den måde det påvirker hjernen på ...
du har vel selv taget det, så du må da kunne huske hvordan det har påvirket dig Dextrose, hvordan føler du at LSD påvirker dig i forhold til psilocybin...?
lsd påvirker mig dybere end psilocybin, den er tager hårdere fat, længere nede i psyken. efter et lsd trip føler jeg mig også smadret/flad i hovedet. hvor jeg med psilocybin oplever at være helt klar i hovedet.
Flashbacks, er psykisk betinget, derfor får kun folk der ikke er forbedret på en kraftigt oplevelse flashbacks. fordi de simplethen ikke har oplevet noget i deres liv, som de kunne måle med den stærke oplevelse, derfor tror jeg at folk nemmere kan få flashbacks med lsd, da de nemt kan overdosere, og derved få en langt kraftigere oplevelse end forventet, og hvis de bliver skærmt, vender det tilbage som flashbacks. hvor man med svampe, ihvertfald de svagere cubensis og spidsnøgen, skal spise rimeligt mange for at få et rigtig hidsigt trip. så det er jo nok ikke stofferne i sig selv men måden at dosere på og forventning til oplevelsen.
|