Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 15:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Tramadol
Dedikeret medlem

Det burde er et opiat, og haandkoebsnavnet er Dolol... Nogen anbefalinger? Dosering?

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
ja... æd ikke 6 stk 50 mg's og gå på druk. man får det temmeligt dårligt.

ganske sjovt at prøve et par gange, men så er det heller ikke bedre.

mener handelsnavnet i usa er Ultram

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
[ 09 December 2002: Besked ændret af: TJiLLe ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvs du ikke er hooked på Opiater,kan du godt blive morf skæv(eller noget der ligner meget),af 3-5 piller.

Det ER ikke et rigtigt Opiat,ikke engang et Opioid,men kan,som Abalgin,bruges I en snæver vending. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Men kodein er bedre, eller hvordan?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ville egentlig hellere tage Codein end Ultram.
Men Ultram KAN bruges i en snæver vending. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men man må nok sige at Ultram ER stærkere end Codein.

[ 10 December 2002: Besked ændret af: Gonzo ]

Junior medlem

Geografisk sted: HALAMALLA
Codein og morf præp. er nu ikke så fede igen.Hvis man skal have noget godt så få fat i sybatex eller temmer og læg det op i snitter eller lig det i munden. Ikke for at det lige er mig da jeg mener det er lidt for dølle agtigt. >Derimod benzoer er min farvorit.
(det er også pisse irriterende at man får kløe af morf. præp.)Spiste 28 codein piller fornyligt og fik udslæt i knolden.-nederen-
ER DER NOGEN DER KENDER NOGLE PILLER DER STÅR L6 PÅ?????Noget der forresten er fed nok er at æde sig skæv på benzoer og derefter sniffe en MASSE cola og amf. kan varmt anbefales. hvis man da ikke er en lille W.U.S.
Spiste 16 af de grønne og sniffede et halvt gram cola+ 1,5 gram amf. hehe jeg fik da også knaldet et par stykker ned fordi de hoppede ud foran mig.(selvforskyldt)
hygge
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Ethnoman>> floooooooot....

Medlem

Geografisk sted: Gentofte
hmm...

[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Kan man ikke banne sådan en idiot??? eller i det mindste give ham 3-5 advarsler!!!!!!!!!!!!!

[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af EthnomaN:
Noget der forresten er fed nok er at æde sig skæv på benzoer og derefter sniffe en MASSE cola og amf. kan varmt anbefales. hvis man da ikke er en lille W.U.S.
Spiste 16 af de grønne og sniffede et halvt gram cola+ 1,5 gram amf. hehe jeg fik da også knaldet et par stykker ned fordi de hoppede ud foran mig.(selvforskyldt)
hygge
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

ÅÅÅRRRH HVAAAD MAAAND DU ER SAAAAARJJ!!!

JEG VIL VÆRE LIGESOM DAAAARJ!!!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Ethnoman: meningen med denne side er (desværre for dig) ikke at tilråde fokl til at spise "16 af de grønne" (som jeg ikke aner havd er) og sniffe et halvt gram kokain og 1,5 gram amf... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] Hvis du gerne vil have denne udfemærkede informationsside lukkert så et det præcis den måde du skal gøre det på! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
SÅ HOLD VENLIGST DINE [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [B]IDIOTISKE[/ [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] B] KOMMENTARER TIL DIT EGET FUCKED UP SPASSERHOVED INDEN DU SLÅR NOGEN IHJEL MED DINE "FORSLAG" OM HVAD DER ER "FEDT"!!!!!!!
fucking nar... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

PS: jeg ved udemærket godt at personlige angreb ikke er tilladt... so ban me, for jeg gider sq ikke læse post fra folk som opfordrer ting til at gøreting som er direkte livfarlig!

PPS: sorry for stavningen... jeg er lige kommet hjem fra jujlefrokost så jeg håber i tilgiver mig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Legaliser stofferne, men brug dem med måde!

VH Jonas![/LIST]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hey Ethnoman, jeg vil gerne hjælpe dig med at få en plads nede i skelbækgade, men det kan godt være du må slås for din flise! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

-Psyko

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hey Ethnoman
Du er altså ikke specielt kløgtig at høre på.

"Codein og morf præp. er nu ikke så fede igen.Hvis man skal have noget godt så få fat i sybatex eller temmer"?!

For det første heder det Subutex og Temgesic.For det andet er det et stof der heder Buprenorphin,og det er nok et af de dårligste Opiater du overhovedet kan få fat i.

"det er også pisse irriterende at man får kløe af morf. præp.)Spiste 28 codein piller fornyligt og fik udslæt i knolden.-nederen-"

Du vil altid få kraftig kløe af Codein.Codein har ikke ret meget med ordentlige Opiater at gøre.Så taler vi om Heroin,Morfin osv.Du vil(når du har prøvet dem) give mig ret i,at de er noget helt andet end Codein.
Codein er noget man tager hvis man har hoste,eller til nød hvis man har tømmermænd.Og så skal dosis ikke værre ret høj,for ellers får man kløe.Og Buprenorphin tager man slet ikke rekreationelt,det er stoffet ikke godt nok til.

Nogen gange forbander jeg Urban!
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
you tell em' gonzo

hørt .men for at komme tilbage til det Eleusis spøre om så vil jeg mene 2-4stk over en aften er fint vh trold

Junior medlem

Geografisk sted: Tissø
Emnetitel: Tramadol.

Jo, man kan godt blive påvirket ved et indtag på 5-6 stk. 50 mg´er; men ærligt talt: det er ikke værd at spilde tid på!

På sygehuse anvendes det som painkiller, ofte efter en indledende Ketogan behandling -men der er altså ingen sammenlignig de to imellem, man påvirkes kun over en en ganske kort tidshorisont; måske en uges tid - så er man "resistent" også ved indtag o/10 stk.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja,det der sker er jo at ens tolerance ryger i vejret som en raket.(forbandelsen ved Opiater og Opioider).Det er derfor man bliver "resistent".

Det viser sig nu,at det er der muligvis råd for! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Stoffet Naltrexone,der jo som bekendt(?)bliver brugt som antagonist(modgift) ved overdosis af Hero og andre Opiater på skadestuer og lign.skulle ved meget små doser,forebygge denne toleranceudvikling.

Her taler vi om doser på mellem 2-300 microgram om dagen(almindelige Naltrexon tabs er på 50 mg).

En af mine venner,har i en månedstid indtaget Naltrexone,i disse doser,og hans tolerance har ikke flyttet sig en meter siden han startede på det!

I kan selv gå ind på Google og taste Ultra low dose Naltrexone.Så får i en masse læsestof ang. dette.

http://www.dilaudid.net/

Ovenstående addy,er en fyr,Mike Strates der har lavet en egentlig afprøvning,og resultaterne er endog meget lovende.Kig i Projects. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det er muligvis lidt of topic men hva faen. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 21 December 2002: Besked ændret af: Gonzo ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]