Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 00:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Okay nu skal min blondine hjerne lige informeres igen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg har siddet og diskuteret lidt frem og tilbage med nogle venner og veninder... Specielt mig og en veninde har undret os en del... Nå til sagen.

Vi tar begge kex. Jeg gør det kun hver 4 uge ca, hun gør det en 2-3 i måneden. Vi har begge ik rigtig nogen tolerance, og vi tripper lige meget på 1 enkelt.

Dog tar jeg 2-3 stykker på en aften-nat fordi når jeg er blæst skal det sq gøres ordentligt når det sker så sjældent. Men så kom vi til at snakke om hvad der er mest skadeligt... At æde de 2-3 piller på en aften, eller over en hel måned?

Jeg synes nu selv der er størst misbrugs potentiale i hendes metode, men har da tænkt lidt at min metode skader mest når jeg jo bliver ved med at happe selvom der ikke er mere serontin.

Nå men håber i kan svare på det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Nu vil jeg drage i skole æv æv [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Chancen for at få hjerneskader ved at serotonin-receptore fejlagtigt optager dopamin, er vel størst når man guffer mange på en gang.

Dedikeret medlem

Ej nu kan i sq godt komme med nogle flere svar, i kloge hoveder [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvor fanden skulle vi vide det fra, din horeunge?

Der er jo ingen af os der kender dig eller din veninde, folk reagerer jo forskelligt på stoffer, y'know?

Medlem

Du skriver at du bliver ved med at hapse, selvom seretoninen i din hjernen er opbrugt. Hmm.. For det første, hvorfor bliver du ved, hvis det er opbrugt?

For det andet, bliver din seretonin opbrugt ved at spise 2-3 piller? Heh.. lyder sq okay.. Gang i dig! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

[ 20 Maj 2003: Besked ændret af: t3ch ]

Dedikeret medlem

Dex: Det kunne sq da godt være i havde et kvalificeret ca gæt på det ik!

In our memories
Brugeravatar

t3ch, det kan jo være at han ikke er så fucking resistent som visse andre pillevrag herinde! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

2-3 piller plejer at være rigeligt til en ikke-resistent person.

Medlem

Hehe ja ok.. true nok, men stadig gang i den! LOL.. ej det er godt nok at kunne lamme for sygt igennem en hel nat, på blot 2 piller [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Gør det jo langt mindre skadeligt, samt en del billigere [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Pillevrag.. hvor? heh Ik mere da..

In our memories
Brugeravatar

Det kan godt være at det bare er mig, men jeg syntes at du ville bidrage websites som f.eks. KIX.DK bedre med din viden, end psychedelia...

Insane psychedelia user!

Viden eller mangel på samme [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Eh okay dex, men i modsætning til dig, prøver jeg ikke at belære folk om stoffer, fortæller bare om egne erfaringer..

Jensus, slik lidt mere røv [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Ehh...

Det er faktisk derfor jeg er blevet hængende på boardet, netop for at belære folk om stoffer - så de ikke ender med at sidde og indirekte hentyde, at de er seje fordi de kan æde mange piller på en aften.

Hvis du skal pilleprale, så smut hen på kix.dk - ellers, så ville det måske være en idé at tænke efter, om nogen af de ting jeg skriver faktisk giver mening.

Flere af min slags = færre af din slags!

Ikke fordi jeg selv er nogen engel, men jeg har aldrig været så dybt ude at skide, at jeg har haft et seriøst blandingsmisbrug (uden at vide hvad jeg gik ind til).

Jeg er aldrig gået over stregen, jeg har altid skubbet den foran mig! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Jensus slikker ikke røv, der er ikke så meget at komme efter, for jeg er ikke administrator længere - han har faktisk mere magt her på boardet, end jeg har! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Hvor fanden skulle vi vide det fra, din horeunge?<HR></BLOCKQUOTE>

Dextrose> nu var det jo ikke fordi dit eget svar var pisse dybt og intelligent vel? troede vi blev enige om at holde en mere venlig tone herinde...

Alcoholic> Jeg tror også at det er mest skadeligt at knalde mange på en aften, men hun tager nok mere skade på længere sigt da hun vil udvikle tolerance osv.

Medlem

Dex>

Det var måske også mere personligt headz mod Alcoholic, ligesom som dine heardz herinde;

--cut--
t3ch, det kan jo være at han ikke er så fucking resistent som visse andre pillevrag herinde!
--cut--

Du siger du er for at belære folk, så giv dog lige nye brugere en chance. Nye brugere har ingen mulighed, for at kende faconen og tonen herinde, før de har været her et stykke tid.

Alle har været små børn engang, selv du - Dextrose..

Man lære hele livet igennem, og skal self begynde et sted, så hvorfor ikke få noget prof viden via. psy.dk.

Men okay, det kræver jo folk herinde er åbne overfor nye brugere, og ikke er så pisse smarte og arogante!

Lad vær med at post et eller andet smart svar, bare tænk over det.

In our memories
Brugeravatar

Slet ikke for vi er jo eliten, vi burde ikke skulle besvare spørgsmål fra newbies (irony detected)

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fenriz:
Dextrose> nu var det jo ikke fordi dit eget svar var pisse dybt og intelligent vel? troede vi blev enige om at holde en mere venlig tone herinde...<HR></BLOCKQUOTE>

Ja okay, det er jo ikke fordi jeg kører nogen hetz mod Alcoholic... Det er igen vores IRC-humor, som smitter af herinde - hvis jeg havde kaldt Alco for en horeunge på IRC, så havde du jo selv syntes det var skidemorsomt.

Det er måske svært for "uinviede" at tyde denne pænt specielle humor, så jeg skal nok prøve at holde det mere stuerent på webboardet.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af t3ch:
--cut--
t3ch, det kan jo være at han ikke er så fucking resistent som visse andre pillevrag herinde!
--cut--
<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, det skrev jeg fordi at du i to posts, indirekte havde hentydet at han ikke var så sej, fordi at han ikke kan guffe lige så mange piller som dig...

Hvis der er noget der kan bringe mit pis i kog, så er det folk som syntes de er mega-seje fordi de dropper 2-3 piller ad gangen, eller sniffer en halv meter coke hver halve time.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af t3ch:
For det andet, bliver din seretonin opbrugt ved at spise 2-3 piller? Heh.. lyder sq okay.. Gang i dig!<HR></BLOCKQUOTE>

Medlem

Hehe fair nok then, skal nok være sød, men synes lige du skal se på din egen måde at tiltale folk, inden du begynder at kaste med sten.

Prøv at give nye/uvidende brugere en chance for at komme til, og lære noget mere.
Alle har jo været nybegyndere engang [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: danmark
"Jeg er aldrig gået over stregen, jeg har altid skubbet den foran mig!" dex.

*LOOOOOOOL*

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
- det kan jeg sq lide.... der er sq ikke andre der skal sætte grænser for en, og man er jo en svans, hvis man overskrider sine egne..... Ergo må man flytte dem, når man nærmer sig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]