Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 23:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Nu har en del research chems jo fået sat sig på markedet og folk er efterhånden ved at blive bekendte med dem (i hvert fald herinde). Men nu er flere af dem blevet gjort ulovlige i USA. Og vil sikkert også blive det rundt omkring i verden, og det vil sikkert føre til nye research chems, har i nogle bud på hvad der vil være de nye hits fra PIHKAL og TIHKAL ? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg tror vi kommer til at se en del til acetylerede tryptaminer, som f.eks. 4-Ace-DiPT...

Sikkert også 2C-T'erne og nogle flere 2C-B analoger som f.eks. 2C-C/-D/-E
TMA-2 er også ved at være lidt fremme, men ligesom 2C-T'erne, er den allerede under opsyn.

Efterhånden som der bliver tyndet ud i de interessante kemikalier fra PIHKAL og TIHKAL, bliver der nok også forsket i nye grundstammer.

Jeg kunne forestille mig nogle cathinon-baserede PEA-analoger også ville blive efterforsket og ramme markedet på et tidspunkt...
Måske nogle flere piperaziner - men føj, de kan næsten ikke blive særligt sunde.

...Gad vide hvornår "verden" finder ud af, at narko er kommet for at blive, og de kun gør det mere besværligt og farligt for stofbrugere, ved at gøre de forholdsvis "sikre" kemikalier ulovlige, og dermed tvinge "researcherne" til at producere/indtage flere obskure kemikalier.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg tror at de fleste forhandlere af RC's er ved at have indset at hvis et stof bliver for udbredt/kendt, bliver det ulovligt. Tiden er slut hvor man prøver at lancere noget som "Blue Mystic" (en af 2C-T'erne på tabletform, solgt i Holland), eller prøver at sælge 2C-I herhjemme på tabletform.
Der forskes i psykoaktive RC's som aldrig før, men folk er ved at have opgivet drømmen om at tjene kassen på at sælge nye, psykoaktive kemikalier lovligt. Desuden har der, især i USA, været en del dødsfald som følge af RC's, som gør at flere forhandlere mener at det er uetisk blot at sælge til hvem som helst.
Derfor vil der utvivlsomt komme en stadig strøm af nye kemikalier, men de vil være sværere at skaffe for den almene psykenaut. Også fordi der er kommet forskellige former for analog-lovgivninger flere steder, som gør det muligt at retsforfølge forhandlere på et ret tyndt grundlag.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Dex> Af de cathinon-baserede RC's, kunne jeg bedst forestille mig at methylon (methcat-versionen af MDMA) blev bredt udbredt. Den skulle i det store og hele minde meget om MDMA, men lidt mindre potent.

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
jeg har hørt rygter om at visse firmaer snart begynder at tilbyde FLEA og HOT-7

samtidig begynder 2c-* stofferne at blive billigere og mere tilgængelige

hørte også lidt om 4-acetoxy-dmt og andre 4-acetoxy stoffer

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, de acetylerede tryptaminer er ved at vinde ind... de skulle vist også være ganske interessante.

Jeg kunne forestille mig at MiPT og 5-MeO-MiPT kunne få succes.

Jeg tør slet ikke tænke på hvad der sker, når alle de interessante chems i PIHKAL og TIHKAL er blevet ulovlige, så tror jeg der kommer nogle SERIØST nasty RC's på markedet...

så må folk jo bare ud i naturen og samle planter ind ligesom i gamle dag.også bare lave extrater på dem....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]