Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 maj 2024 19:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 06 dec 2002 00:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2002 02:01
Indlæg: 3
Geografisk sted: DK
Er der nogen der ved hvordan det er muligt at pakke cola ind saa det ikke kan snuses af vovserne? Kom gerne med gode ideer til hvordan det er muligt at sende i brev... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2002 01:09 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
som Dex (tror det var Dex) har skrevet i et tidligere topic, vacum pak skidtet, og få fat i en maskine der kan "svejse" plasticposen sammen, så der ikke kan komme luft igennem - og pak det ind i en bunke NYE poser, som også smeltes i enden, og vask lortet til sidst med en gang brun sæve . .


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2002 15:23 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
hvis det kun er et enkelt gram eller 2, kan man lægge det i en zip-bag, pakke ind i papir.

find så et cd-cover frem, pil bagbeklædningne af (der hvor cd'en sidder)
sæt det hele på igen.. brænd en tilfældig cd, og send lortet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2002 23:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2002 02:01
Indlæg: 3
Geografisk sted: DK
Tak for tips´ne, den med svejsningen lyder dog lidt boevlet, men er vel ogsaa ret sikker.
Men er der nogen der ved hvordan det foregaar i tolden? Bliver selv tynde breve der bare indeholder et brev undersoegt med hunde eller hvordan? Sidder i paradis og vil da gerne vaere til nytte for venner og bekendte [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2002 01:38 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
hehe.. så kan du da lige sende et brev til mig... for at teste om det går gennem tolden [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2002 14:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
HVIS du først når til det punkt,der indebærer,at hundene kommer helt tæt ind på din person,er min erfaring,at man ligeså godt kan hoste op med varen.
Så kan man vacuum pakke indtil man er blå i nakken,de begynder at springe op af dig.

En af mine venner var i Sverige,og havde til lejligheden lavet en meget omstændig indpakning af varerne;også vacuum og adskillige poser.
I samme øjeblik hundende(der var 2),kom i nærheden af ham,begyndte den ene at gø,og den anden sprang op af ham.

Jeg tror at held spiller en meget stor rolle her. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 07 December 2002: Besked ændret af: Gonzo ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2002 15:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 sep 2002 01:01
Indlæg: 46
Geografisk sted: Lyngby
Gonzo> Kunne det ikk også tænke sig at han selv havde fået noget på tøjet eller andre steder udenfor poserne?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2002 00:51 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
F.eks. i hans næse! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2002 04:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 sep 2002 01:01
Indlæg: 55
Geografisk sted: Hillerød... ar ska li æde e´n kix...
man kunne osse prøve at bruge nogen kraftige krydderriger feks. chili eller noget andet og drysse det udover en af poserne det kunne være hundene så ikke ville kunne gennemskue det...

VH batt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2002 04:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 feb 2002 02:01
Indlæg: 40
Geografisk sted: DK
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2002 15:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 okt 2002 01:01
Indlæg: 221
Geografisk sted: nordjylland
ifølge chili(nr 10 årgang 17) ka tøj inpræneres med cola. så selvom hundene springer op ad dig kan panserne ik gøre dig noget fordu siger bare at du tog en streg for et par timer siden og du fik lidt på eks. ærmet eller at du kan lugte de rester der er i din næse.

ellers kunne man vel også lave en slags lokkeduer hvor nogle bare for lidt på tøjet(fx 0,1g) og når hundene så går amok på de to med lidt på kan du udset slippe væk men de bliver koosvisiteret.

du ka jo også prøve at spørge dine leverancer hvad de plejer at gøre [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

@MB har hørt at de er 2,4 men jeg tror det er en bagetel [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
(asso om det er 2,4 eller 4,2)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2002 21:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 sep 2002 01:01
Indlæg: 55
Geografisk sted: Hillerød... ar ska li æde e´n kix...
DN hvis du propper noget ud over dit tøj kan jeg love dig for at de tjekker din taske og alle de andre ting...

VH batt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2002 21:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 okt 2002 01:01
Indlæg: 221
Geografisk sted: nordjylland
@batt
de ska de da ha lov til alt det de vil. det er jo inprængeret så de vil jo ik finde noget i nogle af taskerne [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

hvis det er den med lokkeduerne du tænker på er det self. klart at du ik ska gå og holde dem i hånden. man skal komme lidt efter, mens kagernes opmærksomhed er rettet mod de to andre [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2002 01:32 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 10 jul 2002 01:01
Indlæg: 1850
Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Tænk lige på at en sporhunds næse er 4,2 (eller også var det mere?) milioner gange bedre end et menneskes...
Som Gonzo sige: hvis hunden kommer for tæt på så er det det...

VH


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2002 02:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 dec 2002 02:01
Indlæg: 3
Geografisk sted: DK
Grunden til at jeg bad om raad til at pakke det i et brev, var faktisk fordi jeg havde taenkt mig at sende det. Har sgu ik nosser til at gaa gennem tolden med cola paa mig.
Hoerte ellers om en fyr der havde taget 30 gr. med hjem i roeven fra sydamerika, han kunne saelge det for over en tusse grammet, kvaliteten var hoej nok til at blive cuttet flere gange. Men som sagt har ikke nosser (eller roev for den sags skyld) til at baere det paa mig.
Spoergsmaalet er: Er det muligt at sende med posten???


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2002 08:15 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 21 mar 2001 02:01
Indlæg: 666
Ahh, narkotikasmugling, mit favorit omraade...
Problemet med at sende det er at eftersom det kommer fra sydamerika, er der god chance for at det vil blive checket ekstra grundigt igennem... Og hvilken addresse har du taenkt dig at sende det til?
Det sikreste er nok at have det paa sig.
Narkohunde er kraftigt overvurderede... Det er ikke de schaefere man indimellem ser til en Broendby kamp. At traene en narkohund koster flere hundrede tusinde kr, derfor findes der ikke saerlig mange i Danmark. Personligt har jeg vaeret igennem Kastrup en 10 gange iloebet af det sidste aar, og ikke en eneste gang har jeg set en hund... Kun en enkelt gang en tolder, man plejer at vade direkte igennem.
(Ja, det lyder vanvittigt i 'disse' tider, men lufthavnssikkerhed er en joke. Jeg har haft baade taaregas og en skarp kniv med mig i flyet)
Det skal lige siges at jeg plejer at flyve over Amsterdam, og jeg plejer at koebe et par gram god ryger med hjem uden problemer.

Men hvor skal man have stoffet paa sig, hvis man nu vil smugle? Rent teoretisk set vil baggagen vaere det bedste valg, bortset fra at EU landene pr. 1-1-03, vil scanne AL flybaggage. Man kunne ogsaa forestille sig at Baggagerummet er hvor man ville placere de faa hunde man har.

Det sikreste ville derfor i teorien vaere at sluge det, selvom der her er en risko for at der gaar hul og du doer.
Alternativt kan du tape det til din krop, hvor det vil blive opdaget med en stripsearch, men de kan undgaas...
Hvordan?
Foerst og fremmest saa er der et system der afgoer hvem der bliver taget til side, og hvem der ikke goer.
Myndighederne tager indimellem stikproever, men derudover kigger de ogsaa paa moenstre, kigger paa hvem du er, og hvor du har vaeret.
Eks:
Flyver han fra Sydamerika, Check.
Ligner hans rute en typisk backpackers rejserute (destinationer, varighed, hvilken type billet, osv.), Nej.
Har han vaeret der mindre end 1 uge, Check.
Har han skiftet fly paa mellemlandinger for at proeve at forvirre os, Check
Okay, vi stiller ham lige et par spoergsmaal...
Kastrup har over 20 millioner passagerer om aaret, saa derfor kigger de efter de her ting, og hvis din rejseprofil matcher en smuglers, saa blinker et eller andet paa en skaerm naar du kommer gaaende op til paskontrollen.

Derudover saa forsoeger betjentene at faa en reaktion naar de joker med en: Nu har du ikke noget ulovligt med, vel, hehe.

Bevarer man roen, ogsaa selvom man bliver taget til side, og de kigger i ens baggage, kan svare paa spoergsmaalene, osv, gider de ikke ulejlige sig med at bede dig om at tage toejet af, de siger oaent undskyld og sender dig videre, uanset hvad du har tapet til kroppen.
Politiet anslaar selv at de kun finder mellem 5 og 10 % af hvad der kommer til Danmark.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2002 21:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
F.eks. i hans næse! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

LOL [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 dec 2002 21:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Lars Fars:
hoej nok til at blive cuttet flere gange.<HR></BLOCKQUOTE>

NEEEJ!!! Det skal sgu ikke cuttes op! Føj, prøver du at snyde dine venner!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2002 04:02 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
er det meget rent cola, foretrækket jeg at cutte noget af det op... ellers vågner man op med en temmeligt blodig næse, som er totalt stoppet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2002 12:00 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Jeg vil lige hilse og tilføje, at jeg flere gange har bestilt varer over nettet fra Asien, som er blevet sendt med EMS Speed Post - alle gange har jeg modtaget min pakke indenfor 7 arbejdsdage, i nydelig uåbnet stand - dvs. ingen nysgerrige toldere har snuset til den...

Ellers så husk for guds skyld at sætte et told-mærke uden på, der beskriver indholdet af pakken, så de dovne toldere evt. ikke behøver at åbne pakken! (Herb samples of no commercial value, 0$) f.eks...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team