Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 00:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Stardust!!
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Hey, spørg inde på www.kix.dk - der har de nok noget information!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Wow endnu en gut fra Fredericia af [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Lækkert... Tjek lige din pm!

Men til topic tjek www.pillreports.com hvis det er....

Site Admin

Fra startsiden, hvor der står hvad psychedelia handler om:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>
Velkommen her til den psychedeliske verden. Her vil du du kunne finde information om brug og dyrkning af ethnobotaniske planter og svampe, og information om psychedeliske stoffer. De gamle shamanistiske kulturer har brugt og bruger også stadig organiske stimulanser og psychedelika, til at komme i et åndelig stadie, hvor de kommer tættere på sig selv og på guderne. Siden her er ikke kun ment til at fortælle om de historiske anvendelser, men også som rådgivende information til alle som har tænkt sig at udforske disse botaniske og entheogene emner.
<HR></BLOCKQUOTE>

Læg mærke til at MDMA ikke falder under nogle af disse kategorier: hverken botanisk, entheogener, eller psychedelisk.

MDMA virkning og forsigtig brug er IMO fint at diskutere. Med at diskutere gade-lamme-piller på den måde hører altså ikke hjemme her.

Så for at gøre en lang historie kort: Fis af med jeres pillesnak til kix.dk. Ellers må vi jo til at hyre et psy.dk tæskehold der kan flække knæskaller rundt om kring i landet(læs: ironi til dem der ikke kender min personlighed)!

Der er sikkert mange der vil kalde mig en "high-society-lammer-snob", men det er også den gruppe psy er beregnet til(ihvertfald oprindeligt). Så man kan lære om de enkelte stoffer. Det er ikke en hygge-lamme klub for børn der vil købe beskidte piller fra en skummel mand.

Hvis i så gerne vil ha mærkelige piller, så æd 100 mg Natriumcyanid, det bliver vi gladest for i længden!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

haha.. go stil ken [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Åben dog det Ecstasy-forum igen!

Junior medlem

Nogle andre der har prøvet stardust og ved om de stadig findes? Det er snart over et år siden at jeg tog dem sidst og fuck hvor jeg savner det trip!! Nogle der har prøvet et teste dem eller kender nogen der har? Jeg har hørt at der skulle være heroin i dem, men aner det ikke!

Medlem

Geografisk sted: Utopia
hørt dex!

Site Admin

Hvorfor ikke bare finde på "den endelige løsning" *gg* og sørge for at de pillehoveder holder sig langt væk... De kan alligevel ikke bruges til noget!

De skal bare skræmmes skal de!

Medlem
Brugeravatar

jeg synes vi skal lave en "bitch fight forum"

Dedikeret medlem

Ken>>> Du får det til at lyde som om hvis man tar kex er man snotdum og ved ik en skid om noget andet!

Der kan da sagtens være nogle som happer happere [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] engang imellem og stadig vide noget om kemi osv... Det er da lidt lamt at sige " Du tar kex, du er dum. Du tar LSD, du er normal" feks. Alle får det til at virke som kex er selve taberstoffet... For hvis det er det, er der fandme mange tabere i Danmark!

In our memories
Brugeravatar

Hahaha... pointe?

Der er mange tabere i Danmark... du har vist aldrig været til en gennemsnits technofest i KBH! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Nåh ja, kola-brian'er rangerer da lavere end pillevrag.

Site Admin

alco> Jeg mener ikke at du/i er dumme. Sådan noget er svært at bedømme over et board. Jeg plejer at bedømme det på folk når jeg møder dem.

Men ligesom religion bliver diskuteret på et religionsboard, sex bliver diskuteret på et sexforum bliver der her diskuteret hvad der er beskrevet i den oprindelige formålsparagraf for siden(den jeg quotede i starten). At jeg synes at kix'e spisende folk ikke er min kop the har intet med dette at gøre(måske lidt, ellers ville jeg jo ikke gide bitche så meget). Jeg refererer bare til hvad boardet er lavet for at diskutere. Naturligvis er der intet galt i at spise piller i ny og næ(Jeg skal da ikke være hellig og sige at det ikke hænder i ny og næ), men det er bare begrænset spændende at diskutere.

Når boardet bliver overrendt af kix'e spisere går den der "high-society" følelse altså ret meget tabt og man føler lidt man render rundt i et virtuelt "ama'r bio" forum.

Så:
Ud med kix'e diskusioner og ind med gode dejlige RC(research chemicals) diskussioner(feks, DPT, DiPT og andre eksotiske sager), psychedelisk opdagelse, spændende ethnobotanik, hjemmedyrk af svampe/hamp og andet der er lidt mere kreativt end det der "piller mig her, piller mig der".

MVH
Ken Ishii

Dedikeret medlem

Ken>>> God forklaring... Det sku du da have skrevet lidt før [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Og Dex nej nu er jeg ikke fra KBH så har aldrig været til en ordentlig techno fest hehe, så ved ik rigtig noget om alle kexe hovederne [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Vil lige være med....
Jeg syntes det har pyntet meget at det kixeforum er forsvundet, og jeg kan sagtens forstå at du ikke har lyst til et "virtuelt ama´r bio"
Jeg går selv i Amager Bio, nogle gange og spiser gerne kix, men absolute ikke udelukkende. og jeg er helt enig i, at diskusionen om hvorvidt en pille er god, eller indeholder heroin, ikke bør foregå her - det er pillreport og kix.dk altså gode nok til (og lavet til formålet)

/ me bakker op om psychedelias oprindelige ånd [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Ken Ishii: Amfetamin, BZP og 4-MAR er vel heller ikke botaniske- entheogene- eller psykedeliske stoffer ?

Insane psychedelia user!

Hey, back off, jeg kender manden [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Ej, jeg må sgu sige at KI og TT's 2 sidste posts gav mening, og jeg foretrækker da også klart diskussioner om stoffer og virkningen og ikke bare sådan nogle "er mit pulver godt/hvad er der i mine piller".

Men, det er jo harm reduction og flere mennesker her har mere pålidelighed end man ser andre steder. Spørger du en tilfældig MDMA pille-bruger, så vil han næppe vide hvad PMA, MDA, og MDE er. Og han ville aldrig vide at han kunne have fået det, der bliver bare skelnet mellem "god pille, dårlig pille, steneren pille, pille med syge halluer" osv.

Så jeg ved ikke rigtigt hvilken side jeg står på.

Alcoholic, som du siger så behøves man ikke at være dum bare fordi man tager MDMA. Man hvis man kommer på et forum med et eller andet nick som "HappyHapper" eller hvad ved jeg og skriver "Eeeeey jeg har bare fået de vildeste happere, ved i hvad der er i dem?"

Så tvivler jeg på at personen er ved noget som helst om kemi eller biologi.

/Jensus

[ 30 April 2003: Besked ændret af: ~Jensus~ ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Det kan godt være kix ikke er det man startede med at diskutere på psychedelia.dk, men jeg er ret sikker på, der er meget mere her, man ikke startede med at diskutere.

Det meste udvikler sig.

Med Ecstasy-forummet slipper folk for alt det bitcheri - de kan bare lade være at kigge i det, hvis de ikke kan lide den slags samtaler. Man må evt. bare holde en stramme linje i forummet, så det ikke bliver fuck-forum v2.

[ 30 April 2003: Besked ændret af: KeNN_aaB ]

Site Admin

Næh, men det er mere specifikt en "en knald med gode sager i"...

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Nåh ja, kola-brian'er rangerer da lavere end pillevrag.<HR></BLOCKQUOTE>

Hvad får dig så til at mene dét?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
ken ishii: Det er jo lige meget. Du skrev selv, at MDMA hverken var botanisk, entheogent eller psykedelisk. Det er BZP, amfetamin og 4-MAR heller ikke, så quit the bitchin'.
Enten handler boardet kun om indianere og gøglere (firkantet sagt), eller også er der plads til diverse syntetiske "partystoffer". Da hensigten med siden er harm reduction, ville det vel være i alles interesse at siden behandlede så mange stoffer som muligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]