede i det.

Så pas rigtig godt på med dem!! De er effektive og ja der skete ikke noget med mig, men det kunne der meget nemt have gjort.

Jeg rør ikk ved de piller mere. Min krop er for smadret til at kunne holde til det.

Titel:
Medlem

Jeg tog dem i en periode på 1½ måned med 2 piller dagligt og det tabte jeg rask 15kg på,

Problemet med dem er bare at hvis man ikke lægger kosten om efterfølgende, så tager man alle de tabte kg på igen desværre.

Jeg kan nu ikke se et problem i at tage dem i forbindelse med et vægttab over en måneds tid hvis man holder sig til maximalt 2 piller om dagen og samtidig har for øje at kostomlægning er en nødvendighed. Man kommer altså desværre ikke let til et vægttab omend det ville være dejligt hvis man kunne.

M.h.t. vægttab så er der ingen vej udenom .. motion motion og atter motion og så en grundig kostomlægning. Så skulle den ged være barberet...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Et tilsyneladende mere sikkert alternativ din ven måske burde kigge på er forskolin.
http://en.wikipedia.org/wiki/Forskolin

Titel:
Medlem

nogen finder dem gode andre finder dem dårlige.. prøv dem og find ud af om det noget for dig ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Som Audhumla skriver ER kostomlægning en nødvendighed.

Og lad være med at gå efter de doseringsforslag som er på TP-pakkerne som er 3-4 stykker dagligt. Det kan være alt for meget for nøgle mennsker. Og dem som har prøvet at spise lidt for mange TP vil give mig ret i at det er enormt ubehageligt at få for meget.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
godz skrev:
nogen finder dem gode andre finder dem dårlige.. prøv dem og find ud af om det noget for dig ;)

Ja, shop lidt rundt og prøv det ene lorteprodukt efter det andet indtil du finder det mest virksomme og mest sundhedsfarlige. :roll:

Dagligt indtag af stimulanser med vægttab for øje er ikke sundt, basta.

Let din røv og hæv din forbrænding ad naturlig vej. :x

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]