Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 01:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Cola og E
Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Hej
Nytårsaften regner jeg med at menuen skal stå på Coke og E. :-)

Men har hørt at dette skulle være en dårlig mix? Nogen der har nogen erfaringer??
Evt. hvilken rækkefølge ville være bedst??

Insane psychedelia user!

Min erfaringer sige at kokain som regle slår MDMA-rusen ned! Så ikke noget særligt god kombo synes jeg. Tag dog istedet kun et af stofferne.

Medlem

Ja... men jeg tror bare ikke at Cola'en holder særlig længe. Har kun ½ g, jeg har dog aldrig prøvet det ordentligt før.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
hmm... nu ved jeg ik så meget om cola, men hvis du starter med cola og så sener da du ka mærke at det ik virker mere tage e, så tror jeg nok det ville være fint [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

men som sagt ved jeg ik så meget om cola (har aldrig prøvet det) [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Som du selv nævner er det en dårlig mix har jeg erfaret. MDMA virkningen forsvinder meget i cola rusen.
Så hvis du endelig vil blande de 2 ting, så vent med at tage MDMA'en til Cola'ens virkning har aftaget....Eller omvendt....

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Jeg vil ikke påstå at man IKKE kan få det dårligt af det.
Har kun prøvet denne blanding 2 gange, den ene gang uden problemer. Den anden gang fik jeg det også temligt dårligt og knækkede mig.
Det var en nytårsaften for 1 år siden, Men der havde jeg også taget 2 mitzuer, noget amf og cola.... plus selvfølgelig en masse sprut. Så ved ikke om det er cola/E blanding som har gjort det.
Tror nu mere at det var en blanding af det hele.

Men hvis du vil være sikker og have en fed aften, så hold dig til det ene.

Godt nytår

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af -Cuben-:
Som du selv nævner er det en dårlig mix har jeg erfaret. MDMA virkningen forsvinder meget i cola rusen.
Så hvis du endelig vil blande de 2 ting, så vent med at tage MDMA'en til Cola'ens virkning har aftaget....Eller omvendt....
<HR></BLOCKQUOTE>

Okay. Det er ikke så meget det at MDMA virkningen forsvinder i Cola virkningen, men har hørt at folk skulle ha' fået det direkte dårligt af blandingen.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Kokain hæmmer for genoptagelsen af Dopamin i hjernen, og på den måde virker som en "dæmning" og skaber en oversvømmelse af signalstoffet i hjernen.

Ecstasy (MDMA) frigiver store mængder af et andet signalstof - Serotonin.

Men man mener at hjerneskader af MDMA, skyldes at Serotonin-transporterne som genoptager det resterende Serotonin fejlagtigt genoptager Dopamin i stedet for (muligvis fordi at stort set alt Serotoninen er blevet brændt af, og at hjernen i panik genoptager Dopamin som en slags reserve-olie [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]) ... Anyway, det ville forøge riskikoen for hjerneskader væsentligt at kombinere MDMA og Coke/Amfetamin - men hvis du absolut har tænkt dig at gøre det, vil jeg anbefale at tage Coken først, og derefter vente med at spise E, til rusen af klinget af.

Ha' en fed aften!
/Dex

Junior medlem

his du tager kiks kan det sku ik betale sig at bruge 500 kr på cola.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]