Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 10:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Er det en virkelig dårlig idé eller hvad? Havde håbet at man måske kunne tilføre sit LSA trip noget energi fremfor den stener følelse der som regl følger med (for mig i hvert fald).

Havde regnet med et mildt trip på måske 4-5 HBWR og måske 0,5 g kokain.

Har nogen erfaringer med den sammenblanding, eller evt. en blanding med amfetamin?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg ved godt det ikke helt er det samme, men jeg har gode erfaringer med svampe+amfetamin, da jeg ofte bliver hårdt ramt af bodyload'et svampene giver, især ved 4+gr.
Amfetaminen, i små mængder, giver lige det overskud der skal til for at jeg kan befinde mig i en relativt vertikal stilling gennem det meste af trippet. Men stadig små mængder, højst 150mg.
Ved ikke om du kan bruge det, men det kan jo være.

Titel:
Medlem

jeg har hverken prøvet coke eller LSA, men ved at begge stoffer får blodårene til at trække sig sammen. Jeg ville nok lige tjekke en ekstra gang inden jeg blandede de to

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ikke lige akkurat LSA, men LSD og svampe m.fl. har jeg kombineret med kokain eller amfetamin, og det føles selvfølgelig lækkert, som stimulanser altid gør. Så længe man ikke er i søvnunderskud, og så længe man holder anstændige doser, så kan man godt kombinere dem uden at blive fucked up i forkert forstand. Jeg kan godt anbefale at benytte stimulanser til at give et trip et friskere pust, og især hvis man vil have et mere aktivt og udadvendt trip, dog kan det (som sædvanligvis) være irriterende med coke, da man jo skal redosere ret ofte. Stimulanserne vil højst sandsynligt også fjerne noget af dybden ved trippet, men ikke ødelægge det som en fed oplevelse.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Jeg kan ikke forestille mig at kombinationen af LSA og kokain vil være særlig behagelig. LSA'en har et ret betydeligt bodyload i sig selv.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Siger mange tak for feedback, og jeg forsøger mig lidt frem. Skal nok melde tilbage hvordan det virker, så hold lige tråden åben et par dage endnu!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tvivler på, at det er en god kombo. LSA er jo kendt for at give maveproblemer, kvalme osv. Det samme kan kokain give.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har aldrig oplevet nogen former for maveproblemer eller kvalme på LSA... Men er klar over at mange oplever det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Thorsted skrev:
Jeg har aldrig oplevet nogen former for maveproblemer eller kvalme på LSA...

Det sagde jeg også selv indtil jeg spiste 13 knuste HBWR frø. Det var hævnens time, for ikke at sige timer.. Selvom det helt sikkert har været et af de mest berørende og bekræftende trip i mit liv. Utroligt drilagtigt mindfuck, de mest langt ude tankespind men fantastike visuals!!

Off topic.. Jeg ved det :)

Mht. kombinationen. Jeg har prøvet stofferne hver for sig, og jeg tror bestemt ikke at jeg ville finde det behageligt. På psykedelika nyder jeg altid den indre idyliske ro, det er svært når man er på coke!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Lige en tilbagemelding:

Kombinerede 4 HBWR med kokain i lørdags, og der fungerede helt fint. Dog synes jeg ikke rigtigt man mærker suset fra coken på samme måde, men det var hverken ubehageligt eller noget i den dur.

Visias: Jeg skal ikke kunne sige hvorvidt jeg vil opleve maveproblemer ved så høje doser - men det gør alle jo nok. Dog har jeg set folk få både mavekneb og folk der har kastet op på under 5 frø, og det har jeg aldrig selv oplevet. Nå... off topic.

Titel:
Medlem

hvordan føltes det i kroppen?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Hey...jeg tror det er en dårlig kombo. Jeg har prøvet den med LSD med et ret speedet, ubehageligt trip.

Titel:
Jeg har prøvet amf og en lille dosis svampe.
Brød mig ikke rigtig om det, da jeg sys at stimulanser stjæler det magiske når mand indtager psykadelia.
Bodyloadet var dog nais. Sluttede af med noget morfin, og det kan anbefalses.

Morfin og Svampe

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Var der ikke nogle som omkom engang, ved en eller anden uheldig cocktail??
Noget med svampe og.. coke.. eller benzoer. eller begge del
Kan ikke lige huske det, men pas på med al den blanding.

Titel:
Luca-main skrev:
Var der ikke nogle som omkom engang, ved en eller anden uheldig cocktail??
Noget med svampe og.. coke.. eller benzoer. eller begge del
Kan ikke lige huske det, men pas på med al den blanding.

Jeg tror det var svampe med benzo og ecstasy tabletter. men hæng mig ikke op på det

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

balle skrev:
hvordan føltes det i kroppen?

Jamen det føltes ret lækkert som LSA nu engang gør, men i kombination med kokain kunne jeg fint holde mig i gang mens trippet kørte. Jeg vil faktisk påstår at jeg godt kunne ha' fået en fed aften i byen på det også, hvis det var det jeg ville!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]