Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 13:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 84 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel: GHB
Indlæg: 06 nov 2002 11:19 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Psyko, igen må man sige 'har du prøvet det?' nej? SÅ HOLD DOG KÆFT!
Det er meget forskelligt om folk får skrumpepik på amfetamin, jeg har f.eks. kun oplevet det en gang. Og slet ikke på meth, der faktisk er et meget brugt sex-stof i gay-miljøer. Flere bøsser jeg har kendt i tidens løb kalder det konsekvent for 'røv-speed' fordi de optager det analt (det er ikke en joke dette her!), og de rapporterer ikke om manglende potens i den sammenhæng, men tværtimod om at de netop tager det fordi det kan trække deres sex ud i længere tid, da det kan tilbageholde ejakulation.


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 06 nov 2002 11:28 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 sep 2002 01:01
Indlæg: 694
Geografisk sted: Danmark
Jeg har jo kun prøvet alm amf og der får jeg altid skrumpepik, self i forskellige grader... Men det med at holde ejaktuionen tilbage passer... Prøvede engang at få den gakket af, af en pige mens jeg var på amf, og det var bare umuligt at komme [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 06 nov 2002 11:33 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Meth-amf er vist ca. 3-5 gange mere potent end "normal" amf. Jeg tror ikke det er så fedt at være hamrende liderlig, når ens pik kun kan findes med pinchet. Såvidt jeg er orienteret skrumper både amf og meth. nemlig din pik ind til det rene ingenting!
-Psyko<HR></BLOCKQUOTE>

Bullshit,Meth har den fordel at den ikke giver skrumpepik i forhold til f.eks. alm. amfetamin sulfat. Ikke udtale dig om noget du ikke ved nok om.

[ 06 November 2002: Besked ændret af: Anima ]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 06 nov 2002 12:23 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Det håber jeg var en joke anima?? Du er da snot dum hvis du flamer en for at sige noget forkert(som det ikke var) og så selv fyre sådan en gang bræk af!

Methamphetamin sulfat er ca. 5 gange så potent som amphetamin sulfat. Og JO det giver skrumpepik en MASS!!!!!

En eller anden giv lige anima et nyt navn... feks: anima~retardo el. noget i den dur *gg*

shape up!!

MVH
Ken Ishii


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 06 nov 2002 12:58 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2001 02:01
Indlæg: 1989
Geografisk sted: Danmark
fra Ken Ishii:
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Det håber jeg var en joke anima?? Du er da snot dum hvis du flamer en for at sige noget forkert(som det ikke var) og så selv fyre sådan en gang bræk af!
Methamphetamin sulfat er ca. 5 gange så potent som amphetamin sulfat. Og JO det giver skrumpepik en MASS!!!!!
<HR></BLOCKQUOTE>

styr dig, okay jeg kan se at posten kan tolkes forkert da den ikke er dybdegående nok men i bund og grund har jeg ret, amfetaminer kommer i mange formater i-amf d-amf i blandinger osv. så jeg skal med glæde rette posten, men nu snakkede jeg ikke om meth-sulfat gjorde jeg vel.. og nej det meth som jeg har prøvet givet bestemt ikke skrumpe pik i forhold til det amf som er mest tilgængeligt.
Så slap lige af

[ 06 November 2002: Besked ændret af: Anima ]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 06 nov 2002 18:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 okt 2002 01:01
Indlæg: 81
Geografisk sted: København
Hold da helt op I er utrolige at høre på!!
-Godt man ikke har det problem som pige! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 06 nov 2002 18:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 sep 2001 01:01
Indlæg: 219
Geografisk sted: Århus =)
Det skulle du aldrig have sagt, nu kaster alle stodderne fra boardet sig over dig [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 06 nov 2002 18:49 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 10 jul 2002 01:01
Indlæg: 1850
Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Så er du selv ude om det [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

VH Jonas!

PS. Kom over og sid lidt på fars skød [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 06 nov 2002 19:02 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Flere bøsser jeg har kendt i tidens løb...<HR></BLOCKQUOTE>

BUUUUSTEEED! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 06 nov 2002 19:08 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
fra Ken Ishii:
styr dig, okay jeg kan se at posten kan tolkes forkert da den ikke er dybdegående nok men i bund og grund har jeg ret, amfetaminer kommer i mange formater i-amf d-amf i blandinger osv. så jeg skal med glæde rette posten, men nu snakkede jeg ikke om meth-sulfat gjorde jeg vel.. og nej det meth som jeg har prøvet givet bestemt ikke skrumpe pik i forhold til det amf som er mest tilgængeligt.
Så slap lige af
<HR></BLOCKQUOTE>

Du mener vel L-meth og D-meth?

Jeg kan ikke lige se hvorfor meth-sulfat skulle give mindre skrumpepik end meth.HCl


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 07 nov 2002 01:05 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
@dankdawg: Rolig nu, jeg har kun prøvet amfetamin - sådan rigtigt - en enkelt gang. Desuden har jeg hørt mange herinde klage over skrumpepik på amf og jeg kan jo ikke gengive andet end det jeg hører. At du så har en anden opfattelse må du jo selv om, muligvis er det anerledes for meth-amf, jeg ved det ikke...

-Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 07 nov 2002 01:12 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Jeg har altid skrumpe pik på stimulanser, men hvis jeg vil kan jeg godt få rejsning = sex. Problemet er bare at det er sindsygt svært at komme, så efter en times frem og tilbage, og adskellige brændmærker på kroppen, plejer jeg at gi' op [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 07 nov 2002 01:29 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Psyko -> præcis, du aner ikke hvad du taler om. Så luk nu i.


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 03 dec 2002 12:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 dec 2002 02:01
Indlæg: 2
Geografisk sted: danmark/italien
hej dextrose!!!

hvad med en omgang ghb og en og en odentlig streg ketamin??

jeg har ikke gjort det endnu..

men har blandet foxy og når den peaker en streg ketamin...og lidt poppers...

jeg tror aldrig jeg har været så høj... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 03 dec 2002 14:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 sep 2002 01:01
Indlæg: 39
Geografisk sted: Danmark
Ha ha... I skulle prøve at se forsiden at BT i dag.... Det er for grineren...

Ej det er da selvfølgelig synd for de tre unge mænd, men de udtalelser politiet kommer med... Nej nej nej...

[ 03 December 2002: Besked ændret af: Nille ]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 03 dec 2002 23:38 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Endnu et godt eksempel på medie-hysteri...

Det har nok været GBL der har været tale om, eftersom "få dråber" har været nok til at få dem til at miste bevidstheden.


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 04 dec 2002 09:15 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Yeah, eller også har han bare været SÅ beruset at han troede han kun fik et par dråber!

-Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 04 dec 2002 14:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 640
Geografisk sted: Sydjylland
S-white, er du lækker? Har du en fræk krop? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 04 dec 2002 15:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 sep 2002 01:01
Indlæg: 39
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af S-white:
Hold da helt op I er utrolige at høre på!!
-Godt man ikke har det problem som pige! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>


Helt enig... Der er mange fordele ved at være pige....


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 04 dec 2002 17:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 640
Geografisk sted: Sydjylland
Og ulemper..

Spørgsmålet er bare, om der er flest fordele eller ulemper her på et forum med så mange horny addicts [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 84 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 74 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team