Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 maj 2024 17:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 11 jan 2003 09:32 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
jeg fatter ik at i piver.... man kan sq da bare tage sin pille og stikke den op i røven . . --- man kan vake hænder bagefter, og der er ingen der siger at man behøver at trække fingeren ud og ind 47 gange.... det behøver kun at være 1..!!!

det er sq da ikke klammere at stikke en pille op i røven, end det er at stikke sig i armen med en sprøjte [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

sorry for min tone, men jeg syntes i er for savansede, at i piver over sådan noget!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2003 15:39 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 15 maj 2002 01:01
Indlæg: 245
Geografisk sted: København
De plejer at virke fint oralt for mig! og jeg har danset længere end 8 timer og efterfestet til langt ud på eftermiddagen på mindre end 3 'lollies'...

Der er meget få ting jeg nogensinde enten vil injicere eller putte op der hvor solen ikke skinner!

[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

[ 11 Januar 2003: Besked ændret af: Zonker ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2003 17:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
HVIS man vil bruge den anale indgang,er det en god ide at opløse pillen/erne i lunkent vand.Måske 1 eller 2 ml.
Man kan bruge en almindelig engangs 2 ml sprøjte til at sprøjte det op i den koralrøde hule [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2003 22:30 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Tror I, det virker for kraftigt, hvis man propper to piller (Rolex) op i røven, når det nu virker så godt?... skulle jeg spørge fra en. [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2003 02:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 sep 2002 01:01
Indlæg: 694
Geografisk sted: Danmark
Det ka vi sq da ik sige uden at vide noget om personens tolerance. For nybegyndere ville det selvfølgelig være alt for vildt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2003 03:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 sep 2001 01:01
Indlæg: 219
Geografisk sted: Århus =)
1. Ja, det spørgsmål kunne have været stillet bedre.
2. Alchoholic, har vi ikke været omkring at du ikke skal udtale dig om ting du ikke ved en klap om??? Så vidt jeg har forstået har du ikke fået prøvet E endnu, og hvis du har så er det da vidst kun 1 gang.....(mener jeg)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2003 04:39 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alcoholic:
Det ka vi sq da ik sige uden at vide noget om personens tolerance. For nybegyndere ville det selvfølgelig være alt for vildt!<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har ikke taget E i 8 måneder, så jeg er skam ikke det mindste fysisk hærdet. Det er også lige meget. Jeg kunne i realiteten lige så godt have ladet være med at spørge, for jeg nøjes alligevel ikke med en enkelt. Der er ikke noget værre end et skuffende trip, og jeg tror egentlig, at to Rolex i røven vil blive et rigtig kraftigt og godt trip (en af dem, hvor øjnene er ved at rulle ud af hovedet) uden igen at være for vildt. Undskyld, hvis jeg tåger, jeg er meget smadret og sulten.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2003 12:05 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
JEG MENER (jeg ved det ikke)
- at når man spiser en kix, bliver ca 30% af MDMA´en optaget, og når man indtager den analt, bliver ca. 80% opatget - Så hvis det er rigtigt, og indtager 2 analt, vil det svare til at spise over 5 kiks, på en gang, og det er jo nok lige vildt nok, når vi snakker Rolex??? oder wasss

EDIT: nåh, så du skulle spørge fra en hva´??? - hahaha

[ 12 Januar 2003: Besked ændret af: TurboTorben ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2003 14:22 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TurboTorben:
JEG MENER (jeg ved det ikke)
- at når man spiser en kix, bliver ca 30% af MDMA´en optaget, og når man indtager den analt, bliver ca. 80% opatget - Så hvis det er rigtigt, og indtager 2 analt, vil det svare til at spise over 5 kiks, på en gang, og det er jo nok lige vildt nok, når vi snakker Rolex??? oder wasss
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg synes, det lyder lidt usandsynligt, at kun 30% af MDMA'en skulle blive optaget i kroppen ved oral indtagelse. Men jeg håber virkelig, det er rigtigt.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TurboTorben:

EDIT: nåh, så du skulle spørge fra en hva´??? - hahaha
<HR></BLOCKQUOTE>

[img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2003 14:53 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 20 jul 2001 01:01
Indlæg: 1073
100 til 150 mg ren mdma, oralt, er det ikke nok, og resten udover totalt overflødigt/spild?

dEEP


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2003 15:01 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 sep 2002 01:01
Indlæg: 694
Geografisk sted: Danmark
Cuben >>> Jo jeg har kun prøvet kex en gang, men jeg kender mange der tar kex og har læst rimelig meget om det herinde, så jeg tror godt jeg kan udtale mig og at 2 rolex i røven er for meget hvis det er først gang eller noget! Så stop med at bitche....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2003 17:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 apr 2002 01:01
Indlæg: 326
Geografisk sted: Århus V.
Kunne vi ikke få en eller flere til at be- eller afkræfte den %-vise optagelse af MDMA og alle andre stoffer henholdsvis oralt og analt?

Det ville da være meget rart at vide. Istedet for at skrive "jeg tror...", så bare lad helt være, for jeg kan da godt sige, hvad jeg tror... Jeg føler bare, det er bedst at lade være, hvis man ikke er helt sikker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jan 2003 23:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 sep 2001 01:01
Indlæg: 219
Geografisk sted: Århus =)
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alcoholic:
Cuben >>> Jo jeg har kun prøvet kex en gang, men jeg kender mange der tar kex og har læst rimelig meget om det herinde, så jeg tror godt jeg kan udtale mig og at 2 rolex i røven er for meget hvis det er først gang eller noget! Så stop med at bitche....<HR></BLOCKQUOTE>

Bitcher ikke, men er træt af at læse dine post hvor det egentligt bare virker som om du skriver noget for at tale med, og ikke for at bidrage med noget...Så vidt jeg ved er her ikke nogen konkurrence i at få flest post !?!?!?!?!?
Desuden er jeg træt af at du fortsat skriver om ting du ikke ved noget om...Jeg kunne da også sagtens sidde og læse en masse om f.eks. heroin, for derefter at udtale mig om det, hver gang der blev stillet et spørgsmål herinde.
Som person ville jeg derfor ikke mene at jeg ville bidrage med noget specielt, da jeg kun ved hvad jeg har læst/hørt. Derudover mener jeg at folk da ville foretrække at få besked fra en som ved hvad han snakker om, og ikke fra en som bare lige vil skrive med....

Nu skal det her ikke udvikle sig til en personlig bitch fight, så hvis du har et svar på dette, forslåer jeg at du PM'er mig, så de andre slipper for at skulle læse det.

Ps. Tag det som konstruktiv kritik, og ikke som om jeg er efter dig...et lille opråb fra Cuben...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2003 00:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 sep 2002 01:01
Indlæg: 1299
Geografisk sted: Sjælland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dEEP:
100 til 150 mg ren mdma, oralt, er det ikke nok, og resten udover totalt overflødigt/spild?

dEEP
<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, det ville jeg egentlig også gerne vide. Fordi LD50 er ved 6 g ren mdma eller deromkring. Giver det ubehag/depression eller lignende over de 160 mg?

EDIT: På Erowid skriver de, at side effekterne forøges betragteligt... Men hvad med selve rusen?

[ 12 Januar 2003: Besked ændret af: AoD ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2003 00:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 sep 2002 01:01
Indlæg: 1299
Geografisk sted: Sjælland
Fandt det her på erowid:

"Overdose Effects:
Vomiting, headaches and dizziness may result from too high a dose of MDMA. Some people are considerably more sensitive to MDMA than others. Be careful if you are using MDMA for the first time or using material of an unknown purity and strength. Always start low"

Men det er jo altid rart at høre førstehåndsoplevelser...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2003 16:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
Ifølge dette link,skulle der ikke være specielt meget at hente ved at stoppe dem op i røven.

Det tyder på,at MDMA har en meget høj biotilgængelighed,og at(modsat Morfin F.eks)at det ikke bliver ødelagt særlig meget i leveren.

Forskellen ville selfølgelig være,at det begynder at virke lidt hurtigere,når man bruger den anale indgang.
http://leda.lycaeum.org/Chemicals/MDMA.139.shtml


[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

[ 20 Januar 2003: Besked ændret af: Gonzo ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2003 17:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
Sorry [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 13 Januar 2003: Besked ændret af: Gonzo ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2003 15:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 sep 2002 01:01
Indlæg: 694
Geografisk sted: Danmark
Det ka sq ik gøre så ondt med sådan en lille pille... Tænk på når du skider eller får den i røven i forhold til [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ( Nej det var ik fordi hun er pige den sku kommer [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] )

Men jeg ville nu være i tvivl om hvor langt sådan en satan sku op! Men jeg tror da sagtens jeg var frisk på det [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2003 21:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 apr 2002 01:01
Indlæg: 71
Hvad mere kan man proppe op i røven [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] ......hmmmm.....glem det


[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2003 00:17 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2001 02:01
Indlæg: 3348
Geografisk sted: Danmark
Analfiksered unge mennsker [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team