Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ketamin 2
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har for en lille uges tid siden i Goa kobt 5 flakser ketamin der hver skulle indeholde 50mg ketamine hydrochloride, men efter endt toring, viser det sig at der er langt mere end de 250mg etiketten skriver, der ligner paa eyeball ca. 2500mg. Jeg taenker at det kan have noget med molaervaegten at gore, men jeg er ikke kemihaj nok til at kunne sige noget med sikkerhed. Saa nu sporger jeg lige nogle af norderne her paa boardet. Paa Forhaand tak for hjaelpen.

Titel: Re: Ketamin 2
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
inddamp det og vej resultatet?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Pony skrev:
Jeg har for en lille uges tid siden i Goa kobt 5 flakser ketamin der hver skulle indeholde 50mg ketamine hydrochloride, men efter endt toring, viser det sig at der er langt mere end de 250mg etiketten skriver, der ligner paa eyeball ca. 2500mg. Jeg taenker at det kan have noget med molaervaegten at gore, men jeg er ikke kemihaj nok til at kunne sige noget med sikkerhed. Saa nu sporger jeg lige nogle af norderne her paa boardet. Paa Forhaand tak for hjaelpen.

:) mon det ikke er 50 mg per ml, og hver flaske indeholder betydeligt mere end en ml (såsom 10 ml)? Det ville forklare forskellen... Der er typisk også lidt forskellige hjælpestoffer i ketaminopløsning, så som natriumchlorid for at indstille toniciteten, men det er ret små mængder.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Maaske er det 50mg pr ml, da det stemmer bedre overens med mit ojemaal. Har desvaerre ingen vaegt da jeg ikke tror det er specielt smart med en narkovaegt i Indien.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]