(jeg ved godt, at jeg i en tidligere tråd har nævnt, at jeg aldrig ville prøve syre (LSD), men har ombestemt mig lidt siden hen)
Grunden til, jeg så har ombestemt mig - trods jeres gode råd - er fordi jeg igår havde 4 venner, der skulle på mærker, så jeg tænkte, at jeg ville prøve at sidde med dem, for at se, hvordan de ville blive og reagere, da jeg aldrig har set folk på syre før.
Og den oplevelse jeg fik på "tilskuerrækken" ved at se dem, fik mig til at tænke, at det faktisk ville være en mega fed pålevelse. For holde da helt k*** som de havde grineren på hele tiden, og var totalt happy (skalæ lige siges, vi sad hjemme hos mig, gemmen hele deres trip, uden at bevæge os udenfor).
Og bare det at se, dem have det så sjovt, mister jeg lidt min fordom mod at prøve det. For det var slet ikke, hvad jeg havde forventet at se. Så hvis jeg skulle tage det, vil jeg da gerne i samme tilstand som dem

(skal lige siges, jeg ikke lider af psykiske problemer til dagligt overhovedet, den eneste fordom jeg har haft, har være, at jeg ville være bange for at få et bad trip, men det ændrede sig bare 280 % da jeg så dem have det såp sjovt, og være så glade).
Så min pointe er faktisk, at jeg er villig til at prøve det. Og har snakket med et par nære venner, jeg stoler på, og de er såvidt også klar på at prøve det. Her skal det så også siges, at den ene af mine kammerater der vil være med, heller aldrig har prøvet det før. Men regner med vi kommer til at sidde 4 måske 5 stk. i min lejlighed, og ikke flere.
Menb som sagt, min tanke om, at jeg vil få et bad trip, er sådan set fejet af vejen nu, kan man så sige. Så tror I, jeg er "udrustet" nok, tok til at tage det?
Vil bare gerne oprøve samme oplevelse som jeg så, mine venner havde

Jeg har også været inde og læse alt, det der er at læse om LSD, så mentalt er jeg også forberedt på, hvad der kommer til at under trippet. Ved godt, at det kan vare i 12 - 24 timer.
Mit spørgsmål er så også, om hvor mange mærker jeg skal tage på én gang. 1 eller 2? Kunne godt tænke mig at komme "dybere" ned i den psykedeliske verden, med visuals, og ikke "bare" farver. Men komme til en anden verden faktisk (har læst noge triprapporter, hvor de skriver, de kommer til et helt andet univers). Den jeg sad sammen med, så så "bare# farver, og havde mega grineren på over alt konstant. Kunne være voldsomt fedt faktisk, for er på ingen måde bange for det psykedeliske verden mere. Det hjalp faktisk meget, at sidde sammen med folk, der var på mærker, så man kunne få en indflydelse på, hvordan man kommer til at have det. '¨
Men ja, hvad synes I om min situation og valg omkring dette? Er det bedst bare at tage et enkelt mærke, eller kan jeg godt tage to som nybegynder? Vil gerne være 100 % på den sikre side nemlig
OG så lige for at være på den helt sikre side, hvis jeg NU skulle risikere at få et badtrip, som jo ikke kan undlades med garanti (men er fuldt ud forberedt på, at få et nice trip ud af det), men hvis uheldet skulle være ude, ville det så hjælpe og spise nogle benzoer, så man falder i søvn, eller ville det gøre det meget værre? Just in case, jeg er ny begynder, you know

Så har brug for al den viden jeg overhovedet kan få, omkring dette emne.¨
På forhånd MANGE TAK, fordi I gad give jer til til at læse dette, og muligvis besvare min inlæg!

1000 mange tak....!