Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 03:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: Heo Deo
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Står og skal til at prøve heo-deo for første gang... Men jeg aner egentlig ikke særlig meget om det... Jeg ved der er hvidt og brunt og at d kan ryges og skydes.
Vi har tænkt os at ryge det.

Men hvor meget skal vi ryge?

Køber man d i gram? eller er d delt op i mindre portioner?

Go' Karma [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Du aner intet om det.

Hvorfor vil du så gerne prøve det ?

Medlem
Brugeravatar

Nemlig, jeg aner intet om det. Derfor vil jeg gerne prøve det... for at finde ud af hvad/hvordan det er

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
det SQ ikke den den sundeste indstilning at have... Dex har sagt det før, og jeg siger det lige igen: man skal ikke prøve div. substanser bare fordi de findes.

Du bør nok undersøge lidt nærmere hvad heroin er, da ellers ikke aner hvad du kan forvente af oplevelser, og det er ofte en god basis til en skidt oplevelse.

- Og, med undersøges, menes der at du skulle prøve at bruge søgemaskinen, og/eller erowid.org - det har været vendt et par gange her på siden [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af T^T:
det SQ ikke den den sundeste indstilning at have... <HR></BLOCKQUOTE>

Hmm nej d kan du måske have ret i... Men er vi ikke alle nysgerrige efter hvordan effekten er når vi beslutter os for at prøve noget nyt?

[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] hmm ja tænkte ik lige på erowid [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Men der står ikke hvilke mængder man "normalt" køber det i her i DK??

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Nu har jeg nu ik selv prøvet det, men enhver ved da at mange narkomaner køber 1 fix af gangen... Jeg ved ik hvor meget det er på eller noget...

Forresten tjek triprapporter under kombinationer... Der er vist en rapport med hero...

Jeg vil nu ik anbefale dig at prøve det pga afhængighedsrisikoen!

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Et fix er vistnok på omkring 200mg...

-Psyko

har du overveje hvad der kan ske når du tager det .og bageefter ??? det er ikke lige et stof man tager bare for at prøve det !!! [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Et fix er vistnok på omkring 200mg...

Hva´, er det noget du ved, eller bare en teori?

Enhver førstegangsbruger vil da nakke af, hvis vedkommende indtager 200 mg heroin!?!
Nu ved jeg godt at det plejer at være cuttet op etc. etc., men det ville da være totalt uansvarligt at fråde 200 mg første gang!

@Sick Boy: Du må være en allerhelvedes standhaftig person, der ikke har problemer whatsoever med stoffer, siden du overvejer at prøve heroin.
Men hvis du alligevel skal prøve det crap, så start med små mængder - 10-15 mg rygeheroin - men undersøg nu lige hvad du skal have gang i, før det er for sent [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Better safe than sorry!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ren Diacetylmorfin, som Heroins kemiske betegnelse så fint hedder, er hvidt som sne... Jeg tør slet ikke tænke på, hvad brun gadedope er cuttet op med.

Desuden er dosen for ren heroin så lav, at det ville være nemt for en førstegangsbruger at slå sig selv ihjel, hvis man ikke kendte koncentrationen.

Helt ærligt, der er andre stoffer der er mere værd at kaste sig over.

Medlem
Brugeravatar

jeg synes godt nok lige at du skal tænke dig om meget kraftigt!! og at du tænker dig rigtig godt om!! du er godt klar over at det er MEGET vanedannende... min bedste venindes mor har en ven der har været afhængig af det LORT... jeg har snakket med ham, fordi mine venner mente en overgang at jeg var kommet for langt ude!

men tænk dig godt om! rigtig godt om... jeg vil håbe for dig at du har en større viljestyrke end de fleste!!!
men jeg ville ikke gøre det hvis jeg var dig!

good luck

In our memories
Brugeravatar

Det er ikke farligt medmindre man bliver glad for det, man bliver ikke afhængig den ene dag efter hinanden, det farlige er at det langsomt kommer snigende og har man mange problemer så finder man hurtigt ud af at det er den ultimative løsning på alle problemer, i dårligt humør? så er det ingen kunst at være ligeglad med problemerne hvis man har noget dope

Men hvis du ellers er et diciplineret og ansvarsfuldt menneske så er det ikke farligt at prøve en enkelt gang, så længe det ikke bliver en dårlig vane og en dårlig undskyldning for at slippe af med sine problemer

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Som de andre siger, så tænk dig om før du prøver dette stof. Jeg har selv haft junkier i både den nærmeste familie og vennekreds, så jeg har set hvad det kan gøre mange gange. Det er ikke sjovt.

Er du fass besluttet på at prøve det, så lav en regel om at du kun må prøve det en gang. Bryder du denne regel, bare en eneste gang, så er det på tide at tage i sommerhus i sverige de næste 3 måneder.

Seriøst - start ud med at have en klar regel om hvad du må, og hvad du ikke må. Og hold dig til den.

Mvh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Brun Diamorfin behøver ikke være cuttet med noget.Der er bare base formen.Men det der er her I Danmark er cuttet,så hvis du vil købe så du(og måske en ven) kan prøve det,køb 100mg pr mand.Lav 2 piber ud af hver 100mg.Måske 3,hvis der er stærkt.Men det meste brune dope på gaden,er nogenlunde lige stærkt,så 2-3 piber ud af 100mg vil nok passe.

Og tænk dig så virkligt om.Det stof kan lave lort i dit liv.Som DD sagde,læg nogle regler for hvor langt du vil gå,og hvor langt du absolut ikke vil gå,og hold dig til dem.

Jeg har for nylig fået en påminder om HVOR stærkt det stof er,og det er lige ubehageligt hver gang.

Good luck
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 07 April 2003: Besked ændret af: Gonzo ]

Medlem
Brugeravatar

Ja jeg ved godt at d virkelig kan fucke min tilværelse, men jeg er rimelig sikker på at jeg kan holde mig fra det i fremtiden.

Det er noget der "kun" sker en gang og så ikke mere!!

Men jeg smider en rapport når jeg engang får prøvet det!

Tak for alle jeres svar [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Hygge og God Karma til jer alle
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: nordjylland
JAAA MAND!!! vi ska da ha noget HEO DEO
det ska vi da ha det ska vi da ha... tu dududududud. ahaha [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]DDD hvad sker der ¨å ^^

In our memories
Brugeravatar

Er jeg den eneste der er træt af Equinox, og hans super intelligente kommentarer? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hehe, intelligent - nej, men underholdende... det kan da diskuteres [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
Jeg kan kun beskrive mit møde med hero som følelse af magesløshed. Det er fedt nok, klart - men der er ikke fedt at have lyst til mere, og det er sq ikke rart bagefter.

Men du skal sætte dig nogle meget faste rammer, som mange af de andre også har sagt, ellers ender det ekstremt hurtigt i noget skidt.

Men god fornøjelse, håber at det bliver en god oplevelse (og en engangs).

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har for nyligt prøvet Fentanyl - et pænt heftigt syntetisk opiat, som nok er en del tættere på Heroin i effekt, end det er Morfin.

(Har aldrig prøvet Harry, så jeg kan ikke sammenligne - men hvis jeg kender mig selv ret, kommer jeg sgu nok til det en dag)

Jeg fik vel 125-150 mcg. i næsen, og det var yderst behageligt - så behageligt at jeg ikke har tænkt mig at gøre det igen, men det havde jeg dog sagt til mig selv inden.

Hvad der overraskede mig var, at dagen efter, havde jeg milde abstinenssymptomer - ikke psykisk, men fysisk havde jeg svage feber-chills og besvær med at spise/holde mad nede.
- Det er meget typisk at få kvalme af opiater.

Det forsvandt dog efter nogle timer, da jeg havde kæmpet et solidt måltid indenbords (og lammet mig lidt med BDO og røget en lille spliff, hehe [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img])

Men - pas på, det overraskede mig virkeligt at man kunne få begyndende abstinenssymptomer, efter én enkelt gang!

Vær sikker! Vid hvad du har med at gøre - hvis jeg var dig, ville jeg nok forsøge at rense gadedopen op og bruge en nøjagtig vægt...

Hvis det skal gøres, så skal det sgu gøres ordentligt! - og med det mener jeg ikke en kæmpe-dosis!

[ 11 April 2003: Besked ændret af: dex|idle ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]