Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 20:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Heroin-kex!
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tjah, så skete det...

En kex analyseret til at indeholde Heroin.

Som i kan se, er den også seriøst grim!

<A HREF="http://www.ecstasydata.org/viewtablet.php?ID=1139" TARGET=_blank> Billede

Narko-pille</A>

Den indeholder 10 dele Aspirin, 3 dele Heroin og 1 Fluoxetin (Det aktive stof i lykkepillen Fontex)...

Jeg tror nærmere det er en hjemmelavet abstinens-pille, lavet af en eller anden junkie der har klasket diverse medikamenter og dope sammen, og med sine afbidte fingernegle har ridset et "M" i tabletten.

Jeg tror næppe i skal blive bekymrede over at sådanne kex bliver masseproduceret, men browser man lidt igennem de forskellige piller på EcstasyData.org, så vil man se en del kex der bl.a. indeholder PCP, Ketamin og DXM... nammenam! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Hmmm fucked...

Omkring DXM i kex tror jeg fandme der er det i de @ der var fremme for nogle måneder siden... Virkningen er fuldstændig som DXM, dog med lidt amf i måske....

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Hahaha! Det er edderbankeme den grimmeste kex jeg nogensinde har set!
Dog overraskende fund; vedkommende der har lavet den må være pænt usmart. Heroin er ikke specielt aktivt indtaget oralt... Og hvad fluoxetinen's effekt i pillen skulle være, har jeg ingen anelse om..... Fontex virker først efter man har taget det et par uger.

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
det er osse pissedyrt med det heroin i kexene. det er sgudda et dårligt business-move.

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
mm en PCP kiks [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

namanm

In our memories
Brugeravatar

I brokker jer jo bare over manden, der har lavet den, fordi I altid har sagt, at der ikke findes kiks med heroin i. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
PsyGoa> Som sagt så ofte før, er der INGEN mening i at putte heroin i ecstasy-piller. Pusheren kan tjene meget mere ved at sælge heroinen til narkomaner.
Den gængse ecstasy-bruger vil også føle sig snydt hvis han/hun får et opiat når de forventer MDMA/MDA. Jeg kender skam selv min del til stærke opiater, og det er ikke ligefrem trampe-fest-drugs.

In our memories
Brugeravatar

Det ligner heller ikke ligefrem en masseproduceret pille... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Relativistisk båthorn

Det ku' jo også være et ondt forsøg fra nogle anti-narko fanatikere, så de bagefter ku' sige "Se hvad vi sagde! Der er heroin i E! Nu må vi altså gøre noget!".

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jel, slap lidt af med konspitaions-teorierne [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Relativistisk båthorn

For meget x-files, hehe [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Prometheus:
PsyGoa> Som sagt så ofte før, er der INGEN mening i at putte heroin i ecstasy-piller. Pusheren kan tjene meget mere ved at sælge heroinen til narkomaner.
Den gængse ecstasy-bruger vil også føle sig snydt hvis han/hun får et opiat når de forventer MDMA/MDA. Jeg kender skam selv min del til stærke opiater, og det er ikke ligefrem trampe-fest-drugs.
<HR></BLOCKQUOTE>

Nu behøver penge jo ikke at være eneste faktor. Og måske bliver de heller ikke solgt som ecstasy.

Medlem

Geografisk sted: danmark
psygoa... gu er det da for pengene din nød!!! der er sgu da ingen dealere der går op i om du har det godt på piller... dollars only knægt!! så'n er den sgu da!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af fonky:
psygoa... gu er det da for pengene din nød!!! der er sgu da ingen dealere der går op i om du har det godt på piller... dollars only knægt!! så'n er den sgu da!!<HR></BLOCKQUOTE>

Når du nu siger dealeren må du jo mene den som sælger pillen til en, og ikke ham som fremstiller pillen...

De er sq da ikke ligeglade... Jo måske nogle, men langt de fleste normale små pushere er man da som regel venner eller god bekendt med... Og hvis pillen er noget lort, køber man jo heller ik flere bagefter!

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af fonky:
psygoa... gu er det da for pengene din nød!!! der er sgu da ingen dealere der går op i om du har det godt på piller... dollars only knægt!! så'n er den sgu da!!<HR></BLOCKQUOTE>

Vil du så venligst forklare mig, hvad en heroin-kiks laver på markedet, Einstein?

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
luk nu røven, i når jo aldrig videre med det der [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af PsyGoA:
Vil du så venligst forklare mig, hvad en heroin-kiks laver på markedet, Einstein?<HR></BLOCKQUOTE>

Syntes du selv at det ligner en masseproduceret pille ???

Nej, vel?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]